Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Kreator postaci Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake zobaczycie, jak wygląda kreator postaci i co można w nim zmienić.

Kreator postaci pojawi się w momencie, gdy rozpoczniecie swoją przygodę z grą Demons Souls Remake - Demons Souls Remake: Kreator postaci - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Kreator postaci pojawi się w momencie, gdy rozpoczniecie swoją przygodę z grą Demon's Souls Remake. Na samym początku będziecie mogli nazwać swoja postać. Następnie wybrać dla niej odpowiednią klasę. Więcej informacji na ten temat przeczytacie na osobnej stronie Klasy postaci.

Później wybrać możecie jeden z początkowych darów, takich jak przedmioty odnawiające zdrowie, dusze, pierścień etc - Demons Souls Remake: Kreator postaci - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Później wybrać możecie jeden z początkowych darów, takich jak przedmioty odnawiające zdrowie, dusze, pierścień etc. Pod koniec dopiero możecie zmienić wygląd swojej postaci oraz płeć (nie ma ona wpływu na relację z postaciami niezależnymi). Można tam zmienić fryzurę postaci, posturę, kolor skóry, kształt twarzy, brwi, oczy, nos czy szczękę. Po wybraniu jednej z opcji, pokażą się suwaki, które pomogą Wam jeszcze precyzyjniej ustalić, jak ma wyglądać poszczególna część ciała. Jeśli nie chcecie tworzyć samemu postaci, możecie skorzystać z wcześniej przygotowanych szablonów gotowych postaci.