Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Klątwa Beliara

1 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów [Bagna - Stare ruiny ] - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów [Bagna - Stare ruiny ]

Opis przejścia: Quest ten otrzymasz tylko jeśli sprzymierzysz się z Gilaną, a więc zażądasz od chramu żywiołów (M7A, 9) opadów deszczu. Musisz powrócić do Tooshoo i w tym celu możesz skorzystać ze znajdującego się w pobliżu ruin teleportu #1 . Porozmawiaj teraz z Gilaną #2 (M7B, 3). Oprócz zezwolenia na spotkanie się z Merdarionem będziesz mógł wybrać jedną z trzech nagród - kirys strażnika , skórzany kirys myśliwego lub szatę ucznia .

Nagrody: Odblokowanie questu Witamy w sanktuarium, kirys strażnika lub skórzany kirys myśliwego lub szata ucznia , 1000 punktów doświadczenia.

Błogosławieństwo Innosa

2 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów [Bagna - Stare ruiny ] - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów [Bagna - Stare ruiny ]

Opis przejścia: Quest ten otrzymasz tylko jeśli sprzymierzysz się z Vultusem, a więc zażądasz od chramu żywiołów (M7A, 9) słonecznej pogody. Musisz powrócić do Tooshoo i w tym celu możesz skorzystać ze znajdującego się w pobliżu ruin teleportu #1 . Udaj się do Vultusa #2 (M7B, 4). Zostaniesz przez niego poinformowany o tym, iż rzucił zaklęcie na Gilanę, dzięki któremu ma nad nią kontrolę.

3 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Możesz już powrócić do Gilany #1 (M7B, 3) - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Możesz już powrócić do Gilany #1 (M7B, 3). W trakcie rozmowy poproś ją o przekazanie Ci pieczęci uprawniającej do uzyskania dostępu do kręgu wtajemniczonych #2 . Zauważ też, że możesz wybrać jedną z trzech nagród - kirys strażnika , skórzany kirys myśliwego lub szatę ucznia .

Nagrody: Odblokowanie questu Witamy w sanktuarium, kirys strażnika lub skórzany kirys myśliwego lub szata ucznia , 500 punktów doświadczenia, 500 punktów doświadczenia za zdanie raportu Vultusowi.

Witamy w sanktuarium

4 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni [Bagna - Tooshoo ] lub Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni [Bagna - Tooshoo ] lub Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ]

Opis przejścia: Do wykonywania tego głównego questu przystąpisz automatycznie po zyskaniu przychylności Gilany lub Vultusa, a więc po wykonaniu zadania Klątwa Beliara lub Błogosławieństwo Innosa. Rozważ założenie wybranej przed chwilą nowej zbroi i ruszaj po schodach na górę #1 (M7B, 5). Po znalezieniu się na najwyższym poziomie udaj się w stronę znajdującego się na wprost od Ciebie tunelu #2 .

5 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Musisz teraz przejść przez kilka chat magów #1 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Musisz teraz przejść przez kilka chat magów #1 . Nie martw się, bo praktycznie nie można się tu zgubić. Docelowo musisz dotrzeć do biblioteki (M7B, 6), gdzie automatycznie zainicjowana zostanie scenka z rozmowy z Calamusem, Strażnikiem Wiedzy #2 . Po kilku chwilach wpuszczony zostaniesz do niedostępnej wcześniej części Tooshoo.

6 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Przejdź przez drzwi, które odblokował Ci Calamus i ruszaj prosto - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi, które odblokował Ci Calamus i ruszaj prosto. Wybierz schody prowadzące na najwyższy poziom #1 , a następnie skieruj się w stronę nowego tunelu #2 . Docelowo pozwoli Ci to na znalezienie się na samym szczycie wielkiego drzewa.

7 - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Korzystając z okazji możesz porozmawiać z obecnymi tu magami, a mianowicie z Miltenem oraz Ningalem - Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Korzystając z okazji możesz porozmawiać z obecnymi tu magami, a mianowicie z Miltenem oraz Ningalem . W celu posunięcia akcji do przodu musisz jednak udać się na wprost i porozmawiać z Merdarionem, Wielkim Mistrzem Wody #1 (M7B, 7). Zapytaj go o magów #2 , a dowiesz się, że zamek w Srebrowodzie odwiedził jedynie Icarius.

Nagrody: Odblokowanie questu Wyraźny ślad, 600 punktów doświadczenia, 500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Calamusem.