Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Za Feshyr!

1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ]

Opis przejścia: Gdy tylko rozpocznie się walka (M12B, 37) udaj się w stronę prowadzących na górne balkoniki schodów #1 , gdyż przebywają oficerowie Krwawych Żmij . Rozpocznij eliminowanie tych osób #2 . Nie powinno być z tym dużych problemów, aczkolwiek nie daj się im okrążyć i oddalaj się od nich za każdym razem tuż przy Tobie pojawi się Drurhang (warto pomagać sobie runą lub eliksirami przyśpieszającymi ruchy głównego bohatera).

2 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 . W trakcie tej potyczki bardzo ważne będzie unikanie wszystkich ataków Drurhanga, także tych słabszych. Oznacza to konieczność wyprowadzania szybkich uderzeń lub korzystania z broni/czarów dystansowych. Wkrótce po zlikwidowaniu Drurhanga odbędziesz trzecią już rozmowę ze Zjawą #2 , dotyczącą pozyskania magicznego leku, dzięki któremu król Rhobar tymczasowo odzyskałby świadomość. Nie zapomnij skorzystać z okazji i ograbić Drurhanga ze wszystkich cennych przedmiotów, które posiadał!

Nagrody: Odblokowanie questu Jasność myśli, 2500 punktów doświadczenia, 244 punkty doświadczenia za każdego zabitego oficera Krwawych Żmij, 2830 punktów doświadczenia za zabitego Drurhanga.

Jasność myśli

3 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ]

Opis przejścia: Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia prowadzącego na zachód (M12B, 38), przy którym powinna znajdować się Zjawa #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do grobowca #2 (M12B, 39) i dobrze byłoby się odpowiednio przygotować, gdyż w środku czeka Cię wiele pułapek związanych z żywiołem ognia.

4 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 . Zaczekaj na właściwy moment, przebiegnij na drugi koniec i pociągnij za dźwignię #2 .

5 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 . Musisz się tu pilnować, gdyż kule będą przelatywały w pobliżu wejścia, tak więc należy się szybko ustawić w dobrym miejscu. Podejdź do sarkofagu lorda Dominique'a #2 i wejdź z nim w interakcję, zabierając klucz oraz święty diadem .

6 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 . Z potworami możesz walczyć, choć nie jest to absolutnie wymagane. Jeżeli masz zamiar zlikwidować wszystkie stwory to ustaw się w takim miejscu żeby przez przypadek nie być trafianym przez kule ognia. Opuść grobowiec i powróć na arenę #2 (M12B, 38).

7 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar. Na początek skorzystaj z przejścia prowadzącego do lochów pod areną #1 . Przejdź przez lochy #2 , mijając celę, w której do niedawna przetrzymywany był lord Hagen.

8 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35) - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto, a po wyjściu z lochów (M12B, 34) udaj się na północ #2 (M12B, 32) i następnie skręć na zachód (M12B, 31).

9 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26) - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26). Wejdź do środka, udaj się do sali tronowej zlokalizowanej na jednym z wyższych poziomów (M12B, 19) i spróbuj nawiązać rozmowę z królem Rhobarem celem przekazania mu diademu #2 . Przed Tobą dłuższa rozmowa z królem, lordem Hagenem oraz Miltenem . Twoim kolejnym zadaniem będzie odbicie świątyni Innosa znajdującej się pod kontrolą kultystów Beliara.

Nagrody: Odblokowanie questu Zbezczeszczona świątynia, 800 punktów doświadczenia, 1300 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Rhobarem, 900 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 900 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z Rhobarem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego strażnika grobowca.