Demon's Souls Remake - poradnik do gry

Demon's Souls Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Demon's Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia Demons Souls PS5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Demon's Souls Remake dowiecie się, jak przejść rozdział (1-1), czyli Bramy Boletarii (Gates of Boletaria) w regionie Ścieżka Pana (The Lord's Path).

Po pokonaniu Falangi podejdźcie do Klińca, aby zyskać jego duszę. Następnie idźcie przed siebie, tam natkniecie się na kolejnych Hoplitów z tarczami. Pokonajcie ich, następnie skierujcie się w lewo, aby podnieść przedmioty.

Za bramą znajduje się Ostrava, możecie go ponownie uratować, jednakże musicie się dostać do niego od drugiej strony - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Za bramą znajduje się Ostrava, możecie go ponownie uratować, jednakże musicie się dostać do niego od drugiej strony.

Idźcie przed siebie, aż wejdziecie na mury Boletarskiego Pałacu - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idźcie przed siebie, aż wejdziecie na mury Boletarskiego Pałacu. Uważajcie jednak, gdyż droga nie jest łatwa. Co jakiś czas pojawiać się będzie czerwony smok, który będzie ziać ogniem po całej długości muru.

Gdy zobaczycie, że smok nadlatuje i jest na samym końcu, czym prędzej biegnijcie przed siebie - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy zobaczycie, że smok nadlatuje i jest na samym końcu, czym prędzej biegnijcie przed siebie. Zmierzajcie w stronę wieży, tam będziecie bezpieczni. Jeśli chcecie podnieść przedmioty, które znajdują się na murze, podbiegnijcie do nich w momencie, gdy będziecie już przy wieży. Stamtąd o wiele szybciej się do nich dostać i powrócić do wieży, gdzie jest bezpiecznie.

Będąc w wieży, najpierw udajcie się w prawo, a następnie po schodach, w górę i w dół - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Będąc w wieży, najpierw udajcie się w prawo, a następnie po schodach, w górę i w dół. Dopiero później dalej przed siebie po murze.

Najpierw idźcie w górę, jednakże uważajcie na kilku standardowych przeciwników - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Najpierw idźcie w górę, jednakże uważajcie na kilku standardowych przeciwników. Eliminujcie ich po kolei.

Na górze znajduje się kilka przedmiotów do podniesienia, jednakże uważajcie na strzelców - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na górze znajduje się kilka przedmiotów do podniesienia, jednakże uważajcie na strzelców. Najpierw rozprawcie się z nimi, dopiero potem zabierzcie się za podnoszenie itemów. Gdy już to zrobicie, zejdźcie na dół po schodach.

Gdy będziecie na dole w tunelu, udając się w lewą stronę, pójdziecie do Ostravy - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy będziecie na dole w tunelu, udając się w lewą stronę, pójdziecie do Ostravy. Idźcie najpierw do niego, porozmawiajcie z nim, dzięki czemu podziękuje Wam za powtórne uratowanie. Kontynuować będziecie również jego quest. Następnie udajcie się w drugą stronę. Przechadzając się po korytarzu, uważajcie na przeciwników, głównym zagrożeniem będą wilki. Pojedynczo są bardzo łatwe do pokonania, jednakże często atakują w grupie. Wywabiajcie je pojedynczo, a gdy atakują, osłońcie się tarczą, gdyż wtedy przez chwile są oszołomione. Jeśli posiadacie zaklęcia, eliminujcie je z dystansu.

Gdy dojdziecie do miejsca widocznego na zdjęciu, po prawej stronie znajduje się wyjście z tunelu - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy dojdziecie do miejsca widocznego na zdjęciu, po prawej stronie znajduje się wyjście z tunelu. Najpierw jednak udajcie się przed siebie w stronę otwartej bramy.

Idąc do przodu, ponownie powalczycie z wilkami - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Idąc do przodu, ponownie powalczycie z wilkami. Postępujcie z nimi jak poprzednio. Gdy je pokonacie, idźcie na sam koniec korytarza.

