Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake dowiecie się jak przejść rozdział (1-3), czyli Boletarski Pałac (Boletarian Palace) w lokacji Wewnętrzny Dziedziniec (Inner Ward).

Do wewnętrznego dziedzińca dostać możecie się pod warunkiem, że zdobędziecie chociaż jedną duszę arcydemona. Dopiero wtedy wielka brama prowadzący na dziedziniec będzie możliwa do otworzenia. Ponadto zaleca się, aby dalszy obszar Boletarskiego Pałacu eksplorować w momencie, gdy Wasza postać będzie dobrze wyposażona oraz posiadała wysoki poziom postaci. Przeciwnicy tutaj są znacznie trudniejsi do pokonania, dlatego też warto przyjść tutaj w momencie, gdy inne lokacje zostały ukończone.

Po przejściu przez bramę, znajdziecie się we wewnętrznej części dziedzińca - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po przejściu przez bramę, znajdziecie się we wewnętrznej części dziedzińca. Po prawej stronie za karetą znajduje się ukryta ścieżka do NPC, zwanego Yuria. Jest to wiedźma, która zaoferuje potężne czary w zamian za dusze bossów. Niemniej jednak, najpierw musicie posiadać klucz, który znajdziecie nieco później.

Póki co idźcie w stronę schodów, znajdujących się po lewej stronie od fontanny - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Póki co idźcie w stronę schodów, znajdujących się po lewej stronie od fontanny. Uważajcie jednak na wilki, które znajdują się za fontanną. Pokonajcie je i idźcie po schodach w górę.

Na schodach znajduje się pułapka - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na schodach znajduje się pułapka. Gdy zbliżycie się, płonąca kula zacznie toczyć się po schodach. Po lewej stronie od schodów znajduje się miejsce za ścianą, gdzie będziecie mogli się ukryć.

Gdy kula spadnie, wejdźcie na górę - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy kula spadnie, wejdźcie na górę. Główna brama niestety zostanie zamknięta przez co będziecie zmuszeni do znalezienia innej drogi.

Droga ta znajduje się po prawej stronie od schodów (niedaleko bramy) - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Droga ta znajduje się po prawej stronie od schodów (niedaleko bramy). Przejdźcie przez wąskie przejście, uważajcie jednak na dwóch wrogów. Po pokonaniu ich, możecie zeskoczyć na dół lub zejść po schodach na dół.

Jeśli zejdziecie po schodach na dół, na końcu korytarza napotkacie przeciwnika oraz kilka przedmiotów do podniesienia - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Jeśli zejdziecie po schodach na dół, na końcu korytarza napotkacie przeciwnika oraz kilka przedmiotów do podniesienia. Możecie się tam udać, zebrać wszystko, a następnie cofnąć się do widocznego na zdjęciu miejsca i zeskoczyć niżej, aby zebrać wszystkie przedmioty.

Następnie skierujcie się w stronę kusznika, zabijcie go i wejdźcie na górę - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Następnie skierujcie się w stronę kusznika, zabijcie go i wejdźcie na górę. Zobaczycie kolejne schody, które prowadzić będą na wyższy poziom dziedzińca.

Podobnie jak w poprzednim przypadku, na schodach znajduje się pułapka - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Podobnie jak w poprzednim przypadku, na schodach znajduje się pułapka. Jest ona o wiele groźniejsza. Po bokach znajdują się przejścia, do których możecie wejść, aby ukryć się przed toczącą się kulą, jednakże większość z tych przejść zablokowane jest przez czyhających przeciwników. Dlatego wejdźcie o kilka stopni na górę, a potem szybko zbiegnijcie na dół, aby uniknąć kul.

Uważajcie również o wspomnianych przeciwnikach w bocznych alejkach - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Uważajcie również o wspomnianych przeciwnikach w bocznych alejkach. Pokonajcie ich, podnieście przedmioty, a następnie udajcie się w górę po schodach.

Wchodząc po schodach na górę, naprzeciwko Was znajdą się kusznicy - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Wchodząc po schodach na górę, naprzeciwko Was znajdą się kusznicy. Co pewien czas będą Was ostrzeliwać. Jeśli posiadacie czary lub broń dystansową, warto załatwić ich z tej pozycji.

Po prawej stronie od schodów znajduje się wejście do środka pomieszczenia - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po prawej stronie od schodów znajduje się wejście do środka pomieszczenia. Uważajcie jednak na ukrywających się tam przeciwników. Jest ich sporo, dlatego jeśli nie posiadacie zbyt dużo zdrowia, wywabcie ich pojedynczo.

