STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)

Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) to misja wątku głównego STALKERa 2, ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak dotrzeć do fabryki Promin, gdzie znaleźć wszystkie dyktafony oraz jak otworzyć zakodowane drzwi w fabryce.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W misji Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) Waszym zadaniem będzie aktywowanie emitera, który pomoże Wam w czasie szturmu na radar Duga. Z tej strony poradnika dowiecie sie, jak znaleźć wejście do fabryki CDM Promin, skąd wziąć kod do otworzenia pancernych drzwi oraz jak uciec z niebezpiecznej placówki.

Jak dostać się do fabryki CDM Promin?

Opisywana na tej stronie misja jest ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Otrzymacie ją tylko jeżeli poparliście południowców w zadaniu Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking).

Zadanie Narodziny nowej ery rozpocznie się od razu po zakończeniu misji Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat). Udajcie się do niewielkiego pomieszczenia w bazie Iskier w Rostoku i porozmawiajcie z technikiem. Otrzymacie od niego emiter, który będziecie musieli zainstalować w fabryce Promin.

Fabryka znajduje się na południowy-zachód od Rostoku, w regionie Zakładów chemicznych. Na miejsce bez problemu dojdziecie utwardzoną drogą.

Wejście do placówki znajduje się w kraterze, obok pola anomalii. Wskoczcie do środka przez dziurę w ziemi.

Jak uruchomić generator fabryki?

Podążajcie wzdłuż korytarzy. Uważajcie na grasujące w lokacji zmutowane gryzonie.

W pomieszczeniu z czerwonymi ścianami skręćcie drzwiami na lewo, by trafić do pomieszczenia kontrolnego. Podnieście dyktafon z pulpitu.

Wejdźcie do korytarza oświetlonego czerwoną lampką i zeskoczcie przez dziurę w podłodze.

Wchodząc do kolejnego pomieszczenia, dezaktywujcie pułapkę. Podnieście dyktafon z biurka, a następnie wejdźcie do szybu wentylacyjnego.

Na konsoli sterującej w następnym pokoju znajdziecie trzeci dyktafon. Zaraz obok znajduje się główny włącznik generatora. Aktywujcie go.

Zamknięte wcześniej drzwi będzie można teraz otworzyć. Przejdźcie przez otwarte, stalowe wrota w korytarzu z dziurą w suficie.

Wróćcie na wyższe piętro po drobinie znajdującej sie za kratami.

Jak otworzyć zakodowane drzwi?

Rozbrójcie pułapkę w pustej framudze. Przy zwłokach, na biurku znajdziecie ostatni dyktafon. Wiadomość głosowa zawiera informacje na temat kodu do zamkniętych drzwi.

W kolejnym korytarzu czeka na Was walka z Burerem. Po pokonaniu mutanta skręćcie w prawo. Wrócicie do pomieszczenia, w którym znaleźliście pierwszy dyktafon.

Wpiszcie kod do drzwi. Kod z dyktafonu to 1976.

Jak uciec z fabryki?

Podejdźcie do maszyny na środku sali i zainstalujcie w niej emiter. Następnie opuśćcie pomieszczenie.

Przeciwko Wam wysłany zostanie spory oddział Strażników. Przygotujcie się na dużo walki.

Przedzierajcie się przez kolejne pomieszczenia, kierując się cały czas schodami w górę.

Po dotarciu na powierzchnię, szybko opuśćcie teren fabryki. Po oddaleniu się na bezpieczną odległość, przez radio skontaktuje się z Wami Szrama. Zadanie zostanie zaliczone.

Więcej na temat opisu przejścia:

  1. Lista wszystkich misji.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2024-11-27
07:44

Hajto Junior

U mnie taka sama sytuacja, nie dostałem broni

Komentarz: Hajto
2024-11-27
21:47

Damian5637 Junior

Żeby naprawić broń w tej grze trzeba być multimilionerem

Komentarz: Damian5637
2024-11-28
23:17

Krypta76 Generał

Krypta76

Macie błąd to nie jest szczur tylko chomik europejski nawet skacze jak on na steam jest osiągnięcie zabij homika granatnikiem.Sczury to są te małe.

https://m.youtube.com/watch?v=D_-U1DYLiR8

Komentarz: Krypta76
2024-12-05
00:03

ReMcZaK01 Junior

Nie wiem chłopaki jakim cudem może wam brakować pieniędzy ja po 20h w grze i skrupulatnym zbieraniu i sprzedawaniu dosłownie wszystkiego co się da mam kombinezon ulepszony na maxa warty 145k plus 200k kredytów i całkiem spory arsenał różnorakiej broni w skrzyni co prawda troszkę się nachodziłem i nazbierałem ale moim zdaniem zdobywanie kredytów jest dziecinnie proste plus daje dużo frajdy z eksploracji terenu. POZDRO ??

Komentarz: ReMcZaK01
2024-12-05
12:59

Marder Senator

Marder

No nie wierzę że aż takie są bugi. Byłem tam i żadnej skrzynki nie ma na dachu a wskaźnik cały czas pokazuje tą skrytkę. Masakra z takim graniem.

Komentarz: Marder
2024-12-10
11:47

janeksuwalki Junior

Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!

Komentarz: janeksuwalki
2024-12-12
21:09

Galileo84 Junior

Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.

Komentarz: Galileo84
2025-01-14
18:57

norki Chorąży

norki

Kiedy zakończenie poradnia STALKER 2 - poradnik

Komentarz: norki
2025-01-21
18:00

The_Normal_One Centurion

The_Normal_One

25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...

Komentarz: The_Normal_One
2025-02-17
12:53

kys Pretorianin

kys
😡

Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??

Komentarz: kys

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl