Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dzikie Plemiona | misja w Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja

W zadaniu Dzikie Plamiona, będziesz mieć ułatwione zadanie, ponieważ otrzymasz wsparcie w postaci oddziału Caisua Thorna.

Zadania

  • Uwolnij więźniów
  • Dotrzyj do wyjścia

Opis przejścia

W tym niedługim zadaniu twoim celem jest odbicie z rąk Kultystów Chaosu, kolejnych członków oddziału Caiusa Thorna. Podzieleni są oni na dwie grupy, uwięzione w dwóch przeciwległych pomieszczeniach. Dostanie się do nich wymaga wcześniejszego pokonania dwóch grup Kultystów Chaosu, patrolujących okolicę. Pierwsza grupa znajduje się w korytarzu, w którym misja się rozpoczyna. Dodatkowo znajdziesz tam zwłoki Archiwisty, których przeszukanie zaowocuje odkryciem jego dziennika.

Druga natomiast znajduje się w pomieszczeniu łączącym obie sale z celami - Dzikie Plemiona | misja w Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Druga natomiast znajduje się w pomieszczeniu łączącym obie sale z celami. Z racji posiadanie przez ciebie wsparcia siła ognia w obu przypadkach będzie wyrównana.

Również w pomieszczeniach z więźniami będziesz musiał stoczyć walkę. W obu przypadkach, będzie ona bardzo podobna. Każda sala będzie bowiem strzeżona przez Dowódcę Renegata oraz oddział Kultystów Chaosu z Odrodzonym Maruderem na czele. Walkę w obu przypadkach prowadź tak aby skupić na sobie ogień, jednocześnie pozwalając oddziałowi prowadzić ostrzał. W ten sposób sprawnie pozbędziesz się wrogów, przy jednoczesnym unikaniu nadmiernych strat w swoim oddziale. Po pokonaniu wroga musisz już tylko otworzyć kratę i uwolnić więźniów.

Oddział trzyma się na dystans w stosunku do Inkwizytora - Dzikie Plemiona | misja w Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry
Oddział trzyma się na dystans w stosunku do Inkwizytora

Po odbiciu więźniów, możesz udać się do wyjścia. Po drodze będziesz musiał pokonać jeszcze jeden oddział wroga. W tym przypadku jednak siła twojego oddziału jest znacznie większa niż przeciwnika. W Sali, w której prowadzisz ostatnią walkę trafisz również na skrzynię zawierającą dodatkowy ekwipunek.

Nagroda: 600 Punktów Doświadczenia + ekwipunek zależny od klasy postaci.