STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) to misja wątku głównego STALKERa 2, ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak dotrzeć do fabryki Promin, gdzie znaleźć wszystkie dyktafony oraz jak otworzyć zakodowane drzwi w fabryce.
Aktualizacja:
W misji Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) Waszym zadaniem będzie aktywowanie emitera, który pomoże Wam w czasie szturmu na radar Duga. Z tej strony poradnika dowiecie sie, jak znaleźć wejście do fabryki CDM Promin, skąd wziąć kod do otworzenia pancernych drzwi oraz jak uciec z niebezpiecznej placówki.
- Jak dostać się do fabryki CDM Promin?
- Jak uruchomić generator fabryki?
- Jak otworzyć zakodowane drzwi?
- Jak uciec z fabryki?
Jak dostać się do fabryki CDM Promin?
Opisywana na tej stronie misja jest ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Otrzymacie ją tylko jeżeli poparliście południowców w zadaniu Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking).
Zadanie Narodziny nowej ery rozpocznie się od razu po zakończeniu misji Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat). Udajcie się do niewielkiego pomieszczenia w bazie Iskier w Rostoku i porozmawiajcie z technikiem. Otrzymacie od niego emiter, który będziecie musieli zainstalować w fabryce Promin.
Fabryka znajduje się na południowy-zachód od Rostoku, w regionie Zakładów chemicznych. Na miejsce bez problemu dojdziecie utwardzoną drogą.
Wejście do placówki znajduje się w kraterze, obok pola anomalii. Wskoczcie do środka przez dziurę w ziemi.
Jak uruchomić generator fabryki?
Podążajcie wzdłuż korytarzy. Uważajcie na grasujące w lokacji zmutowane gryzonie.
W pomieszczeniu z czerwonymi ścianami skręćcie drzwiami na lewo, by trafić do pomieszczenia kontrolnego. Podnieście dyktafon z pulpitu.
Wejdźcie do korytarza oświetlonego czerwoną lampką i zeskoczcie przez dziurę w podłodze.
Wchodząc do kolejnego pomieszczenia, dezaktywujcie pułapkę. Podnieście dyktafon z biurka, a następnie wejdźcie do szybu wentylacyjnego.
Na konsoli sterującej w następnym pokoju znajdziecie trzeci dyktafon. Zaraz obok znajduje się główny włącznik generatora. Aktywujcie go.
Zamknięte wcześniej drzwi będzie można teraz otworzyć. Przejdźcie przez otwarte, stalowe wrota w korytarzu z dziurą w suficie.
Wróćcie na wyższe piętro po drobinie znajdującej sie za kratami.
Jak otworzyć zakodowane drzwi?
Rozbrójcie pułapkę w pustej framudze. Przy zwłokach, na biurku znajdziecie ostatni dyktafon. Wiadomość głosowa zawiera informacje na temat kodu do zamkniętych drzwi.
W kolejnym korytarzu czeka na Was walka z Burerem. Po pokonaniu mutanta skręćcie w prawo. Wrócicie do pomieszczenia, w którym znaleźliście pierwszy dyktafon.
Wpiszcie kod do drzwi. Kod z dyktafonu to 1976.
Jak uciec z fabryki?
Podejdźcie do maszyny na środku sali i zainstalujcie w niej emiter. Następnie opuśćcie pomieszczenie.
Przeciwko Wam wysłany zostanie spory oddział Strażników. Przygotujcie się na dużo walki.
Przedzierajcie się przez kolejne pomieszczenia, kierując się cały czas schodami w górę.
Po dotarciu na powierzchnię, szybko opuśćcie teren fabryki. Po oddaleniu się na bezpieczną odległość, przez radio skontaktuje się z Wami Szrama. Zadanie zostanie zaliczone.
Więcej na temat opisu przejścia:
0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Damian5637 Junior
Żeby naprawić broń w tej grze trzeba być multimilionerem
Krypta76 Generał
Macie błąd to nie jest szczur tylko chomik europejski nawet skacze jak on na steam jest osiągnięcie zabij homika granatnikiem.Sczury to są te małe.
ReMcZaK01 Junior
Nie wiem chłopaki jakim cudem może wam brakować pieniędzy ja po 20h w grze i skrupulatnym zbieraniu i sprzedawaniu dosłownie wszystkiego co się da mam kombinezon ulepszony na maxa warty 145k plus 200k kredytów i całkiem spory arsenał różnorakiej broni w skrzyni co prawda troszkę się nachodziłem i nazbierałem ale moim zdaniem zdobywanie kredytów jest dziecinnie proste plus daje dużo frajdy z eksploracji terenu. POZDRO ??
Marder Senator
No nie wierzę że aż takie są bugi. Byłem tam i żadnej skrzynki nie ma na dachu a wskaźnik cały czas pokazuje tą skrytkę. Masakra z takim graniem.
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion
25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin
Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

























