Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Droga do Stewark

1 - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Kupiec Elgan [Północne Stewark ] - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kupiec Elgan [Północne Stewark ]

Opis przejścia: Quest ten automatycznie znajdzie się w Twoim dzienniku po wypełnieniu jednego z dwóch głównych zadań w Południowym Stewark - Mikstura Murdry lub Noga na wymianę. Po zakończonej rozmowie z kupcem Elganem (M3A, 1) ruszaj na północ #1 . Najlepiej pozostać na głównej ścieżce, choć i wtedy musisz się liczyć z tym, że po drodze do zlikwidowania będą polne bestie , pełzacze i krwiopijcy . Zignoruj mijane gospodarstwo, nadal kierując się na północ #2 (M3A, 2).

2 - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do miasta #1 (M3A, 3) - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do miasta #1 (M3A, 3). Ruszaj w stronę mostu. Przy głównej bramie prowadzącej do Stewark zostaniesz zatrzymany przez strażnika Daka #2 (M3A, 4)(M3B, 1), którego warto wypytać o miejsce pobytu barona i o najważniejsze sklepy znajdujące się w Stewark.

3 - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w mieście możesz porozmawiać z Oberżystą Ingorem w gospodzie Nad Klifem #1 (M3B, 2) - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w mieście możesz porozmawiać z Oberżystą Ingorem w gospodzie Nad Klifem #1 (M3B, 2). Jest to opcjonalne, choć dowiedziałbyś się paru rzeczy na temat Diega. Udaj się na najwyższy poziom i porozmawiaj ze stojącym przed siedzibą barona Gornem #2 (M3B, 3), a dowiesz się, że Diego został wtrącony do lochu. Wydostanie go z celi będzie oczywiście dla Ciebie priorytetem.

Nagrody: Odblokowanie questu Diego w potrzebie, 300 punktów doświadczenia, 47 punktów doświadczenia za każdą zabitą polną bestię, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 12 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza polnego.

Diego w potrzebie

4 - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Gorn [Północne Stewark - Miasto Stewark ] - Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie