Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Dusze bossów - co mogę z nich zrobić? Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake dowiecie się, co można zrobić z dusz bossów.

Dusze bossów zdobywacie w momencie, gdy pokonacie danego bossa. Są to unikalne dusze, które zdobędziecie raz na przejście gry, dlatego warto się zastanowić na co je wykorzystacie. Jest kilka sposobów na to, jak dobrze z nich skorzystać.

Konsumpcja duszy bossa

Najbardziej oczywistym sposobem na skorzystanie z duszy bossa jest jej konsumpcja. Aby to zrobić, należy wybrać duszę bossa, która nas interesuje, a następnie jej użyć, jak zwykłej duszy. Liczba dusz, które dostaniemy, zależy od tego, o jakiego bossa chodzi. Początkowi bossowie dadzą mniejszą część dusz, natomiast im dalej w las, tym więcej nasza postać ich zdobędzie. Niemniej jednak używanie dusz w taki sposób jest najmniej rekomendowanym sposobem.

Bronie z duszy bossa

O wiele ciekawszym rozwiązaniem na skorzystanie z duszy bossa jest możliwość przekucia tejże duszy na specjalną broń. Aby móc to jednak zrobić, musicie najpierw spotkać Kowala Eda, który znajduje się w lokacji Tunel kamiennego kła - Kuźnie (Region 2-1). Tylko u niego będziecie mogli tworzyć bronie z duszy bossów. Jednakże aby Kowal Ed zaczął je dla Was wykonywać, musicie najpierw pokonać bossa Mieszkańca Płomieni (Flamelurker), który znajduje się w regionie 2-2. Gdy to zrobicie, wróćcie do Kowala Eda, wyczerpcie jego dialog rozmawiając z nim, a następnie wręczcie mu duszę Mieszkańca Płomieni.

Warto jednakże pamiętać, że sama dusza bossa nie wystarczy do wytworzenia broni, gdyż nie tworzycie ich tylko z duszy - Demons Souls Remake: Dusze bossów - co mogę z nich zrobić? - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Warto jednakże pamiętać, że sama dusza bossa nie wystarczy do wytworzenia broni, gdyż nie tworzycie ich tylko z duszy. Po prostu przemieniacie pewien rodzaj broni, włączając w to duszę bossa. Większość broni musicie również zupgreadować na +6, aby móc ulepszyć broń w ten sposób, jednakże niektóre z nich nie wymagają ulepszeń (jak np. pałka).

Zaklęcia z duszy bossa

W tym przypadku wymiana duszy bossa za zaklęcie jest o wiele prostsza, gdyż nie wymaga od gracza żadnych ulepszeń. Warunkiem jest odnalezienie NPC, który nazywa się Freke. Jest on magiem, który pozwala na wymianę dusz bossów za zaklęcia. Znajduje się on w celi w Wieży Latrii - Więzienie Nadziei (3-1). Gdy go uwolnicie, trafi do Spójni.