Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake dowiecie się, jak przejść rozdział (3-1), czyli Wieża Latrii (Tower of Latria) w lokacji Więzienie Nadziei (Prison of Hope).

Po przeteleportowaniu się do Wieży Latrii, znajdziecie się przy pierwszym Klińcu. Wychodząc z celi, po prawej stronie zauważycie drzwi, których niestety nie otworzycie - służą one jako skrót. Niemniej jednak, idźcie w tamtą stronę, aby podnieść jeden z przedmiotów.

Niektóre cele możecie otworzyć, inne nie - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Niektóre cele możecie otworzyć, inne nie. Do niektórych cel potrzebny będzie klucz, który jest przypisany do danego piętra. Teraz idźcie w lewo, przed siebie.

Po lewej stronie zauważycie pierwszego przeciwnika, jest to humanoid z głową ośmiornicy - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po lewej stronie zauważycie pierwszego przeciwnika, jest to humanoid z głową ośmiornicy. To bardzo potężny przeciwnik, uważajcie na jego magiczne ataki, które zadają spore obrażenia. Najważniejsze jest, aby nie zostać trafionym jego zielonymi błyskawicami. Gdy to się stanie, przez dłuższy czas będziecie stać w bezruchu, a przeciwnik zada Wam bardzo duże obrażenia. Gdy już dacie się złapać w tę pułapkę, wykonajcie unik najszybciej jak będziecie mogli, gdyż wtedy przeciwnik wykona atak magiczny. Atakujcie go od tyłu. Jeśli korzystacie z magii, załatwcie go magią lub ogniem, nie dając się jednocześnie trafić magicznymi atakami.

Po pokonaniu przeciwnika zniszczcie drewniane trumny, aby podnieść duszę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwnika zniszczcie drewniane trumny, aby podnieść duszę. Przy drewnianych trumnach znajduje się klucz do podniesienia. Dzięki niemu otworzycie cele z piętra, na którym się znajdujecie.

Pootwierajcie cele, które znajdują się na piętrze, uważajcie jednak na podstawowych wrogów - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Pootwierajcie cele, które znajdują się na piętrze, uważajcie jednak na podstawowych wrogów. Niektórzy nie będą Was atakować, inni tak. Najlepiej zabić wszystkich ze względu na dusze. Następnie idźcie dalej, aż zobaczycie po lewej stronie korytarz. Zanim jednak tam pójdziecie, idźcie jeszcze przed siebie.

W jednej z cel, którą otworzycie, znajdują się dwaj ukryci w ciemnościach przeciwnicy - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W jednej z cel, którą otworzycie, znajdują się dwaj ukryci w ciemnościach przeciwnicy. Zabijcie ich, wyjdźcie z celi, zniszczcie drewniane obiekty, aby podnieść przedmiot i wróćcie do korytarza po lewej stronie.

Na końcu korytarza uważajcie na kolejnego przeciwnika przypominającego ośmiornicę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na końcu korytarza uważajcie na kolejnego przeciwnika przypominającego ośmiornicę. Będzie patrolował teren od lewej do prawej. Jeśli zobaczycie nad nim światełka, uciekajcie, gdyż wywoła on potężny, magiczny wybuch. Po zabiciu go, udajcie się najpierw w prawą stronę, otwórzcie celę i podnieście materiał rzemieślniczy. Następnie idźcie w lewo.

Idąc przed siebie, po lewej stronie zobaczycie celę z kilkoma więźniami - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc przed siebie, po lewej stronie zobaczycie celę z kilkoma więźniami. Ponadto jedno z ciał w środku celi wisi, trzymając przedmiot. Aby go zdobyć, musicie otworzyć celę za pomocą klucza z tego piętra, pokonać wrogów w środku, a następnie skorzystać z łuku lub kuszy i strzelić w łańcuchy, do których przypięte jest ciało. Zanim to jednak zrobicie, idźcie dalej przed siebie.

Kawałek dalej napotkacie kolejnego maga-ośmiornicę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Kawałek dalej napotkacie kolejnego maga-ośmiornicę. Nie pozwólcie mu się trafić zielonymi błyskawicami, gdyż paraliż jest na tyle długi, że zada Wam duże obrażenia.

Gdy go pokonacie, zabierzcie klucze i wróćcie do celi, aby ją otworzyć - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy go pokonacie, zabierzcie klucze i wróćcie do celi, aby ją otworzyć. Jeśli nie wiecie, na jakim poziomie się znajdujecie, przeczytajcie inskrypcję, która znajduje się zawsze na piętrze. Gdy zdobędziecie dwa klucze, otwórzcie wszystkie cele, a następnie wróćcie do początku lokacji, gdzie po prawej stronie znajdowały się zablokowane drzwi.

Początkowo nie mogliście ich otworzyć, jednakże zdobywając klucz z piętra 3F, będziecie mogli to zrobić i iść dalej - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Początkowo nie mogliście ich otworzyć, jednakże zdobywając klucz z piętra 3F, będziecie mogli to zrobić i iść dalej. Przejdźcie przez mgłę, następnie schodami w górę, dzięki czemu znajdziecie się na innym piętrze Więzienia Nadziei.

Na wyższym piętrze napotkacie jednego przeciwnika - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na wyższym piętrze napotkacie jednego przeciwnika. Po lewej stronie znajduje się cela, otwórzcie ją i wejdźcie do środka.

W środku celi znajduje się żelazna dziewica, którą możecie otworzyć, ponadto znajdziecie kilka przedmiotów (jest to równoznaczne z zestrzeleniem wiszącego trupa, aby zdobyć przedmiot) - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W środku celi znajduje się żelazna dziewica, którą możecie otworzyć, ponadto znajdziecie kilka przedmiotów (jest to równoznaczne z zestrzeleniem wiszącego trupa, aby zdobyć przedmiot).

Idąc dalej, po lewej stronie zobaczycie kolejną celę, w której znajduje się bardzo duża liczba wrogów - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc dalej, po lewej stronie zobaczycie kolejną celę, w której znajduje się bardzo duża liczba wrogów. Póki co nie będziecie w stanie otworzyć celi, jednakże warto zabić wrogów, atakując ich przez kraty, aby później zniwelować zagrożenie.

Kilka kroków dalej, po prawej stronie piętra, znajdują się kolejne drzwi, których nie będziecie mogli otworzyć - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Kilka kroków dalej, po prawej stronie piętra, znajdują się kolejne drzwi, których nie będziecie mogli otworzyć. Za nimi spotkacie kolejnego maga-ośmiornicę. Możecie go łatwo wyeliminować, nie otwierając drzwi. Jedyny atak, jaki może Was trafić, to wybuch magii. Skręćcie w prawo po zabiciu go.

Po drugiej stronie piętra zobaczycie zamkniętą celę, przeciwnika oraz przedmiot - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po drugiej stronie piętra zobaczycie zamkniętą celę, przeciwnika oraz przedmiot. Uważajcie jednak, gdyż w ciemnościach znajduje się wiele wrogów, którzy zaatakują Was, gdy tylko wejdziecie do środka. Znajdują się oni po lewej i prawej stronie celi. Przedmiot, który możecie podnieść to Estok.

W środku znajdują się również trzej przeciwnicy, którzy są umieszczeni w wielkich dzbanach - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W środku znajdują się również trzej przeciwnicy, którzy są umieszczeni w wielkich dzbanach. Niszcząc je, uwolnicie ich, nie będą oni agresywni, ale również nieprzydatni. Możecie ich zabić za kilka dusz.

W kolejnej celi znajdziecie kilka wiszących ciał, przedmiotów i żelaznych dziewic - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W kolejnej celi znajdziecie kilka wiszących ciał, przedmiotów i żelaznych dziewic. Znajdziecie w nich duszę bohatera oraz set zabójcy. Po podniesieniu przedmiotów, udajcie się do pomieszczenia obok, przez wyrwę w ścianie.

W tymże pomieszczeniu znajduje się kolejna żelazna dziewica, jednakże tym razem jest to pułapka, w środku znajduje się przeciwnik, który Was zaatakuje po uwolnieniu - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W tymże pomieszczeniu znajduje się kolejna żelazna dziewica, jednakże tym razem jest to pułapka, w środku znajduje się przeciwnik, który Was zaatakuje po uwolnieniu. Idźcie dalej przez dziurę w ścianie, uważając na kolejnego maga-ośmiornicę.

Po zabiciu maga-ośmiornicy, udajcie się w prawo, aby podnieść dwa klucze do poziomu 4F - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po zabiciu maga-ośmiornicy, udajcie się w prawo, aby podnieść dwa klucze do poziomu 4F. Następnie odwróćcie się i idźcie w drugą stronę.

