Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Osłabienie | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 czerwca 2018

W Warhammer 40000 Inquisitor Martyr, istotnym elementem mechaniki walki jest nakładanie statusów osłabienia. Mają one istotny wpływ na twoje szanse na zwycięstwo. Pamiętaj, że działają one w obie strony, więc mogą one przechylić szalę zwycięstwa w obie strony.

Podatność na efekty osłabienia są różne - Osłabienie | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Podatność na efekty osłabienia są różne. Zależą one od, w przypadku Inkwizytora specjalnego wskaźnika, otaczającego wskaźnik zdrowia, a w przypadku przeciwników od pancerza. Odpowiednie oznaczenia kolorystyczne odpowiadają następującej odporności:

  • Zielony - Całkowita odporność na wszystkie możliwe typy osłabienia
  • Żółty - Częściowa odporność na osłabienia. Postać podatna jest np. na porażenie
  • Czerwony - Częściowa odporność na osłabienia. Postać podatna jest na silniejsze efekty np. powalenie

Używanie zdolności nakładających efekty osłabienia, bez rozbicia pancerza przeciwnika, może więc wydawać się zbędne, jednak ma to swoje zalety. Przede wszystkim zdolności te często zadają bardzo silne obrażenia oraz rozbijają część pancerza przeciwnika. Przygotowuje to podłoże do ataków, w których będzie można już spokojnie nałożyć efekt osłabienia. Musisz jednak pamiętać, że pancerze przeciwników się regenerują. Oznacza to, że jeśli przerwiesz ostrzał to będziesz musiał od nowa "wypracować" sobie możliwość nakładani statusów. Do najpopularniejszych statusów osłabienia należą:

Osłabienie

Co powoduje

Jaki status osłabienia wymagany

Ogłuszenie

Przeciwnik zostaje sparaliżowany na czas 3 sekund

Czerwony

Porażenie

Predkość poruszania i prędkość ataku maleją o 40% na czas 5 sekund.

Żółty

Powalenie

Przeciwnicy zostają wywróceni na ziemię

Czerwony

Odrzucenie

Przeciwnicy są odrzucani to tyłu, ale nie wywracają cię

Żółty

Spowolnienie

Na czas 5 sekund prędkość poruszania się postaci maleje o 40%

Żółty