STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
Gorący trop (Hot on a Trail) to misja głównego wątku związana z frakcją Południa oraz regionem Dzikiej Wyspy. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak dostać się do bazy byłych Monolitowców, jak zyskać ich sympatię oraz jak pokonać Kontrolera.
Aktualizacja:
W misji Gorący trop (Hot on a Trail) trafice do bazy byłych monolitowców w regionie Dzikiej Wyspy. Jest to dość długi quest, składający się z wielu elementów i pomniejszych zadań. Z tej strony poradnika dowiecie się, jak dostać się do strzeżonej bazy Południa, gdzie szukać Włóczęgi oraz jak pokonać przerażającego mutanta w stacji przetwarzania odpadów.
- Ciężkie brzemię (A Heavy Burden)
- Gdzie znaleźć Włóczęgę?
- Pokazać niezwykłe PDA Włóczędze?
- Wizyta u profesora i podróż do SPO
- SPO i jak walczyć z Kontrolerem?
- Starcie z Wieprzem i powrót do obozu
Ciężkie brzemię (A Heavy Burden)
Jeżeli w czasie jednego z poprzednich zadań pokazaliście niezwykłe PDA Pułkownikowi Korszunowi i Dalinowi, nie musicie wykonywać tej misji. Otrzymana w czasie rozmowy ze Strażnikiem odznaka pozwoli Wam przedostać się przez granicę na Dzikiej Wyspie. Jeżeli zatailiście wiedzę przed Pułkownikiem, musicie wykonać poniższe zadanie, by móc przejść dalej. Więcej na temat niezwykłego PDA przeczytacie na osobnej stronie naszego poradnika.
Zadanie Ciężkie brzemię (A Heavy Burden) otrzymacie w czasie wizyty w Tartaku pod koniec misji Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap). Jego wykonanie jest konieczne, by móc ruszyć w stronę Dzikiej Wyspy.
Udajcie się na koniec półwyspu, na południe od Tartaku. Uważajcie, bo w okolicy grasuje stado agresywnych dzików.
Po zlokalizowaniu ciał dostawców, znajdźcie upuszczony przez nich transport dla Południowców. Przejdźcie przez wąski korytarz prowadzący na wyspę. Bądźcie ostrożni, ponieważ w okolicy ruin budynku krążą niebezpieczne mutanty. Jak najszybciej przebiegnijcie przez ich terytorium.
Gdy na przejściu zatrzyma Was strażnik, pokażcie mu ładunek. Przepuści Was dalej.
Nim ruszycie wykonać właściwą część zadania Gorący trop, zahaczcie jeszcze o bunkier doktora Łodoczka. Zwrócenie mu ładunku zakończy zadanie Ciężkie brzemię.
Gdzie znaleźć Włóczęgę?
Skierujcie się do dużego, betonowego budynku. Pomarańczowy wskaźnik misji zaprowadzi Was do niejakiego Dubnyja. Po krótkiej rozmowie, mężczyzna niechętnie zdradzi Wam, że Włóczęga przebywa aktualnie w pobliskim magazynie, w którym doszło do wypadku.
Skierujcie się w stronę magazynu. Stojący na straży mężczyzna przepuści Was, jeżeli odbyliście już rozmowę z Dubnyjem.
Przywódca Południa znajduje się po drugiej stronie magazynu wypełnianego niebezpiecznymi anomaliami.
Zostało jeszcze 72% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Damian5637 Junior
Żeby naprawić broń w tej grze trzeba być multimilionerem
Krypta76 Generał
Macie błąd to nie jest szczur tylko chomik europejski nawet skacze jak on na steam jest osiągnięcie zabij homika granatnikiem.Sczury to są te małe.
ReMcZaK01 Junior
Nie wiem chłopaki jakim cudem może wam brakować pieniędzy ja po 20h w grze i skrupulatnym zbieraniu i sprzedawaniu dosłownie wszystkiego co się da mam kombinezon ulepszony na maxa warty 145k plus 200k kredytów i całkiem spory arsenał różnorakiej broni w skrzyni co prawda troszkę się nachodziłem i nazbierałem ale moim zdaniem zdobywanie kredytów jest dziecinnie proste plus daje dużo frajdy z eksploracji terenu. POZDRO ??
Marder Senator
No nie wierzę że aż takie są bugi. Byłem tam i żadnej skrzynki nie ma na dachu a wskaźnik cały czas pokazuje tą skrytkę. Masakra z takim graniem.
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion
25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin
Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









