Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plany (2) | Wytwarzanie przedmiotów w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Korzystanie z planów

Obiekt

Kategoria

Potrzebny plan

Składniki i właściwości obiektu

Amulet z rudy

biżuteria

Sekrety rudy: Biżuteria

magiczna ruda x2, rubin x1

+12 do umiejętności magicznej, +10 do many, +8 do umiejętności walki wręcz i dystansowej, +4 do regeneracji zdrowia

Bełt smokobójcy

bełty

Arsenał łowcy smoków: Bełty smokobójcy

pióra prastarego ścierwojada x1, bełt oblężniczy x20, magiczna ruda x1

otrzymanie bełtu smokobójcy: +10 do umiejętności walki dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę

Bełt z topielca

bełty

Narzędzia porządku: Bełty z topielca

pióra dzikiego ścierwojada x1, ciężki bełt x20, szpony topielca x1

otrzymanie bełtu z topielca: +25 do obrażeń w walce dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę

Brodaty topór z rudy

broń jednoręczna

Sekrety rudy: Brodaty topór

brodaty topór x1, magiczna ruda x8, sztabka stali x6

+37 do obrażeń w walce wręcz, +10 do zdrowia i wytrzymałości, +2 do regeneracji zdrowia

Broń mistrza

broń dwuręczna

Sekrety kuźni: Mistrzowski miecz

miecz dwuręczny x1, eliksir krzepy x2

+32 do obrażeń w walce wręcz, +50% do obrażeń przy korzystaniu z gradu pocisków, +15 do zdrowia, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many, +1 do regeneracji zdrowia

Egida Zadry

tarcze

Prastary tekst o Egidzie Zadry

czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Tarcza Goryczy x1, czarny diament x6

+200 do pancerza, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +15 do umiejętności walki dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia i many

Gniew Innosa

broń dwuręczna

Prastary tekst o Gniewie Innosa

święta esencja x1, czerwona ruda x15, magiczna ruda x16, sztabka stali x20

+65 do obrażeń w walce wręcz, +35 do many, +21 do umiejętności magicznej

Kusza z pełzacza

broń dystansowa

Broń egzotyczna: Kusza z pełzacza

żuwaczki pełzacza x20, obsydian x8

+35 do obrażeń w walce dystansowej, +7 do umiejętności walki wręcz, +4 do regeneracji many, +3 do regeneracji zdrowia

Kwintesencja gniewu

materiały

Prastary tekst o kwintesencji gniewu

Nektar Zdobywcy x1, kryształ ogniskujący x1

otrzymanie kwintesencji gniewu

Kwintesencja niedoli

materiały

Prastary tekst o kwintesencji niedoli

Nagła Śmierć x1, kryształ ogniskujący x1

otrzymanie kwintesencji niedoli

Kwintesencja nienawiści

materiały

Prastary tekst o kwintesencji nienawiści

Krew Beliara x1, kryształ ogniskujący x1

otrzymanie kwintesencji nienawiści

Kwintesencja złośliwości

materiały

Prastary tekst o kwintesencji złośliwości

Esencja Nieśmiertelności x1, kryształ ogniskujący x1

otrzymanie kwintesencji złośliwości

Łuk gońca leśnego

broń dystansowa

Opieka nad łukiem

uszkodzony łuk gońca leśnego x1, eliksir sokolego oka x4, obsydian x5

+22 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia

Łuk Zgryzoty

broń dystansowa

Prastary tekst o Łuku Zgryzoty

święta esencja x1, czerwona ruda x12, magiczna ruda x12, skrzynia z hebanem x1

+44 do obrażeń w walce dystansowej, +30 do many, +5 do regeneracji many

Maczuga z rudy

broń jednoręczna

Sekrety rudy: Buzdygan

maczuga x1, magiczna ruda x8, bryłka złota x4

+30 do obrażeń w walce wręcz, +7 do umiejętności magicznej

Miecz maga bitewnego

broń dwuręczna

Sekrety kuźni: Miecz maga bitewnego

sztabka stali x15, eliksir męstwa x5

+36 do obrażeń w walce wręcz, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many

Miecz z czarodziejskiego szkła

broń jednoręczna

Sekrety kuźni: Miecz ze szkła wulkanicznego

pączkujące ziele many x2, ruda żelaza x24, obsydian x2

+16 do obrażeń w walce wręcz, +5 do umiejętności magicznej, +1 do regeneracji many

Miecz Zemsty

broń jednoręczna

Prastary tekst o Mieczu Zemsty

święta esencja x1, czerwona ruda x16, magiczna ruda x26, sztabka stali x18

+40 do obrażeń w walce wręcz, +20 do zdrowia i wytrzymałości

Ognista strzała

strzały

Sztuka wojny: Ogniste strzały

strzała x100, pióra dzikiego ścierwojada x1

otrzymanie ognistej strzały: 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 40 punktów obrażeń, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę

Płonący Brzeszczot

broń jednoręczna

Sekrety kuźni: Ognisty miecz gladiatora

stary miecz x1, ruda żelaza x6, rubin x1

+13 do obrażeń w walce wręcz, 50% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 70 punktów obrażeń, +10 do wytrzymałości

Pradawna kusza

broń dystansowa

Opieka nad antykami oraz ich renowacja

części pradawnej kuszy x2, sztabka stali x2, magiczna ruda x2, bryłka złota x4

+28 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do umiejętności walki wręcz i umiejętności magicznej

Rozbudzony gniew Innosa

broń dwuręczna

Prastary tekst o przebudzaniu Gniewu Innosa

Gniew Innosa x1, Łzy Innosa x2

+65 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 4 sekundy i zadanie mu 250 punktów obrażeń, +50 do many, +30 do umiejętności magicznej, +20 do regeneracji zdrowia, +10 do regeneracji many

Rozjuszony Mściciel

broń jednoręczna

Prastary tekst o Rozjuszonym Mścicielu

czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Miecz Zemsty x1, diament x2

+40 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +20 do regeneracji zdrowia, +15 do umiejętności magicznej, +10 do regeneracji many

Runiczna myrtańska szata wojenna

zbroja runiczna

Zapiski Xardasa: Runiczne szwy

kwintesencja nienawiści x2, esencja bólu x13, myrtańska szata wojenna x1, czarna ruda x20

+110 do pancerza, +90 do many, +13 do umiejętności magicznej, +8 do regeneracji many

Runiczna myrtańska zbroja płytowa

zbroja runiczna

Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część I

kwintesencja gniewu x2, esencja bólu x13, myrtańska zbroja płytowa x1, czarna ruda x20

+200 do pancerza, +60 do zdrowia i wytrzymałości, +9 do regeneracji wytrzymałości, +9 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji zdrowia

Runiczny myrtański kirys

zbroja runiczna

Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część II

kwintesencja złośliwości x2, esencja bólu x13, myrtański kirys x1, czarna ruda x20

+280 do pancerza, +90 do zdrowia, +40 do wytrzymałości, +9 do regeneracji zdrowia, +6 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji wytrzymałości

Runiczny myrtański skórzany kirys

zbroja runiczna

Zapiski Xardasa: Runiczne żłobienia

kwintesencja niedoli x2, esencja bólu x13, myrtański skórzany kirys x1, czarna ruda x20

+160 do pancerza, +60 do zdrowia i many, +14 do umiejętności walki dystansowej, +6 do regeneracji zdrowia, +5 do regeneracji many

Setarrifska szata wojenna

pancerz

Prawdziwy kunszt: Setarrifska zbroja płócienna

szmaragd x2, rubin x2, setarrifski jedwab x10, diament x2

+60 do pancerza, +65 do many, +14 do regeneracji many, +10 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji zdrowia

Smętny Posłaniec

broń dystansowa

Prastary tekst o Smętnym Posłańcu

Łuk Zgryzoty x1, skrzynia z hebanem x30

+51 do obrażeń w walce dystansowej, +40 do many, +20 do zdrowia, +5 do regeneracji many, +4 do regeneracji zdrowia

Smoczy topór

broń dwuręczna

Sekrety kuźni: Smoczy topór

diament x1, skrzydlaty topór x1, siarka x45, ognisty gruczoł x10

+35 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie celu na 4 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń

Strzała z osy błotnej

strzały

Ars Magica: Strzały z osy błotnej

pióra dzikiego ścierwojada x1, strzała myśliwska x100, olbrzymie żądło x1

strzały wysysające zdrowie z ofiary i przywracające łucznikowi 1% zadanych obrażeń, +30% do obrażeń przy trafieniu w głowę

Szamańskie karwasze

karwasze

Kultura srebrowodzkich orków: Szamańskie karwasze

słaby eliksir sokolego oka x1, ruda żelaza x24, rubin x1

+30 do zdrowia i many, +3 do umiejętności walki dystansowej i umiejętności magicznej

Sztabka stali

materiały

Sekrety paleniska: Stal

ruda żelaza x2, węgiel x1

otrzymanie sztabki stali

Tarcza Goryczy

tarcze

Prastary tekst o Tarczy Goryczy

święta esencja x1, czerwona ruda x18, magiczna ruda x20, bryłka złota x15

+130 do pancerza, +20 do zdrowia, +4 do regeneracji zdrowia

Zaklęta kusza

broń dystansowa

Ars Magica: Zaklęta kusza

ziele many x1, kusza milicji x1, eliksir smolistych łez x3

+18 do obrażeń w walce dystansowej, +2 do regeneracji many, +2 do umiejętności magicznej

Ząbkowany bełt

bełty

Zakazany oręż: Ząbkowane bełty

bełty x20, pióra dzikiego ścierwojada x1

otrzymanie ząbkowanego bełtu: o 200% większe obrażenia przy trafieniu w głowę