Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Poradnik kosmicznego męczennika. Poradnik do gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr to kompleksowy zbiór wiedzy na jej temat, umożliwiający zwycięstwo w każdym starciu. Poza solucją przejścia kampanii, czytelnik otrzyma tu wiedzę o wszystkich klasach postaci i ich specjalizacjach.

Sektor Caligari wzywa. Poniższy poradnik do Warhammer 40,000 Inquisitor - Martyr ten stanowi zbiór informacji, które pomogą ci przetrwać w układzie opanowanym przez Kultystów Chaosu. Znajdziesz tutaj takie rzeczy jak opis wszystkich dostępnych klas postaci wraz z ich specjalizacjami czy opis głównego wątku fabularnego.

Poniższy poradnik stanowi opis wszystkich najważniejszych aspektów rozgrywki, z którymi powinien zapoznać się Inkwizytor. Pierwszą część stanowi poradnik do gry Warhammer 40,000 Inquisitor - Martyr. Znajdziesz w nim informacje odnośnie rozwoju postaci, walki, eksploracji świata gry.

Poradnik zawiera również rozdział porady na strat, który ułatwi rozpoczęcie rozgrywki. Dodatkowo w tej części znajduje się również dział FAQ. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w trakcie rozgrywki.

Drugą część poradnika stanowi natomiast opis przejścia. Znajdziesz w nim informacje na temat zadań z głównego wątku fabularnego jak i zadań pobocznych. Opisy zadań zawierają dokładne informacje odnośnie zagrożeń, na które trafisz w czasie ich wykonywania. Znajdziesz tutaj również wskazane lokalizacje cogitatorów zawierających informację o świecie oraz skrzyń zawierających dodatkowe uzbrojenie.

Warhammer 40,000 Inquisitor - Martyr to RPG akcji, stworzona przez studio Neocore Games obsadzona w uniwersum Warhammer 40,000. Gracz wciela się w rolę Inkwizytora, którego zadaniem jest zbadanie tajemniczego Sektora Caligari. Całość rozgrywki jest obserwowana w rzucie izometrycznym, a wszystkie walki toczą się w czasie rzeczywistym.

Porady na strat

Rozdział poświęcony podstawowym poradom pozwoli na wstępne zapoznanie się z rozgrywką. Ułatwi to zrozumienie podstawowych zasad i mechanik rozgrywki i zminimalizuje ryzyko przedwczesnej śmierci Inkwizytora

  1. Dokładnie przetestuj każdą klasę postaci - pierwsze zadanie jest stosunkowo proste dlatego warto przetestować na nim wszystkie klasy postaci. Może okazać się bowiem, że klasa która teoretycznie ci odpowiadała może w praktyce kompletnie ci nie odpowiadać.
  2. Eksploruj obszar dostępny w czasie misji - często na terenie rozgrywaj misji znajdują różnego rodzaju skrzynie zawierające dodatkowy ekwipunek. Znajdują się one zazwyczaj w salach pobocznych, których eksploracja nie jest wymagana w czasie rozgrywania misji.
  3. Wybierz odpowiadający ci poziom trudności - w grze masz do wyboru dwa poziomy trudności. Można je swobodnie zmieniać w czasie rozgrywki. Lepszą opcją jest rozpoczęcie rozgrywki na niższym poziome trudności. Pozwoli ci to na spokojniejsze zapoznanie z podstawami rozgrywki. Następnie jeśli stwierdzisz, że chcesz większego wyzwania, możesz zwiększyć poziom trudności.
  4. Pilnuj zawartości apteczki - w czasie rozgrywki posiadasz określoną ilość środków leczących. W przeciwieństwie do amunicji nie są one nieskończone i musisz je uzupełnić za pomocą skrzyń z zapasami. Rób to na bieżąco, by w czasie trudniejszej walki nie okazało się że nie masz przy sobie żadnej apteczki.

Podstawy rozgrywki

Ten dział poradnika zapozna cię się z najbardziej podstawowymi aspektami rozgrywki. Znajdziesz tutaj informacje na temat:

Śledztwa - każda historia w której uczestniczy twój Inkwizytor, niesie za sobą pewne tajemnice. Odkryj je przeprowadzając śledztwa

Pytania i odpowiedzi

Nie wszystko w grze może być oczywiste. Nic dziwnego więc że mogą pojawić się pytania odnoszące się do problematycznych sytuacji. W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak:

Mechaniki rozgrywki

Poznanie mechanik rozgrywki jest niezwykle istotne do całkowitego zapoznania się z grą. W tym dziale zapoznasz się z:

Klasy postaci - nie każdy Inkwizytor jest identyczny. W grze masz do wyboru trzy klasy postaci, które zostały opisane w powyższym rozdziale.

Amunicja i przegrzanie - broń twojego Inkwizytora nie jest w stanie działać bez przerwy. Broń na konwencjonalną amunicję wymaga przeładowania, a broń energetyczna przegrzewa się. W tym rozdziale znajdziesz informacje na temat jak zminimalizować skutki tego procesu

Informacje o Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Autor : Agnieszka aadamus Adamus

Poradnik zawiera : strony: 16, ilustracje: 11 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 12 czerwca 2018, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 20 czerwca 2018, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368415Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368414Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368413Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368412Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368411Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2018-03-16 - 368410Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2017-09-11 - 355167Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2017-09-11 - 355166Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - screen - 2017-09-11 - 355165