STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)

W czasie misji Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons), Skif zinfiltruje bazę Straży. W czasie tego questa spotkacie się ponownie z pułkownikiem Korszunowem oraz dokonacie ważnego wyboru, który wpłynie na zakończenie gry.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons) to misja głównego wątku STALKERa 2, w czasie której ostatecznie zadeklarujecie swój stosunek do Straży. Na tej stronie wyjaśniamy, jak dostać się do bazy wojskowej oraz jakie konsekwencje ma wybór w czasie rozmowy z Korszunowem.

Jak dostać się do bazy Straży?

Misja Niebezpieczne relacje rozpocznie się od razu po zaliczeniu zadania Subtelna materia (Subtle Matter). Udajcie się do bazy wojskowej wskazanej przez Striełoka. Znajduje się ona na północ od Malachitu.

  1. Jeżeli w misji Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap) poparliście Straż i otrzymaliście odznakę, możecie wejść głównym wejściem.
  2. Jeżeli nie posiadacie odznaki Straży, podejdźcie do południowej ściany placówki i przeskoczcie przez mur korzystając z zardzewiałych schodów.

Przejdźcie obok wraku helikoptera i zejdźcie po drabinie w jednym z szybów.

Otwórzcie stalowe drzwi przy pomocy dekodera.

Korytarz zaprowadzi Was na schody, gdzie będziecie musieli pokonać grupę Strażników.

Na piętrze znajdźcie pomieszczenie z komputerami i przejdźcie przez drzwi na klatkę schodową. Zaprowadzi Was ona do pomieszczenia sterującego. Wciśnijcie czerwony przycisk na pulpicie.

Wejdźcie do pomieszczenia z telewizorami i obejrzyjcie przerywnik.

Po sekcji fabularnej przejdźcie do następnego pomieszczenia, a następnie przejdźcie przez szyb wentylacyjny. Po otwarciu kolejnych drzwi, czeka na Was kolejna sekwencja fabularna.

Jakie są konsekwencje wyboru przy Korszunowie?

W czasie przerywnika filmowego, Skif zostanie obezwładniony przez oddział Strażników pod wodzą pułkownika Korszunowa. W czasie rozmowy z wojskowym staniecie przed wyborem, który zdefiniuje zakończenie gry.

  1. Wybierając opcję "Nie jestem twoim wrogiem" na stale zwiążecie się z frakcją Straży. Wybór ten nadpisuje wszystkie poprzednie decyzje związane z frakcjami i może być wybrany nawet jeżeli wcześniej walczyliście ze Strażą. Opcja ta skieruje Was bezpośrednio do zadania Granica (The Boundary) oraz zakończenia Straży.
  2. Wybierając ucieczkę, zablokujecie sobie możliwość zawarcia sojuszu oraz zakończenia gry po stronie Straży. Zakończenia Striełoka, Kajmanowa oraz Iskry wciąż pozostaną dla Was otwarte. Po zakończeniu obecnej misji, będziecie musieli wykonać dodatkowe zadanie - Ucieknij z klatki (Escape from the Cage).

Niezależnie od wybranej opcji, po zakończonej rozmowie misja dobiegnie końca.

Więcej na temat opisu przejścia:

  1. Lista wszystkich misji.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2024-12-10
11:47

janeksuwalki Junior

Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!

Komentarz: janeksuwalki
2024-12-12
21:09

Galileo84 Junior

Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.

Komentarz: Galileo84
2025-01-14
18:57

norki Chorąży

norki

Kiedy zakończenie poradnia STALKER 2 - poradnik

Komentarz: norki
2025-01-21
18:00

The_Normal_One Centurion

The_Normal_One

25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...

Komentarz: The_Normal_One
2025-02-17
12:53

kys Pretorianin

kys
😡

Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??

Komentarz: kys

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl