Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Opuszczona kuźnia - Wróg pod ziemią - Solucja Warhammer Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 lipca 2018

W zadaniu Opuszczona Kuźnia, będziesz musiał przebić się przez kolejne hordy Kultystów Chaosu. Tym razem będziesz musiał znaleźć wskazówki dotyczące tajemniczych zaginięć.

Zadania

  • Oczyść kryjówkę mutantów

Opis przejścia

W tym zadaniu kontynuujesz swoją walkę z Kultystami Chaosu - Opuszczona kuźnia - Wróg pod ziemią - Solucja Warhammer Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry
  1. Zwłoki z informacjami
  2. Cogitator

W tym zadaniu kontynuujesz swoją walkę z Kultystami Chaosu. Tym razem jednak będziesz mieć trochę łatwiej. Chociaż podobnie jak w zadaniu W podziemnych głębiach, tak i tutaj znajdziesz znaczącą ilość jednostek podstawowych. Tutaj jednak część jednostek wyposażona jest w broń do walki wręcz. Ułatwia to zadanie, ponieważ jednostki te będą potrzebować czasu na dotarcie do twojej postaci. Tutaj również natrafisz na Dowódców klasy Psionik. Są oni niezwykle wytrzymali i zajmują się głównie leczeniem innych jednostek, dlatego zostaw ich na koniec walki, by uniknąć obrażeń od innych uczestników walki.

Chociaż cel zadania wydaje się prosty, to wcale nie jest taki oczywisty. Zlikwidowanie wszystkich wrogich jednostek na całej mapie nie jest niezbędne do zakończenia tego zadania. Musisz znaleźć informacje odnośnie badanych przez ciebie zaginięć. W tym celu musisz zlokalizować zwłoki [1] znajdujące się w jednej z większych sali, pokazanej na obrazku poniżej:

Przeszukanie ich odblokuje dziennik stanowiący kolejny dowód w tym śledztwie, jednocześnie kończąc zadanie - Opuszczona kuźnia - Wróg pod ziemią - Solucja Warhammer Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Przeszukanie ich odblokuje dziennik stanowiący kolejny dowód w tym śledztwie, jednocześnie kończąc zadanie. Sala ta jest strzeżona przez stosunkowo niewielki oddział. Nie znajdziesz w niej Dowódców, a jedynie jednostki podstawowe i Czempiony.

Zebranie wszystkich dowodów w tym śledztwie wymaga jednak, odnalezienia także cogitatora [2]. Znajduje się on w najpilniej strzeżonej sali na mapie. Znajdziesz tam, aż czterech Dowódców z czego trzech to Psioniki. I ogromną ilość przeciwników podstawowych i Czempionów. Za wszelką cenę nie zatrzymuj się w jednym miejscu. Ostrzał będzie tak duży, że błyskawicznie możesz stracić nawet połowę punktów wytrzymałości. Wykorzystuj także wszystkie dostępne osłony. W pierwszej kolejności skup się na dowódcy nie będącym Psionikiem. Przywołuje on dodatkowe wieżyczki, które dodatkowo utrudniają walkę. Następnie skup się na jednostkach podstawowych i Czempionach. Psionicznych dowódców zostaw natomiast na koniec.