Idąc w drugą stronę, nie biegnijcie za szybko, gdyż w pewnym momencie droga się załamuje, przez co możesz wpaść do dziury - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc w drugą stronę, nie biegnijcie za szybko, gdyż w pewnym momencie droga się załamuje, przez co możesz wpaść do dziury. Tak naprawdę nic złego się nie stanie, jeśli spadniecie, poza tym, że będziecie musieli wrócić od początku tą samą drogą. Teraz Waszym zadaniem będzie udać się na piętro 3P - zachód. Są to drzwi, przy których walczyliście z magiem-ośmiornicą. Możecie również udać się do cel na tym piętrze (chociażby cela z dużą liczbą przeciwników).

Po otworzeniu drzwi, udajcie się w prawo, zbierzcie przedmiot, który znajduje się za trumnami, następnie otwórzcie kolejne drzwi - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po otworzeniu drzwi, udajcie się w prawo, zbierzcie przedmiot, który znajduje się za trumnami, następnie otwórzcie kolejne drzwi.

Idąc prosto po prawej stronie zauważycie kolejną celę, w której znajduje się kobieca postać - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc prosto po prawej stronie zauważycie kolejną celę, w której znajduje się kobieca postać. Jest to żona szlachcica (Former Noble's Wife), która może z Wami handlować. Uzupełnijcie zapasy, a następnie idźcie na drugą stronę piętra. Napotkacie tam kolejnego maga-ośmiornicę.

W pierwszej celi po drugiej stronie piętra znajduje się wielu wrogów, jednakże tylko kilku z nich jest nastawionych agresywnie do ciebie - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W pierwszej celi po drugiej stronie piętra znajduje się wielu wrogów, jednakże tylko kilku z nich jest nastawionych agresywnie do ciebie. Pokonajcie ich, w środku znajduje się przedmiot na wiszących zwłokach.

Na końcu korytarza znajduje się cela, a w niej kilka żelaznych dziewic - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na końcu korytarza znajduje się cela, a w niej kilka żelaznych dziewic. Otwórzcie je, aby zdobyć nowy pierścień oraz dusze. Otwierajcie tylko te, które są blisko siebie. Jedna żelazna dziewica, oddalona od trzech obok siebie, posiada wroga w środku. Następnie wyjdźcie z celi, na końcu korytarza znajdują się drzwi, otwórzcie je. Idźcie schodami w dół.

Schodząc w dół, zobaczycie przedmiot oraz dwie ścieżki - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Schodząc w dół, zobaczycie przedmiot oraz dwie ścieżki. Jedna z nich prowadzi na niższe piętro, jest to ciasny korytarz. Druga zaś prowadzi do kolejnych cel. Najpierw udajcie się ścieżką w prawo, zamiast schodzić w dół.

W niektórych celach znajdziecie przedmioty, inne zaś będą puste - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W niektórych celach znajdziecie przedmioty, inne zaś będą puste. Zdarzą się również takie, w których napotkacie kolejnych NPC. Jednym z nich jest mag Freke. Podchodząc do drzwi, możecie z nim porozmawiać. Opowie Wam, że jest więziony od wieków. Uratowanie go z celi spowoduje, że mag trafi do spójni. Warto się pofatygować, aby go uratować, zwłaszcza gdy gracie magiem, gdyż oferuje on potężne czary z duszy bossów. Klucz znajdziecie nieco później, na niższych piętrach więzienia.

Teraz możecie zejść na dół - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Teraz możecie zejść na dół. Schodząc tam otwórzcie drzwi, następnie podnieście klucze, które znajdują się po prawej stronie ściany. Drzwi po prawej stronie póki co nie otworzycie, pozostaje otworzyć drzwi na wprost Was i zejść na dół, przechodząc przez mgłę.

Po przejściu przez mgłę podnieście przedmiot, który znajduje się po drodze, jest to ciężka kusza z amunicją - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po przejściu przez mgłę podnieście przedmiot, który znajduje się po drodze, jest to ciężka kusza z amunicją. Dwie cele po lewej nie mają większego znaczenia, nie musicie ich otwierać. Jeśli już jednak to zrobicie, w drugiej celi znajduje się przeciwnik.

Idąc dalej napotkacie w jednej z cel kolejnego NPC - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc dalej napotkacie w jednej z cel kolejnego NPC. Jeśli Wasza tendencja idzie w stronę białej, będzie to niebieski fantom. Rydell poprosi Was o to, aby go uwolnić, jednakże klucz znajdziecie dopiero w nowej lokacji. Póki co nie zaprzątajcie sobie nim głowy.

Po rozmowe z Rydellem, udajcie się do miejsca, gdzie przeszliście przez mgłę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po rozmowe z Rydellem, udajcie się do miejsca, gdzie przeszliście przez mgłę. Następnie zejdźcie jeszcze niżej i otwórzcie drzwi za pomocą klucza 1F.

