Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Save Boletaria, again Demons Souls (PS5) poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz do wszystkich walk z bossami, bohatera, broni, dusz bossów, eksploracji i handlu. Opisujemy wszystkie krainy, klasy postaci i trofea.

Poniższy poradnik zawiera kompletny zbiór informacji do gry Demon's Souls. Poznacie tu wszystkie podstawowe oraz zaawansowane mechaniki pozwalające ukończyć tę bardzo wymagającą produkcję studia From Software. W poradniku staramy się pomóc w pomyślnym ukończeniu gry oraz zwrócić uwagę na najważniejsze sekrety. Materiał jest przeznaczony przede wszystkim dla początkujących i średnio zaawansowanych miłośników gry, jednakże starzy weterani również znajdą tu coś przydatnego dla siebie.

Jedną z najważniejszych części poradnika jest kompletny opis przejścia gry, podzielony na poszczególne obszary. Dowiecie się jak przejść przez wszystkie krainy, jak poradzić sobie z danymi przeciwnikami oraz gdzie znaleźć coś cennego. Nasza solucja uwzględnia wszystkie walki z bossami - informujemy o lokalizacji bossów, o ich podstawowych atakach, słabościach, a także pokazujemy, jak pokonać danego bossa na różne sposoby, w zależności od tego, czy wolicie walczyć w zwarciu, czy z dystansu, grając np. magiem.

Druga, równie ważna część poradnika, to rozbudowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, czyli FAQ. Znajdziecie tu między innymi informację o tym, jak handlować z innymi graczami, czym różnią się cuda od magii, co można zrobić z duszy bossów oraz na co należy zwrócić uwagę przy wyborze broni.

W poradniku do Demon's Souls znajdziecie także przewodnik po grze, który szczegółowo wyjaśnia główne jej elementy - zamieściliśmy m.in. opisy wszystkich początkowych klasy postaci, informacje o stanach bohatera oraz tendencjach świata.

Demon's Souls Remake: Szybkie porady na start

Poniżej znajdziecie kilka najważniejszych podpowiedzi dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Demon's Souls Remake:

  1. Zawsze warto mieć wyekwipowaną tarczę! Zwłaszcza, gdy przemierzacie lokację, którą jeszcze nie eksplorowaliście. Tarcza zniweluje ryzyko, ze otrzymacie obrażenia wpadając w jakąś zasadzkę.
  2. Wydawajcie na bieżąco zdobyte dusze. Śmierć Waszej postaci spowoduje, że dusze, które aktualnie postać posiadała, przepadną. Istnieje szansa, aby je odzyskać - wystarczy pójść w miejsce, w którym zginęliście. Miejcie na uwadze jednak, że skoro zginęliście właśnie w tym miejscu, to będzie też ciężko je odzyskać.
  3. Korzystaj ze schowka i wkładajcie tam mało przydatne przedmioty. Każdy zabrany przez Was przedmiot trochę waży, a Wasza postać jest ograniczona udźwigiem i nie może zbierać wszystkich przedmiotów w nieskończoność.
  4. Zachodźcie przeciwników od tyłu, aby wykonać backstab. Jest to jeden z silniejszych ciosów, który potrafi zabrać bardzo dużą ilość zdrowia przeciwnikowi. Wykonujecie go w momencie, gdy zajdziecie przeciwnika od tyłu i wciśniecie R1.
  5. Szybkie uniki są możliwe, gdy Wasz udźwig nie wynosi więcej niż 50%. Jeśli Wasze uzbrojenie wynosić będzie więcej niż 50% udźwigu, wtedy Wasze uniki będą bardzo powolne.

Więcej wskazówek znajdziecie na osobnej stronie naszego poradnika: Porady na start.

Demon's Souls Remake: Platformy sprzętowe - na czym można zagrać?

Demon's Souls Remake dostępne jest aktualnie tylko i wyłącznie na platformie PS5 jako tytuł ekskluzywny. Na ten moment nie wiadomo, czy i kiedy pojawi się ten tytuł na innych platformach.

Demon's Souls Remake: Wersja polska

Demons Souls Remake nie posiada polskiego dubbingu, jednakże warto wspomnieć, że istnieje możliwość włączenia polskich napisów w grze - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake nie posiada polskiego dubbingu, jednakże warto wspomnieć, że istnieje możliwość włączenia polskich napisów w grze.

Demon's Souls Remake: Ogniska - czy istnieją?

W Demons Souls Remake nie istnieje coś takiego jak ogniska, czyli forma checkpointów znana z chociażby serii Dark Souls - Demons Souls Remake - poradnik do gry

W Demon's Souls Remake nie istnieje coś takiego jak ogniska, czyli forma checkpointów znana z chociażby serii Dark Souls. Zamiast tego istnieją klińce, które pojawiają się dopiero w momencie, gdy pokonacie danego bossa w poszczególnej lokacji. Dlatego warto uważać, aby nie zginąć, gdyż większą część lokacji będziecie musieli przejść od momentu, w którym znajduje się kliniec.

Informacje o Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 7 czerwca 2021