Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Demon strażniczy - boss, jak pokonać? Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake dowiecie się, jak pokonać pierwszego, tutorialowego bossa, który zwie się Demon strażniczy (Vanguard Demon).

Demon strażniczy to pierwszy boss, który później będzie pełnił rolę minibossa. Nie jest wymagane, aby go pokonać, jednakże po zabiciu go otrzymacie szybciej jego duszę bossa, ponadto zyskascie kilka dodatkowych przedmiotów i dusz po przeniesieniu się do nowej lokacji.

Porady ogólne

  1. Demon strażniczy jest bardzo powolny, jednakże jego ataki potrafią dosięgnąć nawet z bezpiecznej odległości. W momencie, w którym widzicie, jak boss wykonuje zamach, odsuńcie się od niego lub wykonajcie unik w momencie ataku.
  2. Warto ubrać lżejszy pancerz, gdyż nawet z dobrym pancerzem, boss będzie w stanie Was zabić jednym ciosem. Dzięki temu będziecie mieli dłuższe i szybsze uniki, a one są bardzo potrzebne walcząc początkowo z Demonem strażniczym.
  3. Jeśli będziecie w bliskiej odległości od bossa, zacznie on machać toporem od lewej do prawej dwa razy. Warto zajść go od tyłu lub wycofać się w miarę możliwości.
  4. Nie jesteście bezpieczni za filarami. Boss może bardzo łatwo je zniszczyć za pomocą swojego topora. Nie chowajcie się za nimi, gdyż i tak otrzymacie obrażenia.
  5. Gdy boss podniesie swój topór w górę, wykona potężny atak, jest on jednak bardzo linearny. Gdy topór Was nie trafi, utknie na kilka sekund w podłożu, dzięki czemu uzyskać czas na wyleczenie się lub atakowanie go.
  6. Jeśli zajdziecie go od tyłu, prawdopodobnie skorzysta ze swoich skrzydeł, wzleci w powietrze i wyląduje na swoich pośladkach. Jest to atak obszarowy, gdy widzicie, że wznosi się w powietrze, odsuńcie się od niego i zaatakujcie w momencie, w którym upadnie na ziemię.

Jak pokonać bossa w zwarciu?

Walka w zwarciu z Demonem strażniczym jest bardzo ryzykowna z jednego prostego powodu. Wystarczy mały błąd, aby otrzymać olbrzymie obrażenia i być może pożegnać się z żywotem swojej postaci. Zalecane jest jednak, aby "przytulić się do bossa", czyli być bardzo blisko niego. Głównie z tego powodu, że dzięki temu ataki bossa mogą nas nie trafić.

Dzięki tej taktyce prowokujemy również bossa do ataku, w którym wzlatuje w powietrze i opada na ziemię - Demons Souls Remake: Demon strażniczy - boss, jak pokonać? - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Dzięki tej taktyce prowokujemy również bossa do ataku, w którym wzlatuje w powietrze i opada na ziemię. Atak ten jest długi i można spokojnie na niego zareagować, dlatego gdy widzicie, że boss wykonuje ten atak, odejdźcie od niego, a gdy już opadnie, szybko podbiegnijcie i zadajcie mu kilka ciosów.

Nie oznacza to jednak, że jesteśmy bezpieczni i nie musimy wykonywać uników, gdy jesteśmy blisko niego - Demons Souls Remake: Demon strażniczy - boss, jak pokonać? - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Nie oznacza to jednak, że jesteśmy bezpieczni i nie musimy wykonywać uników, gdy jesteśmy blisko niego. Warto wykonywać unik w momencie jego ataku. Obserwujcie jednakże poziom swojej wytrzymałości, aby nie doszło do sytuacji, w której wyczerpaliście całą wytrzymałość i nie możecie wykonać uniku lub ataku. Leczenie wykonujcie w momencie, gdy jesteście oddaleni od bossa, lub nie trafił on swoim toporem, który utknął w podłożu.

Jak pokonać bossa magią?

Zadanie to jest o wiele prostsze niż walka z bossem w zwarciu. W głównej mierze dlatego, że boss jest powolny i zanim do Was dotrze, We już wycastujecie bardzo dużą liczbę ataków magicznych, które zadadzą mu spore obrażenia. Problem w tym, że musicie uważać na jego ataki i wykonywać poprawne uniki, gdyż wybierając klasę maga, jeden atak przeciwnika = Wasza śmierć.

Grając magiem, zapędźcie przeciwnika do końca korytarza, wykonajcie unik i biegnijcie na drugi koniec - Demons Souls Remake: Demon strażniczy - boss, jak pokonać? - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Grając magiem, zapędźcie przeciwnika do końca korytarza, wykonajcie unik i biegnijcie na drugi koniec. Następnie skorzystajcie ze swoich magicznych czarów jak chociażby strzała dusz. Pamiętajcie jednakże o swojej manie; gdy będzie ona na niskim poziomie, skorzystajcie z przedmiotów odnawiających manę.