Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Wóz albo przewóz

Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ]

Opis przejścia: W celu posunięcia fabuły gry do przodu musisz uzyskać pozwolenie na spotkanie się z Wielkim Mistrzem Merdarionem. Będzie to możliwe poprzez nawiązanie współpracy z Gilianą (M7B, 3) lub Vultusem (M7B, 4). Poniżej znajduje się dokładne omówienie obu wariantów.

WARIANT 1 - GILIANA - w celu zyskania przychylności Giliany musisz wykonać następujące questy:

- Wszystko pod kontrolą - Godne odnotowania jest to, że quest ten będziesz także mógł wykonać jeśli zdecydujesz się na zakończenie spraw po myśli Vultusa.

- Chram żywiołów - Jest to quest wspólny dla obu wariantów i związany z wyprawą do ruin.

1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą (M7A, 9) i wybierz pierwszą opcję dialogową - Deszcz - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą (M7A, 9) i wybierz pierwszą opcję dialogową - Deszcz. Wilgotny i zimny #1 . Musisz ją teraz pokonać w bezpośredniej walce #2 . Wykonuj częste uniki i w miarę możliwości korzystaj z broni białej.

2 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wygranym pojedynku podejdź do znajdującego się chramu żywiołów #1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku podejdź do znajdującego się chramu żywiołów #1 . Wejdź w interakcję z tym obiektem i potwierdź, że chcesz by Beliar zesłał na okolicę deszcz #2 . Możesz już przystąpić do wykonywania głównego questu Klątwa Beliara.

WARIANT 2 - VULTUS - w celu zyskania przychylności Vultusa musisz wykonać następujące questy:

- Poszukiwany kapelusz: Czeka nagroda! kontrolą - Godne odnotowania jest to, że quest ten będziesz także mógł wykonać jeśli zdecydujesz się na zakończenie spraw po myśli Giliany.

- Chram żywiołów - Jest to quest wspólny dla obu wariantów i związany z wyprawą do ruin.

3 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą (M7A, 9) i wybierz drugą opcję dialogową - Słońce - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą (M7A, 9) i wybierz drugą opcję dialogową - Słońce. Palące i jasne . #1 . Musisz ją teraz pokonać w bezpośredniej walce #2 . Wykonuj częste uniki i w miarę możliwości korzystaj z broni białej.

4 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wygranym pojedynku podejdź do znajdującego się chramu żywiołów #1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku podejdź do znajdującego się chramu żywiołów #1 . Wejdź w interakcję z tym obiektem i potwierdź, że chcesz by Beliar zesłał słońce #2 . Możesz już przystąpić do wykonywania głównego questu Błogosławieństwo Innosa.

Nagrody: Odblokowanie questu Klątwa Beliara lub Błogosławieństwo Innosa, 1000 punktów doświadczenia.

Wszystko pod kontrolą

5 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni [Bagna - Tooshoo ]

Opis przejścia: W trakcie rozmowy z Gilaną (M7B, 3) zaoferuj pomoc w rozwiązaniu trapiącego ją problemu #1 . Zostaniesz mianowicie wysłany na poszukiwania zepsutej obroży. W tym celu musisz opuścić Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M7A, 3).

6 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Pilnuj się, bo po drodze będziesz wpadał na jaszczury #1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pilnuj się, bo po drodze będziesz wpadał na jaszczury #1 . W przeciwieństwie do bestii spotkanej w poprzednim obszarze świata, która była bezbronna na dystansie, te stwory będą pluły jadem. Docelowo musisz dotrzeć do ścieżek prowadzących do dwóch jaskiń. Wybierz się do północnej jaskini #2 (M7A, 4).

7 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W jaskiniach czekają Cię walki z kolejnymi jaszczurami #1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W jaskiniach czekają Cię walki z kolejnymi jaszczurami #1 . Ich wygrywanie nie powinno być trudne, o ile będziesz pamiętał o skupianiu swoich ataków na jednej bestii. Początkowo musisz kierować się na północ. Odnogę prowadzącą na południowy-wschód możesz zignorować. Zamiast tego udaj się na północny-zachód #2 .

8 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wkrótce skręcisz na południe i należy tu kontynuować eksterminację jaszczurów #1 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wkrótce skręcisz na południe i należy tu kontynuować eksterminację jaszczurów #1 . Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym przebywa zębacz uciekinier #2 . Wykonuj częste przewroty, gdyż dobrze byłoby unikać nawet standardowych ataków tej bestii. W nagrodę za pokonanie zębacza automatycznie zdobędziesz magiczną obrożę .

9 - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Udaj się teraz na wschód, a po kilku chwilach będziesz mógł zeskoczyć na niższy poziom #1 i w łatwy sposób wyjść z jaskiń - Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Udaj się teraz na wschód, a po kilku chwilach będziesz mógł zeskoczyć na niższy poziom #1 i w łatwy sposób wyjść z jaskiń. Możesz już powrócić do Gilany (M7B, 3) i przekazać jej obrożę #2 . Zostaniesz teraz przez nią poproszony o wykorzystanie chramu żywiołów do spowodowania ulewy. Więcej informacji na temat tego wariantu odnajdziesz w opisie głównego questu Wóz albo przewóz.

Nagrody: Odblokowanie questu Chram żywiołów (o ile nie jest już aktywny), karwasze nocy , 1000 punktów doświadczenia, 116 punktów doświadczenia za każdego zabitego jaszczura, 126 punktów doświadczenia za zabitego zębacza uciekiniera.