Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ja wódz, ty nie!

1 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Melog [Południowy Srebrowód - Chata Meloga ] - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Melog [Południowy Srebrowód - Chata Meloga ]

Opis przejścia: Wykonywanie tego questu rozpocznij od odbycia ponownej rozmowy z Irrighem (M6, 2) i przekonania go do przeniesienia jego duszy do Twojego ciała #1 . Musisz teraz powrócić do wejścia do jaskini orków, zlokalizowanego we wschodniej części środkowego Srebrowodu #2 (M5, 4). Przekaż Ogboshowi szkarawudę (w ramach głównego questu Szkarawuda!), dzięki czemu otworzy dla Ciebie główną bramę.

2 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Możesz najpierw porozmawiać z Darrukiem (brat Orruka z prologu) lub od razu wejść do jaskiń orków (M5, 6) - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Możesz najpierw porozmawiać z Darrukiem (brat Orruka z prologu) lub od razu wejść do jaskiń orków (M5, 6). Tu musisz udać się do północnej pieczary #1 , a po kilku chwilach dotrzesz do sali tronowej, w której przebywa Erhag #2 . W trakcie krótkiej rozmowy zostanie on wyzwany na pojedynek.

Nagrody: Odblokowanie questu Ja wódz, ty nie! II, 250 punktów doświadczenia, 200 punktów doświadczenia za przekonanie Irrigha do przekazania duszy.

Ja wódz, ty nie! II

3 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po wyzwaniu Erhaga na pojedynek [Środkowy Srebrowód - Jaskinie orków ] - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po wyzwaniu Erhaga na pojedynek [Środkowy Srebrowód - Jaskinie orków ]

Opis przejścia: Przed Tobą dość trudna bitwa, gdyż przeciwnicy będą w stanie zadawać poważne obrażenia w walce wręcz. W rezultacie proponuję stosować taktykę wyprowadzania szybkich ciosów lub atakować ich z dystansu. Najpierw zajmij się ochroniarzami Erhaga #1 #2 , unikając w międzyczasie ataków głównego bossa.

4 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu obu ochroniarzy przystąp do atakowania Erhaga #1 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu obu ochroniarzy przystąp do atakowania Erhaga #1 . Pamiętaj o wycofywaniu się gdy zauważysz, iż ładuje swój mocny atak. Po wygranej bitwie otwórz drzwi prowadzące do więzienia, w którym przetrzymywany jest lord Gawaan #2 , wykorzystując pozyskany od Erhaga prymitywny klucz . Korzystając z okazji dobrze byłoby też odszukać w tej jaskini Irrigha i oddać mu amulet z jego duszą.

Nagrody: 250 punktów doświadczenia, 1100 punktów doświadczenia za pokonanie wszystkich orków, 52 punkty doświadczenia za każdego zabitego ochroniarza Erhaga, 400 punktów doświadczenia za pokonanego Erhaga.

Sługusy Erhaga

5 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Lord Gawaan [Środkowy Srebrowód - Jaskinie orków ] - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Lord Gawaan [Środkowy Srebrowód - Jaskinie orków ]

Opis przejścia: Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu głównego zadania związanego z uwolnieniem lorda Gawaana - W szponach orków. Całość podzielona jest na dwie części. Najpierw proponuję zająć się zlikwidowaniem dwóch grup orków patrolujących tereny wokół jaskiń. Grupa pod dowództwem Harga Rzeźnika patroluje obszar na północ od wieży strażniczej #1 (M5, 7), a grupa Ur-Shula Krętacza tereny na południe od wieży #2 (M5, 8). W obu przypadkach na koniec zostaw sobie liderów.

6 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Druga część tego questu dotyczy uwolnienia kilku przetrzymywanych rycerzy - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Druga część tego questu dotyczy uwolnienia kilku przetrzymywanych rycerzy. W tym celu wyjdź z jaskiń i wybierz ścieżkę prowadzącą na północ (M5, 9), a następnie skręcającą na północny-wschód #1 . Po dotarciu na miejsce #2 powinieneś zauważyć, że rycerze są przetrzymywani przez kilku orków (M5, 10).

7 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Przystąp do atakowania orków #1 , w szczególności uważając na ich przywódcę Zargasha Okrutnego - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Przystąp do atakowania orków #1 , w szczególności uważając na ich przywódcę Zargasha Okrutnego . Tradycyjnie już warto go zaatakować dopiero po zabiciu zwykłych potworów. Po wygranej bitwie radzę porozmawiać z jednym ze strażników (Aric ). Możesz już wrócić do zamku, do którego w międzyczasie powinien też dotrzeć lord Gawaan (jeżeli tak się nie stało, to sprawdź jego pozycję na mapie i zaczep go po drodze) (M4, 13). Znajdź go w pomieszczeniu na piętrze #2 i poproś o przyznanie Ci dostępu do zamkowych archiwów. Gawaan się zgodzi i podaruje Ci klucz do archiwów .

Nagrody: Odblokowanie questu Pradawna mapa, młot bojowy , półtorak , 500 punktów doświadczenia, 850 punktów doświadczenia za zlikwidowanie obu patroli, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 113 punktów doświadczenia za każdego zabitego przywódcę drużyny orków, 127 punktów doświadczenia za zabitego Zargasha Okrutnego.

Pradawna mapa

8 - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Lord Gawaan [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Lord Gawaan [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Zejdź na parter i odszukaj drzwi prowadzące do archiwum (M4, 16) #1 . Po skorzystaniu z klucza zejdź na dół i udaj się na drugi koniec pomieszczenia. Zabierz ze stołu pradawną mapę Argaanii #2 , z którą powróć do lorda Gawaana (M4, 13). Doprowadzi to do odblokowania questu związanego z wyprawą na bagna.

Nagrody: Odblokowanie questu Tooshoo, zwój , 600 punktów doświadczenia.