Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Zbójczyni | Klasy postaci | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2018

Zabójczyni jest zdecydowanie najbardziej zwinną postacią ze wszystkich klas w grze Inquisitor - Martyr. Świetnie nadaje się do walki z zaskoczenia.

Ta klasa postaci posiada następujące cechy - Zbójczyni | Klasy postaci | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - poradnik do gry

Ta klasa postaci posiada następujące cechy:

Zasób adrenaliny

Zabójczyni potrafi wykorzystywać punkty adrenaliny na wykonywanie uników. Jest to jedyna klasa postaci, która umie wykonywać ten manewr niezależnie od rodzaju ataku. Jest on niezwykle przydatny w walce z dużą ilością wrogów lub kiedy musisz wycofać się pola walki. Dodatkowo adrenalina pozwala Zabójczyni używać zdolności pancerza oraz korzystać z egzotycznych broni.

Egzotyczne wyposażenie

Z racji swojego wyszkolenia Zabójczyni, w przeciwieństwie do innych klas w Inquisitor- Martyr, może korzystać z praktycznie ze wszystkich broni dostępnych w świecie gry. Daje to większe możliwości w personalizacji zestawu oręża. Minusem egzotycznego uzbrojenia jest to, że jego użycie wymaga punktów adrenaliny. Dlatego istotnym jest by mimo wszystko posiadać na wyposażeniu jakąś "konwencjonalną" broń.

Uniki

Ta klasa postaci potrafi wykonywać uniki niezależnie od rodzaju ataku, wyprowadzanego przez przeciwnika.

Podsumowując Zabójczyni jest klasą, która najlepiej specjalizuje się w atakach z ukrycia i w walkach, w których liczy się ciągła i szybka zmiana lokalizacji postaci. Dodatkowo przy wybraniu odpowiedniej specjalizacji świetnie sprawdza się także w zabójstwach z dużej odległości. Jej wadą jest jednak słaba odporność na obrażenia. Klasa ta jest więc idealna jeśli lubisz walkę opartą na zwinności twojej postaci a nie sile jej ognia.