Po wybiciu wszystkich wrogów, możecie udać się do środka - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po wybiciu wszystkich wrogów, możecie udać się do środka. Na wyższym piętrze znajdziecie NPC, który zaoferuje Wam do kupna kilka wartościowych przedmiotów.

Następnie wróćcie do miejsca, gdzie widzieliście naprzeciw siebie kuszników - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Następnie wróćcie do miejsca, gdzie widzieliście naprzeciw siebie kuszników. Po lewej stronie znajduje się mgła. Kierujcie się w jej stronę.

Po przejściu przez mgłę idźcie przed siebie, jednak uważajcie na rycerza - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po przejściu przez mgłę idźcie przed siebie, jednak uważajcie na rycerza. Po pokonaniu go, znajdziecie się na tarasie.

Pokonajcie kolejnego Oficjela - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Pokonajcie kolejnego Oficjela. Będzie on posiadał klucze, które otworzą drzwi znajdujące się przed areną z bossem, który nazywa się Rycerz z Wieży. Warto się tam udać, przed podjęciem walki z kolejnym bossem, Penetratorem, gdyż znajduje się tam NPC, Biorr oraz klucze, które otworzą drzwi do ukrytej ścieżki za karetą po prawej stronie, na początku lokacji 1-3.

Jeśli chcecie to zrobić później, Waszym celem powinno być udanie się na wyższe piętro - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Jeśli chcecie to zrobić później, Waszym celem powinno być udanie się na wyższe piętro. Pokonajcie pojedynczo wszystkich przeciwników, jakich napotkacie. Uważajcie również na kolejną ognistą kulę, która znajduje się na samym szczycie przy schodach.

Na górze napotkacie kolejnego rycerza - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na górze napotkacie kolejnego rycerza. Załatwcie go, a następnie zejdźcie po wąskich schodach na dół, aby znaleźć się po drugiej strony zamkniętej wcześniej, głównej bramy.

Za bramą znajdować się będzie kolejny Oficjel, który wcześniej w cutscence zamknął Wam bramę - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Za bramą znajdować się będzie kolejny Oficjel, który wcześniej w cutscence zamknął Wam bramę. Waszym zadaniem będzie zgładzenie go.

Po pokonaniu go, podnieście przedmioty znajdujący się przy bramie, a następnie otwórzcie ją za pomocą dźwigni, która znajduje się tuż obok - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu go, podnieście przedmioty znajdujący się przy bramie, a następnie otwórzcie ją za pomocą dźwigni, która znajduje się tuż obok.

Po otwarciu bramy, odblokujecie również skrót w przypadku śmierci - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po otwarciu bramy, odblokujecie również skrót w przypadku śmierci. Jest to dobry moment, by wrócić do poprzedniej lokacji (1-2) i uwolnić Biorra. Jeśli jednak nie zależy Wam na tym, możecie iść po szerokich schodach w górę. Po prawej stronie, za drewnianymi barykadami zobaczycie kilku podstawowych wrogów. Eliminujcie ich po kolei.

Im będziecie iść dalej, tym o wiele więcej napotkacie przeciwników - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Im będziecie iść dalej, tym o wiele więcej napotkacie przeciwników. Wykorzystujcie drewniane barykady na swoją korzyść, aby chociaż na trochę zatrzymywać wrogów. Warto prowokować jednego po drugim, aby nie walczyć ze wszystkimi naraz.

Ponadto na schodach w oddali znajduje się trzech rycerzy, którzy są znacznie trudniejszym przeciwnikiem do pokonania - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Ponadto na schodach w oddali znajduje się trzech rycerzy, którzy są znacznie trudniejszym przeciwnikiem do pokonania. Warto po wyczyszczeniu lokacji z pomniejszych wrogów, wyekwipować łuk i strzelić do jednego z nich, a następnie się nieco oddalić, aby walczyć tylko z jednym z nich. Walka z trzema naraz najprawdopodobniej skończy się śmiercią Waszej postaci.

Po pokonaniu wrogów, nie pozostaje Wam nic innego, jak udanie się po schodach na samą górę - Demons Souls Remake: Wewnętrzny Dziedziniec (1-3) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu wrogów, nie pozostaje Wam nic innego, jak udanie się po schodach na samą górę. Właśnie tam znajduje się Penetrator, kolejny boss. Jeśli chcecie sobie ułatwić walkę z nim, uwolnijcie Biorra. Opis walki z bossem znajduje się na osobnej stronie poradnika.