STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
W misji Droga do fundamentu (The Road to the Foundation) wesprzecie oddział pułkownika Diegtiariowa w walce z siłami Monolitu w Prypeci. Ruszycie także do podziemnego centrum kontroli.
Aktualizacja:
Droga do fundamentu (The Road to the Foundation) to misja głównego wątku STALKERa 2, w czasie której pomożecie oddziałowi wojskowemu dowodzonemu przez pułkownika Diegtiariowa. Z tej strony dowiecie się, jak pokonać oddziały monolitu, jak znaleźć lokalizację podziemnego centrum kontroli oraz które lokacje najlepiej zwiedzić w trakcie zadania.
Jak dotrzeć do pułkownika Diegtiariowa
Zadanie Droga do fundamentu rozpocznie się zaraz po misji Granica (The Boundary). Udajcie się w kierunku pałacu kultury wskazanego na mapie.
Na dziedzińcu przed budynkiem natraficie na spory oddział monolitowców. Pokonajcie kultystów, a następnie udajcie się na piętro.
Na końcu korytarza z czerwonymi ścianami znajdziecie pomieszczenie, w którym czekają Richter i pułkownik Diegtiariow. W czasie rozmowy wojskowy zleci Wam zbadanie jednej z dwóch lokacji:
- Pralni, w której główną przeszkodą będą sekwencje platformowe oraz anomalie. Wybór tej ścieżki zmusi Was jednak do późniejszej walki z Chimerą.
- Kina Prometeusz, w którym napotkacie znacznie więcej pomniejszych starć z mutantami oraz kultystami Monolitu.
Na potrzeby tej solucji, zdecydowaliśmy się obrać ścieżkę kina Prometeusz.
Jak zdobyć informacje z kina Prometeusz?
Udajcie się w kierunku bliższego znacznika, na zachód od pałacu kultury.
Po wejściu do budynku zaatakują Was dwa psioniczne koty. Polecamy Wam wywabić je na zewnątrz i zawalczyć z nimi na otwartej przestrzeni.
Udajcie się na piętro i ze zwłok obok dziury w ścianie (drugie drzwi na lewo) zabierzecie PDA z lokalizacją kolejnego celu.
Udajcie się w kierunku nowych znaczników. Pozbądźcie się oddziału monolitowców w oszklonym budynku sklepu, a następnie skierujcie się ku kolejnemu znacznikowi, wysuniętemu bardziej na południe.
W ruinach księgarni czekać będzie na Was grupa Strażników-zombie oraz kontroler. Pokonajcie mutanta oraz ożywieńców.
Przeszukajcie zwłoki wszystkich strażników, aż natraficie na PDA oznaczone jako przedmiot kluczowy dla misji.
Wróćcie do Diegtiariowa i zdajcie raport z misji. Wojskowy poprosi Was teraz o wybranie jednej z dwóch lokalizacji, które zaatakujecie w trakcie kolejnej misji.
- Kawiarnia Olympia wymagać będzie od Was spokojnego działania oraz skradania się.
- Hotel Polisja to opcja dla graczy preferujących bardziej zdecydowany, frontalny atak.
Po wybraniu przyszłej strategii ataku, misja dobiegnie końca.
Więcej na temat opisu przejścia:
0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion

25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin

Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.