Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Dziedzictwo lorda Trontera

1 - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po znalezieniu starego pergaminu w zamkowym archiwum [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po znalezieniu starego pergaminu w zamkowym archiwum [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wypełnieniu głównego questu Sługusy Erhaga, gdyż wymagane jest uzyskanie dostępu do zamkowego archiwum w piwnicy (M4, 13) #1 . Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a odnajdziesz stary pergamin #2 . Próba podniesienia pergaminu doprowadzi do wyświetlenia na ekranie treści listu i uaktywnienia tego questu.

2 - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W pierwszej kolejności musisz udać się do jednej z wież zlokalizowanych w zachodniej części zamku (M4, 14) - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W pierwszej kolejności musisz udać się do jednej z wież zlokalizowanych w zachodniej części zamku (M4, 14). Odszukaj tu leżący na ziemi klucz Trontera #1 . Z obiektem tym udaj się do głównego pomieszczenia zamku, w którym rozmawiałeś niedawno z lordem Gawaanem (M4, 13). Użyj klucza do odblokowania niedostępnego wcześniej pomieszczenia #2 .

3 - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wejdź do środka i skorzystaj z dźwigni na ścianie #1 - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wejdź do środka i skorzystaj z dźwigni na ścianie #1 . Doprowadzi to do opuszczenia kładki, po której będziesz mógł przejść na zamkowy mur i przedostać się do niedostępnej wcześniej południowej wieży #2 (M4, 15).

4 - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w wieży otwórz skrzynię #1 , w której odnajdziesz między innymi sygnet lorda Trontera - Srebrowód (4) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w wieży otwórz skrzynię #1 , w której odnajdziesz między innymi sygnet lorda Trontera . Nie musisz na szczęście powracać tą samą drogą, gdyż także i tu znajduje się dźwignia #2 . Użycie jej odblokuje dostęp do znanego Ci już fragmentu zamkowego muru.

Nagroda: Sygnet lorda Trontera .