STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
Pościg za duchami (Chasing Ghosts) to misja głównego wątku STALKER 2, w której ruszycie tropem sabotażystów z Dzikiej Wyspy. Na tej stronie solucji podpowiemy Wam, jak znaleźć klucz do Azumutu oraz jak pokonać snajpera na wiezy.
Aktualizacja:
W czasie misji Pościg za duchami (Chasing Ghosts) Waszym zadaniem będzie wytropienie i zneutralizowanie sabotażystów działających na szkodę frakcji Południa z Dzikiej Wyspy. Z tej strony poradnika dowiecie się gdzie znaleźć klucz do kryjówki buntowników oraz jak ich pokonać. Pokażemy Wam również, gdzie umieścić znalezioną zadanie wcześniej cewkę.
Gdzie znaleźć klucz do Azymutu?
Zadanie Pościg za duchami otrzymacie od razu po zakończeniu misji Gorący trop (Hot on a Trail).
Udajcie się do stacji Azymut. Znajduje się ona na południowy-wschód od bazy Południa. Zaprowadzi Was tam wąskie przejście prowadzące przez stary wrak. Uważajcie na znajdujące się po drodze anomalie.
Klucz do piwnic znajduje się przy ciele leżącym obok schodów na dziedzińcu. Zbierzcie go, a następnie zejdźcie wspomnianymi schodami w dół.
Gdzie znaleźć kartę dostępu do Azymutu?
Przedzierajcie się przez liniową serię tuneli. Znajdujący się tam żołnierze będą wobec Was agresywni i otworzą do ogień, gdy tylko Was zauważą.
Przy zwłokach obok drabiny znajdziecie kartę dostępu. Zabierzcie ją, a następnie wespnijcie się na powierzchnię.
Jak pokonać snajpera?
Zaraz po wyjściu na zewnątrz zostaniecie ostrzelani przez snajpera z pobliskiej wieży. Szybko znajdźcie schronienie za jakąś przeszkodą.
Możecie spróbować zestrzelić strzelca z odległości, jeżeli posiadacie odpowiednią broń.
Szybko przemknijcie przez otwarty teren i wejdźcie do wieży (drzwi na prawo). W pierwszym pomieszczeniu uważnie patrzcie pod nogi - rozstawione są tutaj pułapki.
Zeskanujcie kartę w czytniku obok komputera.
Udajcie się po schodach na sam szczyt wieży. Jeżeli nie zabiliście snajpera, czeka Was bliska konfrontacja. Ostatni etap wspinaczki postarajcie się pokonać jak najszybciej.
Porozmawiajcie ze snajperem Fomą. Po zakończonym dialogu możecie dobić lub zostawić rannego mężczyznę. Wybór ten nie ma wpływu na dalszą fabułę.
Wróćcie do pomieszczenia i zainstalujcie cewkę w latarni.
Następnie udajcie się na dach i aktywujcie maszynerię. Po krótkiej rozmowie z Włóczęgą przez radio, misja dobiegnie końca.
Więcej na temat opisu przejścia:
0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion

25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin

Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.