Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

1 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ścieżka biegnąca na wschód prowadzi w okolice areny, przy czym nie musisz się tam teraz udawać - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ścieżka biegnąca na wschód prowadzi w okolice areny, przy czym nie musisz się tam teraz udawać. Równie dobrze od razu możesz wybrać ścieżkę prowadzącą na południe, przez niewielką wioskę #1 (M12B, 32). Kieruj się w stronę widocznej w oddali ogromnej kraty #2 i bądź gotowy do rozprawienia się z nowymi najemnikami po dotarciu na miejsce.

2 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Jeśli chcesz, możesz teraz udać się na wschód #1 , zlikwidować grupę najemników pod dowództwem Yeta i wejść na mury bastionu - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz teraz udać się na wschód #1 , zlikwidować grupę najemników pod dowództwem Yeta i wejść na mury bastionu. Także i tu natrafiłbyś na zjawę (M12B, 33), z którą mógłbyś sobie uciąć krótką pogawędkę #2 . Korzystając z okazji dobrze byłoby też zabezpieczyć dach bastionu.

3 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Jeżeli wolisz skupić się jedynie na celach misji wybierz zachodnie wejście do lochu #1 (M12B, 34) - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Jeżeli wolisz skupić się jedynie na celach misji wybierz zachodnie wejście do lochu #1 (M12B, 34). Po znalezieniu się w środku zlikwiduj nowych strażników , po czym udaj się w prawo i następnie w lewo. Odszukaj w tym korytarzu skrzynię #2 , w której oprócz klucza do celi będzie znajdowała się bransoleta zaręczynowa z Feshyr. Upewnij się, że oba te obiekty znajdują się w Twoim inwentarzu!

4 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Powróć do miejsca, w którym stali strażnicy i użyj pozyskanego przed chwilą klucza do otwarcia zaryglowanych drzwi #1 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Powróć do miejsca, w którym stali strażnicy i użyj pozyskanego przed chwilą klucza do otwarcia zaryglowanych drzwi #1 . Wejdź do celi by zainicjować scenkę z rozmowy z Maldunem #2 . Od osoby tej dowiesz się, że lord Hagen zabrany został do lochu zlokalizowanego pod areną, a także otrzymasz klucz , dzięki któremu będziesz mógł tam dotrzeć.

Nagrody: Odblokowanie questu Na tropie Hagena, klucz Malduna , 1600 punktów doświadczenia, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego najemnika.

Na tropie Hagena

5 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Maldun [Thorniara - Bastion ] - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Maldun [Thorniara - Bastion ]

Opis przejścia: Wyjdź z celi, skręć w lewo i wybierz niezbadane jeszcze zachodnie wyjście z lochu #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto. Nie musisz się zatrzymywać, gdyż po drodze nie wpadniesz na żadnych przeciwników. Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do lochów areny #2 , zlokalizowanego pod jednym z mostów (M12B, 36).

6 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ruszaj prosto - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ruszaj prosto. Po drodze do zlikwidowania będzie jedna grupka strażników , przy czym nie powinno Ci to sprawić większych kłopotów #1 . Zbliż się do celi, w której przetrzymywani są lord Hagen , Diego i Milten #2 . Kliknięcie na zaryglowanych drzwiach doprowadzi do wyświetlenia dłuższej rozmowy z tymi postaciami. Generalnie całość sprowadzi się do tego, iż główny bohater zgłosi się na ochotnika do przystąpienia do pojedynku z Drurhangiem. Zauważ, że będziesz też mógł wybrać jeden z trzech różnych pancerzy , stanowiących nagrodę za wykonanie tego questu.

Nagrody: Odblokowanie questu Arena, myrtański kirys lub myrtański skórzany kirys lub myrtańska szata wojenna , 800 punktów doświadczenia, 700 punktów doświadczenia za przedostanie się do lochów areny, 700 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 800 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Diegiem, 800 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Miltenem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego strażnika.

Arena

7 - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Arena ] - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Arena ]

Opis przejścia: Dobrze byłoby założyć otrzymaną od Diega zbroję (chyba że dysponujesz czymś lepszym), bo już wkrótce czeka Cię walka z bossem. Na razie jednak zajmij się zabłąkanym strażnikiem o imieniu Cerone , który się tu pojawił #1 . Zabicie tej osoby doprowadzi do pozyskania klucza na arenę , z którym udaj się prosto. Wyjdź po schodach na górę i otwórz żelazną bramę #2 . Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki przystąpisz do pojedynku z pełniącym rolę bossa Drurhangiem (M12B, 37).

Nagrody: Odblokowanie questu Za Feshyr!, 1600 punktów doświadczenia, 395 punktów doświadczenia za zabitego strażnika.