Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Obrażenia | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 18 czerwca 2018

W Warhammer 40,000 Inquisitor - Martyr, możesz zadać kilka typów obrażeń, do których zaliczają się: obrażenia fizyczne, psychiczne, toksyczne i od ognia.. To jaki typ obrażeń zostaje zadany zależy od typu uzbrojenia oraz klasy twojej postaci.

Informacje o sile twojego Inkwizytora znajdziesz w menu ekwipunku. Znajdziesz w nim nie tylko posiadane i założone przedmioty, ale również sumaryczną liczbę punktów ataku zgromadzoną z nałożonego na postać ekwipunku.

Oczywiście każdy typ przeciwnika jest podatny na różne typy obrażeń w różnym stopniu - Obrażenia | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Oczywiście każdy typ przeciwnika jest podatny na różne typy obrażeń w różnym stopniu. Rebelianci podatni są na obrażenia toksyczne i fizyczne, natomiast Kultyści Chaosu, są podatni na ataki fizyczne i psychiczne. Sporym utrudnieniem w tej kwestii jest to, że Inkwizytor nie jest w stanie zadawać jednocześnie wszystkich typów obrażeń. Przykładem tutaj są obrażenia psychiczne, które jest w stanie zadać tylko Psionik. Dodatkowo nie możesz zmieniać uzbrojenia w czasie walki. Oznacza to, że jeśli dobierzesz złe uzbrojenie będziesz musiał męczyć się z nim przez całą misję. Można tego jednak uniknąć. Wystarczy na panelu informacji o misji zapoznać się z potencjalnymi wrogami, których tam spotkasz. Na ich podstawie będziesz mógł odpowiednio dobrać uzbrojenie.

O tym jak podatny na atak jest przeciwnik mówi też to czy posiada pancerz - Obrażenia | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

O tym jak podatny na atak jest przeciwnik mówi też to czy posiada pancerz. W przypadku jednostek pozbawionych pancerza, cała siła ataku przekłada się spadek liczby punktów zdrowia. Natomiast w przypadku przeciwników opancerzonych i Machin Chaosu wskaźnik ten jest proporcjonalnie mniejszy. Część siły ataku pochłonie pancerz, natomiast reszta wpłynie na punkty zdrowia. Jeśli jednak uda ci się zniszczyć pancerz, to obrażenia będą identyczne jak w przypadku wrogów nieopancerzonych.