Po prawej stronie napotkacie nowego, ciężkiego do pokonania wroga - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po prawej stronie napotkacie nowego, ciężkiego do pokonania wroga. Jest to horda przeciwników, zwinięta w dużą kulę. Jest to bardzo wytrzymały przeciwnik, ponadto zadaje duże obrażenia. Możecie go ominąć i z nim nie walczyć, jednakże zabicie go daje dużą liczbę dusz.

Walcząc z nim, schowajcie się za filarem, aby jego ataki Was nie dosięgały - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Walcząc z nim, schowajcie się za filarem, aby jego ataki Was nie dosięgały. Atakujcie tylko w momencie, gdy wystrzeli pocisk. Uważajcie jednak na bliskim dystansie, gdyż wtedy zacznie atakować swoimi ostrzami. Najlepiej będzie pokonać go łukiem/kuszą lub magią, chowając się za filarem. Jeśli nie posiadacie magii lub strzał, chowajcie się za filarem. Gdy zobaczycie niebieskie światła, wystrzeli atak magiczny. Wtedy zaatakujcie go jednym silnym ciosem i wróćcie do filaru. Powtarzajcie to cały czas, póki przeciwnik nie zginie.

Przy łączniku na piętrze znajdują się dwa przedmioty do podniesienia, będzie to tarcza oraz zestaw pancerza - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przy łączniku na piętrze znajdują się dwa przedmioty do podniesienia, będzie to tarcza oraz zestaw pancerza.

Teraz idźcie do miejsca, gdzie pokonaliście hordę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Teraz idźcie do miejsca, gdzie pokonaliście hordę. Pozbierajcie przedmioty w celach. Udajcie się też na łącznik, tam znajdziecie kilka drewnianych obiektów do zniszczenia. Zniszczcie je, aby odkryć nową drogę, widoczną na zdjęciu.

Przechodząc przez ukrytą ścieżkę, zejdźcie na dół i podnieście przedmiot, a następnie idźcie w drugą stronę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przechodząc przez ukrytą ścieżkę, zejdźcie na dół i podnieście przedmiot, a następnie idźcie w drugą stronę.

Przy zawalonej drodze podnieście kolejny przedmiot, będzie to następny Estok - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przy zawalonej drodze podnieście kolejny przedmiot, będzie to następny Estok. Teraz wróćcie do ukrytej ścieżki i idźcie w lewo przed siebie.

Do odblokowania będą kolejne drzwi - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Do odblokowania będą kolejne drzwi. Po lewej stronie od drzwi znajduje się ścieżka, jeśli pójdziecie dalej, aktywujecie cutscenke, w której wielka rzeźba wyposażona w kusze zacznie bronić mostu. Po otwarciu drzwi, możecie wejść na górę, jednak nie dostaniecie się na inne piętro bez klucza. Dlatego udajcie się w lewo.

Gdy zbliżycie się do mostu, rzeźba zacznie wystrzeliwać salwę strzał - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy zbliżycie się do mostu, rzeźba zacznie wystrzeliwać salwę strzał. Nawet nie myślcie o tym, aby wejść na most. Musicie wyłączyć maszynę, wyłącznik znajduje się za plecami rzeźby.

Przy moście jednakże znajduje się przedmiot, który możecie podnieść, a jest to klucz, który otworzy przejścia pomiędzy drugim a trzecim piętrem - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przy moście jednakże znajduje się przedmiot, który możecie podnieść, a jest to klucz, który otworzy przejścia pomiędzy drugim a trzecim piętrem.

Dlatego zamiast iść dalej, warto cofnąć się do drzwi z poprzednich pięter, aby je odblokować w razie gdyby Wasza postać zginęła - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Dlatego zamiast iść dalej, warto cofnąć się do drzwi z poprzednich pięter, aby je odblokować w razie gdyby Wasza postać zginęła. Oszczędzi to czasu w razie porażki.

Zdobywając klucz, powinniście wrócić do miejsca widocznego na zdjęciu - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Zdobywając klucz, powinniście wrócić do miejsca widocznego na zdjęciu. Jest to piętro skąd Wasza postać brała klucze oraz przechodziła przez mgłę na niższym piętrze.

Od teraz drzwi po prawej stronie powinny być możliwe do otworzenia za pomocą klucza, który zdobyliście na moście - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Od teraz drzwi po prawej stronie powinny być możliwe do otworzenia za pomocą klucza, który zdobyliście na moście.

Przejdźcie przez drzwi, następnie podnieście przedmioty - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przejdźcie przez drzwi, następnie podnieście przedmioty. Uważajcie jednak, gdyż w ciemnym korytarzu znajduje się mag-ośmiornica.

Idąc dalej, napotkacie większe drzwi blisko oświetlonego pomieszczenia - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc dalej, napotkacie większe drzwi blisko oświetlonego pomieszczenia. Po prawej stronie od drzwi znajduje się małe przejście, a w nim również mag-ośmiornica. Możecie pozbierać przedmioty w tym pomieszczeniu, a następnie otworzyć drzwi. Co prawda wrócicie wtedy do pomieszczenia z kluczami, tyle że z innej strony. Na sam koniec wróćcie do drzwi przy oświetlonym pomieszczeniu.

Następnie zejdźcie po schodach w dół - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Następnie zejdźcie po schodach w dół. Kierujcie się w stronę drzwi na końcu korytarza. Gdy wejdziecie do środka, po lewej stronie zobaczycie mgłę, natomiast po prawej wejście na samą górę wieży. Najpierw udajcie się w prawo.

Wchodząc na samą górę i będąc blisko paleniska, odwróćcie się i idźcie przed siebie - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Wchodząc na samą górę i będąc blisko paleniska, odwróćcie się i idźcie przed siebie. Droga jest bardzo wąska i długa, jednakże na samym końcu drogi znajdziecie drzwi do kolejnego pomieszczenia.

Na końcu drogi zdobędziecie srebrny katalizator, czyli dobrą broń dla maga oraz zestaw lekkiego pancerza - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na końcu drogi zdobędziecie srebrny katalizator, czyli dobrą broń dla maga oraz zestaw lekkiego pancerza. Gdy podniesiecie przedmioty, wróćcie do mgły.

Przechodząc przez mgłę, będziecie po drugiej stronie mostu, za rzeźbą, która ostrzeliwała most - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przechodząc przez mgłę, będziecie po drugiej stronie mostu, za rzeźbą, która ostrzeliwała most. Podejdźcie do niej i pociągnijcie za wajchę, aby ją wyłączyć. Gdy to zrobicie, możecie spokojnie zebrać wszystkie przedmioty z mostu, bez obawy, że rzeźba zacznie ponownie strzelać.

Po prawej stronie, niedaleko rzeźby, znajduje się kolejne wejście, które prowadzić będzie na górę - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po prawej stronie, niedaleko rzeźby, znajduje się kolejne wejście, które prowadzić będzie na górę. Jeśli chcecie ułatwić sobie walkę z bossem, pójście właśnie tam jest Waszym priorytetem.

Ponownie będziecie musieli przejść przez długi korytarz - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Ponownie będziecie musieli przejść przez długi korytarz. Na jego końcu napotkacie "przyjazną" postać. Możecie z nią nawet porozmawiać, a powie Wam, że jest tylko sługą i nie będzie przeszkadzać. Prawda jest jednak taka, że ta postać podtrzymuje barierę, która wskrzesza bossa. Jeśli jej nie zabijecie, podczas walki z bossem, gdy jego HP spadnie do zera, odrodzi się. Nie zważajcie na to co mówi ta postać, tylko ją zabijcie. Wystarczą dwa uderzenia. Po zabiciu postaci podnieście klucze, które wiszą na ścianie. Za pomocą tego klucza otworzycie celę maga Freke.

Teraz powinniście wrócić się na dół i kierować się w stronę bossa - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Teraz powinniście wrócić się na dół i kierować się w stronę bossa. Uważajcie jednak, gdyż możecie zostać zaatakowani przez czerwonego fantoma.

Nie zdziwcie się, jeśli otrzymacie obrażenia nie wiedząc skąd - Demons Souls Remake: Więzienie Nadziei (3-1) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Nie zdziwcie się, jeśli otrzymacie obrażenia nie wiedząc skąd. Fantom korzysta z kuszy, ponadto posiada pierścień, który utrudnia wykrycie go. Musicie zbliżyć się do niego, aby go zauważyć. Najłatwiejszą taktyką do zabicia czerwonego fantoma, jest prowokowanie go do użycia kuszy. Gdy ją wyciągnie, zawsze wystrzeli jeden pocisk, który łatwo uniknąć. Gdy wystrzeli bełt, udajcie się w bok, aby uniknąć strzały, a następnie wykonajcie silny atak swoją bronią. Powtarzajcie ten schemat w kółko.

Gdy go pokonacie, idźcie na sam koniec lokacji, do budynku. Czeka Was walka z bossem, Bożkiem Głupca (Fool's Idol). Opis walki z bossem znajduje się na osobnej stronie poradnika.