Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect 2: Plany nowych technologii - lista poradnik Mass Effect 2

Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz kompletne zestawienie planów nowych technologii. Z naszego atlasu świata dowiesz się jakie projekty technologii dostępne są w grze oraz gdzie można je pozyskać.

Lista planów technologii

Poniższa tabelka prezentuje wszystkie plany, których pozyskanie jest możliwe w trakcie gry. Pamiętaj żeby przejrzeć to zestawienie przed rozpoczęciem każdej nowej misji, bo po jej zakończeniu powrócenie w to samo miejsce nie będzie już możliwe!

Uwaga! Pozostałe technologie znajdują się w ofertach różnych handlarzy i po informacje na temat ich lokalizacji oraz na temat ich działania zapraszam do sekcji Gotowe upgrade'y.

Nazwa projektu

Kategoria

Sposób pozyskania planu

Amunicja do broni ciężkiej 1/6

prototypy

Pochód Wolności (prolog) - uszkodzony mech YMIR.

Amunicja do broni ciężkiej 2/6

prototypy

DLC Zaaed. Musisz wybrać ścieżkę idealisty i skorzystać z terminalu badawczego.

Amunicja do broni ciężkiej 3/6

prototypy

Tuchanka: Ośrodek Weyrloków - terminal badawczy niedaleko ostatniego pomieszczenia szpitala.

Amunicja do broni ciężkiej 4/6

prototypy

Wykonanie pobocznej misji N7 - Baza Krwawej Hordy.

Celność karabinu szturmowego

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia karabinu szturmowego.

Ciężki pancerz okrętu

upgrade'y statku

Rozmowa z Jacobem na pokładzie Normandii - musisz zapytać go o dostępne upgrade'y statku.

Ciężki pistolet - ppanc.

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia ciężkiego pistoletu.

Ciężki splot kości

prototypy

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Ciężki splot skóry.

Ciężki splot mięśni

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Ciężki splot skóry.

Ciężki splot skóry 1/5

prototypy

Horyzont - ciało jednego ze Zbieraczy.

Ciężki splot skóry 2/5

prototypy

Wrak Żniwiarza - terminal zlokalizowany niedaleko ołtarza.

Ciężki splot skóry 3/5

prototypy

MSV Strontowy Muł - terminal w ostatnim pomieszczeniu z ładunkiem.

Czas działania mocy biotycznych

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia mocy biotycznych.

Czas działania mocy technologicznych

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia mocy technologicznych.

Czas odnawiania mocy biotycznych

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia mocy biotycznych.

Czas odnawiania mocy technologicznych

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia mocy technologicznych.

Dodatkowa amunicja do strzelby

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia strzelby.

Działo Thanix

upgrade'y statku

Rozmowa z Garrusem na pokładzie Normandii - musisz zapytać go o dostępne upgrade'y statku.

Generator nadmiarowego pola

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Ochrona przed obrażeniami.

Karabin snajperski - ppanc.

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia karabinu snajperskiego.

Karabin snajperski gethów

prototypy

Wykonanie osobistego questu Legionu.

Krogańska strzelba

prototypy

Rozmowa z Gruntem na pokładzie Normandii - musisz zapytać go o dostępne upgrade'y statku.

Krogańska witalność 1/2

prototypy

Korgus: Placówka Błękitnych Słońc - terminal w pomieszczeniu z Okeerem.

Krogańska witalność 2/2

prototypy

Tuchanka: Ośrodek Weyrloków - terminal badawczy na terenie szpitala.

M-622 Lawina

prototypy

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Amunicja do broni ciężkiej.

M-920 Kain

prototypy

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Amunicja do broni ciężkiej.

Moduł urazowy

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Pojemność medi-żelu.

Modułowe stanowisko sond

upgrade'y statku

Wykonywanie osobistych questów członków drużyny.

Obrażenia - snajperka w głowę

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia karabinu snajperskiego.

Obrażenia biotyczne obiektu zero

prototypy

Rozmowa z Jack na pokładzie Normandii - musisz zapytać ją o dostępne upgrade'y statku.

Obrażenia krytyczne - ciężki pistolet

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia ciężkiego pistoletu.

Ochrona przed obrażeniami 1/5

upgrade'y zbroi

Statek więzienny Czyściec - uszkodzony mech YMIR.

Ochrona przed obrażeniami 2/5

upgrade'y zbroi

Nieaktywny statek Zbieraczy - terminal sterowania.

Ochrona przed obrażeniami 3/5

upgrade'y zbroi

Wykonanie pobocznej misji N7 - Wykryto anomalie pogodowe.

Omni-klucz Mordina

upgrade'y zbroi

Rozmowa z Mordinem na pokładzie Normandii - musisz zapytać go o dostępne upgrade'y statku.

PM - przebijanie tarcz

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia pistoletu maszynowego.

PM - większy magazynek

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia pistoletu maszynowego.

Pojemność medi-żelu 1/5

upgrade'y zbroi

Omega: Slumsy - stacja badawcza w klinice.

Pojemność medi-żelu 2/5

upgrade'y zbroi

Wykonanie pobocznego questu Lodowa brandy Serrice (Normandia).

Pojemność medi-żelu 3/5

upgrade'y zbroi

Illium: Stacja transportowa - ciało najemnika.

Ponowny trening z mocy

prototypy

Ukończenie głównej misji Horyzont.

Przebijanie tarcz - strzelba

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia strzelby.

Siła przebijania karabinu szturmowego

upgrade'y broni

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Siła rażenia karabinu szturmowego.

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 1/5

upgrade'y broni

Haestrom - Lądowisko quarian - pistolet leżący przy jednym ze zlikwidowanych gethów.

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 2/5

upgrade'y broni

Cytadela: Osiemsetki - datapad na górnym balkoniku.

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 3/5

upgrade'y broni

Aeia: Miejsce katastrofy Hugo Gernsbacka - pistolet odnaleziony w jednym z obozów.

Siła rażenia karabinu snajperskiego 1/5

upgrade'y broni

Korgus: Placówka Błękitnych Słońc - karabin leżący przy ciele jednego z żołnierzy.

Siła rażenia karabinu snajperskiego 2/5

upgrade'y broni

Cytadela: Dzielnica fabryczna - terminal przy jednym z pomieszczeń kontrolnych.

Siła rażenia karabinu snajperskiego 3/5

upgrade'y broni

Wrak Żniwiarza - strzelba Cerberusa w jednym z początkowych korytarzy okupowanych przez zombiaki.

Siła rażenia karabinu szturmowego 1/6

upgrade'y broni

Omega: Slumsy - karabin leżący przy ciele jednego ze strażników.

Siła rażenia karabinu szturmowego 2/6

upgrade'y broni

DLC Zaaed. Musisz wybrać ścieżkę renegata i skorzystać z terminalu badawczego.

Siła rażenia karabinu szturmowego 3/6

upgrade'y broni

Haestrom - Lądowisko quarian - rozebrany karabin gethów w pomieszczeniu kontrolnym

Siła rażenia karabinu szturmowego 4/6

upgrade'y broni

Omega: Dzielnica handlowa (osobisty quest Samary) - karabin na ścianie w apartamencie Morinth.

Siła rażenia mocy biotycznych 1/5

upgrade'y zbroi

Horyzont - ciało jednego ze Zbieraczy.

Siła rażenia mocy biotycznych 2/5

upgrade'y zbroi

Illium: Handlowy port kosmiczny - terminal w pomieszczeniu, w którym skrywa się Elnora.

Siła rażenia mocy biotycznych 3/5

upgrade'y zbroi

Pragia: Ośrodek Teltin - terminal badawczy odnaleziony tuż przed walką z Kureckiem.

Siła rażenia mocy technologicznych 1/5

upgrade'y zbroi

Omega: Baza Archanioła - parter budynku, w którym skrywa się Archanioł.

Siła rażenia mocy technologicznych 2/5

upgrade'y zbroi

Nieaktywny statek Zbieraczy - terminal sterowania.

Siła rażenia mocy technologicznych 3/5

upgrade'y zbroi

Wykonanie osobistego questu Tali.

Siła rażenia pistoletu maszynowego 1/5

upgrade'y broni

Omega: Baza Archanioła - zamknięty magazyn.

Siła rażenia pistoletu maszynowego 2/5

upgrade'y broni

Illium: Stacja transportowa - pistolet maszynowy leżący na stole.

Siła rażenia pistoletu maszynowego 3/5

upgrade'y broni

Illium: Wieże Dantius - pistolet maszynowy znaleziony niedaleko mostu.

Siła rażenia strzelby 1/5

upgrade'y broni

Statek więzienny Czyściec - shotgun leżący przy ciele zabitego wartownika.

Siła rażenia strzelby 2/5

upgrade'y broni

Wykonanie osobistego questu Grunta (nagroda przyznana zostanie po ostatniej rozmowie z Szamanem).

Siła rażenia strzelby 3/5

upgrade'y broni

Wrak Żniwiarza - strzelba Cerberusa odnaleziona tuż przed pierwszą walką z dwoma pomiotami.

Siła tarcz gethów 1/2

prototypy

Wędrowna flota - monitor odnaleziony na pokładzie statku badawczego Alarei.

Siła tarcz gethów 2/2

prototypy

Stacja Heretyków - terminal gethów.

Tarcze awaryjne

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Pojemność medi-żelu.

Tarcze wielordzeniowe

upgrade'y statku

Wykonywanie osobistych questów członków drużyny.

Trening zaawansowany

prototypy

Wykonanie osobistego questu dowolnego członka drużyny.

Twarde tarcze

upgrade'y zbroi

Opracowywanie kolejnych upgrade'ów Ochrona przed obrażeniami.

Udoskonalenie kliniki

upgrade'y statku

Otrzymanie e-maila od doktor Chakwas.

Wydajniejsze ogniwa paliwowe

upgrade'y statku

Rozmowa z Samarą na pokładzie Normandii - musisz zapytać ją o dostępne upgrade'y statku.

Wyrzutnia rakiet ML-77

prototypy

Automatycznie po odblokowaniu dostępu do laboratorium.

Zaawansowany skaner minerałowy

upgrade'y statku

Rozmowa z Mirandą na pokładzie Normandii - musisz zapytać ją o dostępne upgrade'y statku.