Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Spójnia (Nexus) Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake przeczytacie o tym, czym jest spójnia (Nexus) oraz co można w niej robić i odkryć.

Czym jest spójnia i co można w niej robić?

Spójnia, czyli Nexus to miejsce w którym Wasza postać trafia za pierwszym razem po śmierci w tutorialu. Jest to, można powiedzieć, jedyne spokojne miejsce w grze, w którym macie czas na to, aby ulepszyć statystyki swojej postaci, wyekwipować przeróżne bronie i pancerze, uzupełnić zapasy takie jak trawa lecznicza czy strzały i wiele więcej.

Spójnia to również miejsce, w którym spotkacie większość uwolnionych NPC, dzięki czemu będą oni oferować swoje przedmioty lub nauki - Demons Souls Remake: Spójnia (Nexus) - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Spójnia to również miejsce, w którym spotkacie większość uwolnionych NPC, dzięki czemu będą oni oferować swoje przedmioty lub nauki. Znajdziecie tam między innymi kowala, który naprawi oraz ulepszy Wasz ekwipunek, Thomasa Magazyniera, u którego przechowacie większość rzeczy, czy chociażby sprzedawców oferujących swoje towary.

Spójnia to również miejsce w którym wybieracie, do jakiej krainy chcecie się udać - Demons Souls Remake: Spójnia (Nexus) - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Spójnia to również miejsce w którym wybieracie, do jakiej krainy chcecie się udać. Aby to zrobić, musicie wejść po schodach, podejść do dowolnego klińca, następnie wybrać interesującą Was lokacje i teleportować się właśnie tam.

Jak ulepszyć swoją postać?

W spójni znajduje się również Dama w czerni, u której będziecie mogli wydać zdobyte dusze w zamian za ulepszenie statystyk swojej postaci.

Nie pojawi się jednak ona w spójni do momentu, aż nie pokonacie bossa w Bramach Boletarii, czyli Falangi - Demons Souls Remake: Spójnia (Nexus) - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Nie pojawi się jednak ona w spójni do momentu, aż nie pokonacie bossa w Bramach Boletarii, czyli Falangi. Gdy to zrobicie, wróćcie do niej. Powie Wam, abyście udali się do Niezłomnego (The Monumental). Cutscenka pokaże Wam drogę do niego, niemniej jednak musicie udać się na górę.

Niezłomnego znajdziecie niedaleko balkonu - Demons Souls Remake: Spójnia (Nexus) - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Niezłomnego znajdziecie niedaleko balkonu. Porozmawiajcie z nim. Po chwili będziecie musieli wybrać odpowiedź: tak albo nie. Nie ma większego wpływu co wybierzecie, jednakże warto odpowiedzieć tak, gdyż posiadając ponad 90% białej tendencji postaci, wręczy Wam on pierścień, gdy ponownie z nim porozmawiacie. Po rozmowie z Niezłomnym, udaj się do Damy w czerni, dzięki czemu będziesz mógł od teraz wydawać swoje dusze na ulepszanie postaci.