Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

1 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Do niewielkiego obozowiska, w którym przebywa Irrigh dotrzesz już za kilka chwil #1 (M6, 4) - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Do niewielkiego obozowiska, w którym przebywa Irrigh dotrzesz już za kilka chwil #1 (M6, 4). Z dość nietypowej rozmowy dowiesz się, że skradziony został amulet z jego duszą, a od Ciebie będzie zależało jego odnalezienie. Kieruj się teraz na południe (M6, 5), a wkrótce spotkasz Shaloga (M6, 6), czyli orka podejrzewanego o kradzież amuletu Irrigha #2 .

2 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po odbyciu krótkiej rozmowy z Shalogiem dojdzie do walki #1 i musisz oczywiście pamiętać o tym by wykonywać częste przewroty celem unikania jego ataków - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po odbyciu krótkiej rozmowy z Shalogiem dojdzie do walki #1 i musisz oczywiście pamiętać o tym by wykonywać częste przewroty celem unikania jego ataków. Przeciwnik jest stosunkowo powolny, tak więc warto rozważyć użycie broni dystansowej lub czarów. Od Shaloga dowiesz się, że amulet schował w skrzyni w pobliskiej jaskini #2 . Otrzymasz też klucz potrzebny do jej otwarcia.

3 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Powróć do chaty Meloga (M6, 2) i tym razem skieruj się na wschód (M6, 7) - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Powróć do chaty Meloga (M6, 2) i tym razem skieruj się na wschód (M6, 7). Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do wspomnianej przez Shaloga jaskini #1 (M6, 8). W jaskiniach znajduje się mnóstwo goblinów #2 i tradycyjnie już będziesz musiał w pierwszej kolejności likwidować łowców oraz szamanów.

4 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zauważ, że tym razem będziesz musiał przemieszczać się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, tak więc początkowo udasz się na południowy-wschód #1 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zauważ, że tym razem będziesz musiał przemieszczać się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, tak więc początkowo udasz się na południowy-wschód #1 . Po dotarciu do wschodniej części jaskiń wybierz tunel prowadzący na północny-zachód #2 .

5 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Dotrzesz do większej jaskini, w której do pokonania będzie kilku nowych topielców #1 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Dotrzesz do większej jaskini, w której do pokonania będzie kilku nowych topielców #1 . Nie daj się potworom okrążyć i unikaj ich silniejszych ataków. Skrzyni Shaloga pilnuje z kolei mini-boss - jaszczur #2 . Wykorzystaj fakt, że bestia powoli się porusza, wyprowadzając silniejsze ataki lub korzystając z broni dystansowej i czarów.

6 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Otwórz skrzynię Shaloga, zabierając z niej między innymi duszę Irrigha - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Otwórz skrzynię Shaloga, zabierając z niej między innymi duszę Irrigha . Przystąp teraz do eksploracji północnej części jaskiń #1 , staczając potyczki z kolejnymi grupkami topielców . Kieruj się w stronę wyjścia z jaskiń #2 .

7 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się na powierzchni udaj się na zachód i wejdź do chatki Meloga (M6, 2), gdyż to właśnie tam ukrył się Irrigh #1 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się na powierzchni udaj się na zachód i wejdź do chatki Meloga (M6, 2), gdyż to właśnie tam ukrył się Irrigh #1 . Przekaż mu pozyskany niedawno amulet . Możesz już porozmawiać z Melogiem #2, od którego otrzymasz szkarawudę . Do życia powołany zostanie jednocześnie plan wyzwania Erhaga na pojedynek. Po zakończonej rozmowie nie zapomnij zbadać skrzyni Meloga, otwierając ją z użyciem pozyskanego przed chwilą klucza .

Nagrody: Odblokowanie questu Ja wódz, ty nie!, szkarawuda , 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Irrigha, 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Shaloga, 1000 punktów doświadczenia za pokonanie Shaloga, 500 punktów doświadczenia za oddanie amuletu Irrighowi, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka, 200 punktów doświadczenia za zabitego jaszczura.

Szkarawuda!

8 - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ]

Opis przejścia: Założeniem tego zadania jest zdobycie szkarawudy od szamana Meloga (M6, 2), który mieszka w południowym Srebrowodzie #1 . Pożądany przedmiot otrzymasz dopiero po wypełnieniu questu Poszukiwacze dusz. Ze szkarawudą musisz powrócić do Ogbosha #2 (M5, 4). Zostaniesz wpuszczony do środka (M5, 6), dzięki czemu będziesz mógł kontynuować wykonywanie innego głównego zadania - Ja wódz, ty nie!.

Nagrody: 500 punktów doświadczenia, 200 punktów doświadczenia za zdobycie szkarawudy.