Amunicja i przegrzanie w walce | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Uzbrojenie twojego Inkwizytora wymaga dostarczenia mu amunicji lub energii. To którego z tych dwóch rodzajów potrzebuje zależy od jego klasy i uzbrojenia. Wyjątkiem od tej reguły są Psionicy, których broń nie potrzebuje do działania ani amunicji ani energii

W przypadku takich broni jak strzelba czy karabin snajperski wymagana jest konwencjonalna amunicja. Dużym ułatwieniem jest, że sama amunicja jest nieskończona. Eliminuję to potrzebę ciągłego szukania kolejnych skrytek z amunicją. Mimo to broń wymaga przeładowywania co określoną liczbę strzałów. Każda broń różni się ilością strzałów na magazynek. O tym ile amunicji zostało do przeładowania mówi poniższy wskaźnik.

W momencie gdy wskaźnik się dojdzie do zera broń zostanie automatycznie przeładowana - Amunicja i przegrzanie w walce | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

W momencie gdy wskaźnik się dojdzie do zera broń zostanie automatycznie przeładowana. Zajmuje to cenny czas. Jeśli widzisz, że masz niski wskaźnik amunicji możesz przeładować broń ręcznie. Rób to zawsze w momencie, w którym nie walczysz. Dzięki temu nie stracisz cennych sekund na przeładowywanie już w początkowej fazie walki.

Natomiast w przypadku Laskarabinu, wskaźnik amunicji zostaje zastąpiony wskaźnikiem temperatury. Działa on odwrotnie do wskaźnika amunicji. Każdy strzał podnosi ten wskaźnik o określoną, zależną od rodzaju strzału, wartość. W momencie, gdy wskaźnik osiągnie wartość maksymalną pojawi się komunikat o przegrzaniu i broń przestanie działać. Będziesz wówczas zmuszony do odczekania, aż broń się ostudzi. Aby tego uniknąć musisz unikać ciągłego strzelania kilkoma pociskami na raz. Jest to niezwykle skuteczna metoda walki, jednak generuje ona duże ilości ciepła. Dlatego staraj się oddawać jak najwięcej strzałów pojedynczych.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl