Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Leśna wieża, poziom 1 | Rozdział V The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Leśna wieża, poziom 1

Wyjścia - Leśna wieża, poziom 1 | Rozdział V The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Leśna wieża, poziom 1 / Leśna wieża

[B] - Leśna wieża, poziom 1 / Leśna wieża, poziom 2

Tu będzie o wiele trudniej. Pierwszy poziom to istny labirynt wypełniony przeciwnikami i pułapkami. Ci pierwszy oznaczeni są czerwonymi kropkami - są tu grupy różnych roślin. Jedne się poruszają, inne nie. Najgorsze są trujące róże, jeśli dostaniesz się w kłąb dymu który wydzielają, to stracisz dużo energii. Co gorsza, wszystkie rośliny upuszczają nasiona. Co prawda te nasiona mają jakąś wartość w srebrze, jednak nie o to chodzi. Jeśli szybko ich nie zbierzesz, to wyrosną z nich nowe rośliny. Dlatego staraj się zbierać wszystkie nasiona po przeciwnikach. Grupy przeciwników oznaczone zostały czerwonymi kropkami.

Najlepsza konfiguracja jeśli chodzi o drużynę, to ty z łukiem, piesek, ochroniarz i najemnik. Uważaj na pułapki - będą to podłogi z kolcami (już spotykałeś takie), wielkie drzewiaste dłonie wysuwające się ze ścian, oraz potężne lniany siepiące jak bicze. Miejsca, w których szczególnie powinieneś uważać zostały oznaczone na mapie niebieskimi kropkami. Bardzo uważaj na dwie linie - są to trasy wielkich, toczących się głazów, zgniatających wszystko na swej drodze. Uważaj przede wszystkim na siebie. Gdy zdobędziesz odkrywcę, to używaj go do unieszkodliwiania pułapek stojących ci na drodze, tak będzie najbezpieczniej.

Na dobry początek zapisz oczywiście grę w [1] i ruszaj do [2] przez pułapki i przeciwników. Znajdziesz tam, prócz srebra, nową melodię - Ulepszonego pająka gromów. Potem wróć się i idź którąś z dróg na południe, a potem na zachód. Zabierz nową melodię z [3] (Odkrywcę) i uważając na toczący się głaz, przedostań się do [4] gdzie zapisz grę. Idź dalej lewą drogą, z pnia w [5] zabierz srebro (to samo znajdziesz w [6] , ale wcześniej uważaj na głaz). Zapisz grę w [7] i wejdź na drugi poziom schodami w [B] .