Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Nasiona dla Jaba

1 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Bartur [Czarne Jary ] - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Bartur [Czarne Jary ]

Opis przejścia: Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić już po odbyciu wizyty w klasztorze, a więc po przystąpieniu do głównego questu Szpieg Hagena. Na Bartura wpadniesz tuż po dotarciu do Czarnych Jarów #1 (M9, 1) i zostaniesz przez niego poproszony o odnalezienie tobołka z nasionami #2 .

2 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ruszaj na północ (M9, 2), wybierając te same ścieżki co w przypadku głównego questu - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ruszaj na północ (M9, 2), wybierając te same ścieżki co w przypadku głównego questu. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do rozwidlenia, wybierając lewą ścieżkę #1 (M9, 3). Ponownie wybierz lewą ścieżkę, prowadzącą na pobliskie wzgórze #2 (M9, 4).

3 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Przygotuj się, bo przed Tobą dość trudna bitwa - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Przygotuj się, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Musisz mianowicie pokonać obsydianowego dowódcę Kaana (boss), któremu towarzyszy trzech obsydianowych kapłanów #1 (M9, 5). W miarę możliwości najpierw zajmij się kapłanami, atakując ich z dystansu lub pomagając sobie czarami. Musisz tego szybko dokonać, gdyż ich zaklęcia będą Cię mogły znacząco spowolnić i osłabić. Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich trzech kapłanów #2 .

4 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wygranej bitwie rozejrzyj się po obozie, w którym znajdowały się szkielety, a odnajdziesz tobołek dla Jaba #1 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wygranej bitwie rozejrzyj się po obozie, w którym znajdowały się szkielety, a odnajdziesz tobołek dla Jaba #1 . Quest ten będziesz mógł kontynuować dopiero po dotarciu do dżungli (M9,6)(M10, 1). Musisz mianowicie przystąpić do eksploracji obszaru zlokalizowanego na północny-wschód od wejścia do starych ruin (M10, 2). Właściwą drogę wskażą Ci liczne znaki ostrzegawcze #2 .

5 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Należy się tu oczywiście pilnować, gdyż w trakcie eksploracji całej dżungli będziesz staczał walki z różnymi potworami #1 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Należy się tu oczywiście pilnować, gdyż w trakcie eksploracji całej dżungli będziesz staczał walki z różnymi potworami #1 . Kieruj się na północny-wschód, a po kilku chwilach dotrzesz do obozowiska, w którym będzie przebywał Jabo #2 (M10, 3). Podaruj mu tobołek , a zostaniesz nagrodzony recepturą .

Nagrody: Przepis na potrawkę z chrząszcza , 1200 punktów doświadczenia, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego ognistego jaszczura, 191 punktów doświadczenia za każdego zabitego obsydianowego golema, 116 punktów doświadczenia za każdy zabity obsydianowy szkielet, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego prastarego ścierwojada, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego dzikiego ścierwojada, 149 punktów doświadczenia za każdego zabitego brzytwiaka, 89 punktów doświadczenia za zabitego obsydianowego dowódcę Kaana.

Pies obronny

6 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Jabo [Dżungla ] - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Jabo [Dżungla ]

Opis przejścia: W trakcie rozmowy (M10, 3) możesz zaoferować pomoc w pozbyciu się psa obronnego, który nie pozwala nawet samemu Jabo zbliżyć się do jego chatki #1 . Ruszaj na północ, a po kilku chwilach powinieneś dotrzeć na miejsce #2 (M10, 4).

7 - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Pies obronny Jaba to tak naprawdę wielki cieniostwór #1 , którego eliminacja nie będzie łatwą sprawą - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pies obronny Jaba to tak naprawdę wielki cieniostwór #1 , którego eliminacja nie będzie łatwą sprawą. W miarę możliwości wykorzystuj zaklęcia, które spowolnią potwora. Wykonuj też uniki za każdym razem gdy bestie naładuje swój specjalny atak, gdyż będzie to potężna szarża, która może powalić Cię na ziemię. Po zlikwidowaniu potwora warto splądrować chatkę Jaba i dopiero po jej zbadaniu powrócić (M10, 3) po odbiór nagrody #2 . Zauważ też, że z mężczyzną możesz teraz pohandlować, na co warto się oczywiście zdecydować.

Nagrody: Alchemiczna receptura bardzo silnej mikstury leczniczej , alchemiczna receptura bardzo silnej mikstury many , 1000 punktów doświadczenia, 162 punkty doświadczenia za zabitego psa obronnego Jaba.