Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

30. Transport ziela do Gomeza

Zadanie zleca Cor Kalom. Należy dostarczyć Gomezowi w wewnętrznym pierścieniu Starego Obozu 30 sztuk ziela.

* Jeśli chcesz dołączyć do Starego Obozu, to :

Udaj się do Diego porozmawiaj z nim na temat twojej opini. Ten deleguje cię do Thorusa, który z kolei udziela ci pozwolenia na wejście do wewnętrznego pierścienia obozu.

1 - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
W wewnętrznym pierścieniu udaj się do Miltena (obrazek z lewej, 10 na mapie obozu) i przekaż mu list od Pyrokara - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

W wewnętrznym pierścieniu udaj się do Miltena (obrazek z lewej, 10 na mapie obozu) i przekaż mu list od Pyrokara. I to bez względu na to do jakiego obozu dołączyłeś oddajesz list, bo to zadanie główne. W nagrodę będziesz mógł sobie wybrać pierścień mocy (+5 do siły), zręczności (+5 do zręczności), zwój uzdrowienia lub esencję many (max mana +5) od Torreza.

Torrez znajduje się zaraz po prawej od Miltena. Ja wybrałem pierścień mocy, ponieważ wydaje mi się najlepszym wyborem w tej chwili.

Dalej idziesz do wejścia do Sali tronowej (obrazek z prawej) rozmawiasz chwilę ze strażnikami, a następnie wchodzisz do środka na spotkanie z Krukiem. Ten zaprowadzi cię przed oblicze Gomeza.

2 - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Zagadujesz Gomeza i składasz mu ofertę swoich usług, ale co to - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zagadujesz Gomeza i składasz mu ofertę swoich usług, ale co to? Okazuje się, że to przez co przeszedłeś to za mało. Dlatego wybierasz kwestię o znajomościach, a następnie klikasz wszystkie możliwe odpowiedź, prócz jednej Y'Berion. Jeśli ją wybierzesz Gomez cię skasuje.

Ponadto nie odzywaj się do Gomeza, że będziesz musiał mu udowadniać, że potrafisz się posługiwać mieczem. Po tej odpowiedzi Gomez zaatakuje cię bez słowa. Najlepiej zapisz sobie grę przed rozmową i na spokojnie pokombinuj.

Po wszystkim Gomez przyjmie cię na służbę i każe porozmawiać z Krukiem. Rozmowa z Krukiem zakończy się otrzymaniem lekkiego pancerza Cienia oraz niebagatelne 1000 PD. Gratuluje właśnie zostałeś Cieniem, szeregowym członkiem Starego Obozu.

31. Co się dzieje na bagnach.

Zadanie zleca Kruk. Należy udać się do obozu na bagnach i wywąchać co jest grane. (5 na mapie głównej).

Warto tutaj dodać, iż od tej pory Diego ma dla ciebie ciężki pancerz Cienia, ale życzy sobie za niego 1200 BR. Tak, więc nie pozostaje ci nic więcej, jak tylko udać się do obozu na Bagnach.

Na miejscu porozmawiaj z Lesterem, opowie ci o specjalnym zadaniu od Y'Beriona. Gratuluję, właśnie przeszedłeś pierwszy Rozdział. Zapraszam do drugiego.

***miejsca ekstremalne!

3 - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zadanie zleca Bezimienny (czyli ty sam) - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

*32 Młot Orków

Zadanie zleca Bezimienny (czyli ty sam). Jest to zadanie na zdobycie broni młot orków (obrażenia 50 wymagana siła 22). (okolice 10 na mapie głównej).

Zadanie dla maniaków takich, jak ja. Na początek powinieneś dysponować długim łukiem i przynajmniej 35 zręczności inaczej nie podołasz potworom. To dość wysokie wymagania, ale warte zachodu. Ponadto powinieneś mieć sowity zapas strzał, powiedzmy 300 sztuk.

Musisz dotrzeć do miejsca zaznaczonego czerwonym iksem na mapie z lewej strony. Dokładniej to jakbyś szedł do obozu sekty z prawej strony jest most prowadzący do licznej grupy czarnych goblinów. Mijasz ten most i zaraz za nim jest droga na górę, udajesz się nią. Teraz powinieneś się znajdować gdzieś nad czarnymi goblinami.

I tutaj pojawiają się schody, twoim przeciwnikiem są ogary. Bardzo silne, a w dodatku wytrzymałe i zadają sporo obrażeń, ale najgorsze to, to że są dość szybkie. Jedyna twoja szansa to odciąganie ich pojedynczo i strzelanie do nich. Zaznaczam tutaj, że próbowałem ze statystykami 25 zręczność i długi łuk, to zdążyłem jedynie zadać trzy ciosy i odebrałem tylko połowę energii ogara, dalej chyba nie muszę mówić co się stało ze mną, kiedy doszedł do mnie ogar?

Droga jest stosunkowo prosta, skręcasz w prawo i dalej w pierwszą drogę jaka pojawi się po lewej, tam znajdziesz drzwi (obrazek z prawej). Za nimi znajdziesz skrzynię z drogocennym orężem. Najlepsza broń dla magów, którzy nie inwestują dużej ilości PU w siłę.

Warto tutaj jeszcze dodać, iż w sumie jest około 8 - 10 ogarów, a każdy daje 200 PD. W sumie powinieneś na spokojnie złapać tutaj poziom.

4 - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Drugie mniej ekstremalne miejsce to ukryta jaskinia w okolicach starej kopalni - Witamy w Koloni (14) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Drugie mniej ekstremalne miejsce to ukryta jaskinia w okolicach starej kopalni. Za wodospadem (obrazek z lewej) znajduje się wspomniana jaskinia (obrazek z prawej). A w niej czar telekinezy, eliksir i inne cenne rzeczy.

Jeśli dobrze się przypatrzysz zobaczysz, że w oddali za wodospadem ciągnie się droga do Nowego Obozu, to powinno przybliżyć zlokalizowanie wodospadu.

Problemy? Owszem, dojście do wodospadu jest strzeżone. Od strony kopalni trzy gobliny oraz pomniejsze stwory, natomiast z przeciwnej strony jaszczury i trochę silniejszych stworów. Jeśli dysponujesz odpowiednimi umiejętnościami oraz ekwipunkiem dodatkowo możesz zyskać sporo doświadczenia, a może nawet zdobyć poziom.