Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Ekwipunek Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 czerwca 2021

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake zobaczycie, jak wygląda ekwipunek w grze, co możecie w nim znaleźć oraz przeczytacie więcej na temat udźwigu w grze.

1 - Demons Souls Remake: Ekwipunek - Demons Souls Remake - poradnik do gry
  1. Prawa ręka - tutaj możecie wyekwipować każdą istniejącą broń w grze. Zazwyczaj do prawej ręki daje się broń, która zadaje obrażenia (takie jak miecze, łuki czy katalizatory). Dostępne są dwa sloty, dzięki czemu w trakcie walki czy eksploracji swobodnie możemy się przełączać pomiędzy tymi dwoma broniami.
  2. Lewa ręka - tak jak wyżej, zasada jest ta sama, poza jedną różnicą. Zazwyczaj w lewej ręce chcemy trzymać tarczę, która będzie chronić postać przed wszelakimi atakami przeciwników.
  3. Amunicja - tutaj wybiera się, którą amunicję chce się mieć wyekwipowaną podczas korzystania z łuku oraz kuszy.
  4. Pancerz - składa się on z czterech slotów, każde odpowiada za coś innego. Pierwszy to hełm lub nakrycia głowy, następnie przeróżne odzienia lub zbroje, potem rękawice, a na sam koniec spodnie.
  5. Pierścienie - pozwalają one na zdobycie przeróżnych efektów jak np. regeneracja zdrowia co sekundę, zdobywanie więcej dusz podczas zabijania przeciwników czy nabywanie zwiększonej odporności na poszczególne statusy. Można mieć tylko dwa założone pierścienie naraz, jednakże może zmieniać je w dowolnej chwili.
  6. Przedmioty - tu gracz może wybrać jakie i w której kolejności przedmioty dostępne będą w menu szybkiego wyboru.
  7. Ciężar ekwipunku - pokazuje jak ciężki ekwipunek aktualnie się na postaci gracza znajduje. Jeśli posiadać będzie poniżej 50% ciężaru, uzyskasz dłuższe i szybsze uniki. Powyżej 50% Wasza postać będzie wykonywała uniki ociężalej. Natomiast powyżej 100% będzie traciła dużo wytrzymałości, nie będzie mogła biegać, od czasu do czasu zatrzyma się.