Na końcu korytarza znajduje się NPC, u którego możecie zrobić zakupy - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na końcu korytarza znajduje się NPC, u którego możecie zrobić zakupy. Jeśli macie trochę dusz, zakupcie potrzebne przedmioty i wróćcie do otwartej bramy, korzystając z przejścia po prawej stronie.

Udając się w górę, zdobędziecie kompozytowy łuk, dzięki czemu walka z dystansu staje się o wiele łatwiejsza, nawet jeśli nie posiadacie czarów - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Udając się w górę, zdobędziecie kompozytowy łuk, dzięki czemu walka z dystansu staje się o wiele łatwiejsza, nawet jeśli nie posiadacie czarów.

Schodząc w dół, napotkacie kilku przeciwników - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Schodząc w dół, napotkacie kilku przeciwników. Znajdujecie się idealnie w drugiej wieży na murze. Pokonajcie nieświadomych zagrożenia wrogów, a następnie udajcie się na mur, aby zdobyć przedmioty.

Uważajcie jednak na smoka, który ponownie będzie ziać ogniem - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Uważajcie jednak na smoka, który ponownie będzie ziać ogniem. Pamiętajcie, że stojąc przy karawanie, jesteście bezpieczni. Pozbierajcie przedmioty, cofnijcie się do wieży i idźcie dalej.

Przechodząc dalej, musicie wejść w interakcję z mgłą - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Przechodząc dalej, musicie wejść w interakcję z mgłą. Nie obawiajcie się jednak, gdyż walka z bossem jeszcze nie nadejdzie. Po drugiej stronie znajduje się dalsza część muru.

Droga prowadzi do pałacu, jednakże ponownie atakować Was będzie czerwony smok - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Droga prowadzi do pałacu, jednakże ponownie atakować Was będzie czerwony smok. Ponadto na murze znajduje się kilku przeciwników. Wykorzystajcie dobry moment, aby przebiec w stronę pałacu.

Na samym końcu znajduje się grupa kuszników oraz rycerz z niebieskimi odblaskami na hełmie - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Na samym końcu znajduje się grupa kuszników oraz rycerz z niebieskimi odblaskami na hełmie. Zajmijcie się w pierwszej kolejności kusznikami, następnie rycerzem. Jeśli posiadacie jeszcze bomby, rzućcie nimi w kuszników, aby pozbyć się problemu.

Gdy pokonacie wszystkich przeciwników, na końcu natkniecie się na mgłę, która prowadzi do areny z bossem - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Gdy pokonacie wszystkich przeciwników, na końcu natkniecie się na mgłę, która prowadzi do areny z bossem. Nie przechodźcie jeszcze przez mgłę, gdyż obok znajdują się dwa wejścia.

Po prawej stronie znajdują drewniane drzwi, natomiast schody po lewej stronie prowadzą na wyższy poziom wieży - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Po prawej stronie znajdują drewniane drzwi, natomiast schody po lewej stronie prowadzą na wyższy poziom wieży. Drzwi po prawej odblokujecie dopiero w momencie, gdy zdobędziecie klucze w etapie 1-3. Udajcie się w górę po schodach.

Warto wiedzieć, że na górze znajduje się kryształowa jaszczurka, za zabicie jej otrzymacie materiały potrzebne do ulepszania broni - Demons Souls Remake: Ścieżka Pana (1-2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls Remake - poradnik do gry

Warto wiedzieć, że na górze znajduje się kryształowa jaszczurka, za zabicie jej otrzymacie materiały potrzebne do ulepszania broni. Uważajcie jednakże na dwóch kuszników, którzy znajdują się na szczycie wieży. Pokonajcie ich i podnieście wartościowe przedmioty. Następnie zejdź na dół i kierujcie się w stronę areny bossa. Opis walki z bossem znajdziecie na osobnej stronie poradnika.