Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

WARIANT 3 - WSPÓŁPRACA Z DARANISEM:

1 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Daranisa odnajdziesz w niewielkiej chatce #1 (M12B, 28) - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Daranisa odnajdziesz w niewielkiej chatce #1 (M12B, 28). Poproś go o pomoc w dostaniu się do fortecy, a zostaniesz wysłany na poszukiwania golema będącego w posiadaniu runy rozkazu #2 . Skorzystaj z otwartych drzwiczek znajdujących się w chatce Daranisa.

2 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Kieruj się na północny-zachód #1 , eliminując napotykane po drodze zombiaki oraz nieumarłych (uważaj na poległych magów - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Kieruj się na północny-zachód #1 , eliminując napotykane po drodze zombiaki oraz nieumarłych (uważaj na poległych magów!). Po dotarciu na miejsce okaże się, że golem jest wrogo nastawiony (M12B, 29). Wycofaj się na bezpieczną odległość i przystąp do eliminacji nadbiegających zombiaków #2 .

3 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W miarę możliwości zlikwiduj wszystkie żywe trupy zanim zaczniesz atakować golema #1 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W miarę możliwości zlikwiduj wszystkie żywe trupy zanim zaczniesz atakować golema #1 . Podobnie jak w przypadku poprzednich walk z tymi stworami, musisz unikać silniejszych ataków golema oraz rzucanych przez niego głazów. W nagrodę za pokonanie tego stwora automatycznie zdobędziesz runę Miltena #2 , z którą powróć do dzielnicy bogaczy.

4 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Daranis powinien stać na portalu #1 (M12B, 15) i musisz naturalnie porozmawiać z magiem - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Daranis powinien stać na portalu #1 (M12B, 15) i musisz naturalnie porozmawiać z magiem. Przekaż mu runę #2 , a zostaniesz teleportowany do wnętrza fortecy (M12B, 30), gdzie automatycznie zainicjuje się cut-scenka z rozmowy z Zyrą (zaliczysz w ten sposób główny quest Daka).

Nagrody: 1300 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Lesterem, 1000 punktów doświadczenia za nawiązanie współpracy z Daranisem, 2900 punktów doświadczenia za dostarczenie runy Daranisowi, 700 punktów doświadczenia za nawiązanie współpracy z Jilvie, 700 punktów za odbycie rozmowy ze Snafem dla Jilvie, 1200 punktów doświadczenia za zabicie wszystkich nieumarłych w dzielnicy bogaczy dla Jilvie, 1500 punktów doświadczenia za odeskortowanie Snafa do fortecy dla Jilvie, 1000 punktów doświadczenia za nawiązanie współpracy z Rauterem, 2800 punktów za użycie otrzymanego od Rautera klucza, 225 punktów doświadczenia za każdego zabitego zombiaka, 365 lub 395 lub 428 lub 463 punktów doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 106 punktów doświadczenia za zabitego sługę Daranisa, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza jaskiniowego.

Daka

5 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Port ] - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Port ]

Opis przejścia: Quest ten otrzymasz od Diega w trakcie rozmowy z nim w dzielnicy portowej #1 (M12B, 12). Zadanie to będziesz mógł wypełnić dopiero po uzyskaniu dostępu do fortecy w ramach wykonywania głównego questu Forteca Rhobara. Jedyne co trzeba zrobić, to porozmawiać z przebywającą wewnątrz fortecy Zyrą #2 . W zależności od wybranego sposobu przedostania się do fortecy do spotkania dojdzie w różnych okolicznościach:

- jeżeli wybrałeś współpracę z Rauterem to Zyrę spotkasz w sali tronowej fortecy (M12B, 19)

- jeżeli wybrałeś współpracę z Jilvie to Zyrę spotkasz na głównym poziomie fortecy (M12B, 27)

- jeżeli wybrałeś współpracę z Daranisem to scenka z rozmowy z Zyrą załączy się automatycznie po skorzystaniu z portalu (M12B, 30)

Zyra wyśle Cię na poszukiwania lorda Hagena, który zaginął w okolicy bastionu Drurhanga.

Nagrody: Odblokowanie questu Szturm na bastion, 1700 punktów doświadczenia.

Szturm na bastion

6 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Zyra [Thorniara - Forteca ] - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Zyra [Thorniara - Forteca ]

Opis przejścia: W zależności od wybranego wariantu rozwiązania dla questu Forteca Rhobara okolica może Ci już być dobrze znana lub nie. Generalnie całość ogranicza się do wyjścia z fortecy. Skorzystaj ze schodów #1 w celu znalezienia się na głównym poziomie. Skieruj się następnie w stronę wyjścia #2 (M12B, 26).

7 - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się na dziedzińcu fortecy wybierz przejście prowadzące na wschód #1 (M12B, 31) - Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się na dziedzińcu fortecy wybierz przejście prowadzące na wschód #1 (M12B, 31). Kieruj się tu na północny-wschód, a po kilku chwilach wpadniesz na pierwszą grupkę najemników Krwawych Żmij #2 . W trakcie walk warto się oczywiście w pierwszej kolejności skupić na łucznikach, a także unikać silniejszych ataków w wykonaniu wojowników.