STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap) to krótkie zadanie domykające wątek Wysypiska w STALKER 2. Z tej strony poradnika dowiecie się, jak dotrzeć do Tartaku oraz komu pokazać PDA.
Aktualizacja:
Zadanie Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap) zamyka wątek Wysypiska w STALKERZe 2. Na tej stronie poradnika przedstawimy Wam, w jaki sposób wykonać to zadanie, jak dotrzeć do Tartaku oraz jakie konsekwencje niosą ze sobą różne decyzje podjęte w czasie wykonywania zadania.
Powrót na Hałdę
Zadanie wróć na Hałdę otrzymacie od razu po zakończeniu misji Pakt z diabłem (Deal with a Devil). Technik Dioda skontaktuje się z Wami i poprosi o spotkanie w jego warsztacie.
Gdy dotrzecie do Haudy łatwo zauważycie, że cała osada została przejęta przez Strażników. Skierujcie się do warsztatu Diody, gdzie zamiast technika spotkacie jednego z żołdaków. Wyśle Was on na spotkanie ze swoimi przełożonymi na pierwszym piętrze.
Skierujcie się na klatkę schodową (na prawo od głównego wejścia). Przedstawcie cel swojej wizyty torującemu Wam drogę Strażnikowi.
Na piętrze spotkacie się z pułkownikiem Korszunowem i doktorem Dalinem. Będziecie świadkami długiej i ważnej fabularnie cutscenki. W jej trakcie będziecie mogli podjąć decyzję związaną ze znalezionym zadanie wcześniej PDA.
Pokazać czy nie pokazać PDA?
Zagadnieniami związanymi z konsekwencjami ujawnienia wiedzy na temat tajemniczego PDA zajęliśmy się na osobnej stronie poradnika Pokazać czy nie pokazać PDA?. Streszczając zebrane tam informacje warto jedynie wspomnieć, że pokazanie PDA dowódcy Straży pozwoli Wam szybciej ukończyć zadanie Wróć na Hałdę, pomijając zupełnie jedną z powiązanych misji pobocznych.
Jak dostać się do Tartaku?
Przy wyjściu z Hałdy zaczepi Was Richter. Stary znajomy poprosi Was o spotkanie w Tartaku. Jest to lokacja położona na południowy-wschód od Hałdy, w regionie Dzikiej Wyspy.
Do Tartaku bez problemu dostaniecie się podróżując po utwardzonych drogach. Poza losowymi potyczkami, podróż nie powinna sprawić Wam większych problemów.
Po dotarciu na miejsce czeka na Was dłuższa cutscenka, w czasie której ponownie spotkacie się z tajemniczym nieznajomym z misji Prawda ma swoją cenę. Postacią tą jest Szrama, czyli protagonista jednej z poprzednich części serii STALKER.
W czasie rozmowy ze Szramą oraz Gwiazdą możecie zdecydować, czy pokazać im PDA. Niezależnie od wyboru, zostaniecie w następnej kolejności wysłani na obszar Dzikiej Wyspy, gdzie przebywają pozostałości kultu Monolitu. Po zakończeniu rozmowy, misja Wróć na Hałdę dobiegnie końca.
Więcej na temat opisu przejścia:
0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Damian5637 Junior
Żeby naprawić broń w tej grze trzeba być multimilionerem
Krypta76 Generał
Macie błąd to nie jest szczur tylko chomik europejski nawet skacze jak on na steam jest osiągnięcie zabij homika granatnikiem.Sczury to są te małe.
ReMcZaK01 Junior
Nie wiem chłopaki jakim cudem może wam brakować pieniędzy ja po 20h w grze i skrupulatnym zbieraniu i sprzedawaniu dosłownie wszystkiego co się da mam kombinezon ulepszony na maxa warty 145k plus 200k kredytów i całkiem spory arsenał różnorakiej broni w skrzyni co prawda troszkę się nachodziłem i nazbierałem ale moim zdaniem zdobywanie kredytów jest dziecinnie proste plus daje dużo frajdy z eksploracji terenu. POZDRO ??
Marder Senator
No nie wierzę że aż takie są bugi. Byłem tam i żadnej skrzynki nie ma na dachu a wskaźnik cały czas pokazuje tą skrytkę. Masakra z takim graniem.
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion
25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin
Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









