STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
Zadanie Przywódca (King of the Hill) wykonacie przy okazji innej misji głównej - Pakt z diabłem (Deal with a Devil). Z tej strony poradnika dowiecie się, czy lepiej zabić Roosevelta czy Szacha oraz jak tego dokonać.
Aktualizacja:
Misja Przywódca (King of the Hill) stanowi odnogę zadania głównego Pakt z diabłem. W queście tym otrzymacie możliwość zabicia jednego z dwóch liderów rywalizujących ze sobą gangów. Na tej stronie wyjaśnimy Wam, jakie konsekwencje niesie ze sobą zabicie Roosevelta oraz Szacha, a także kogo z nich lepiej wybrać.
- Jak aktywować zadanie Przywódca?
- Zabić Szacha czy Roosevelta?
- Zadanie Borodulina (wątek Roosevelta)
- Jak zabić Roosevelta?
- Zadanie Hurona (wątek Szacha)
- Jak zabić Szacha?
Jak aktywować zadanie Przywódca?
Zadanie Przywódca otrzymacie podczas fabularnej rozmowy z Waranem w czasie wykonywania zadania Pakt z diablem. Watażka zgodzi się przekazać Wam informacje na temat Nestora, o ile zapłacicie mu 20000 kuponów lub zabijecie jednego z przywódców okolicznych gangów. Jeżeli zgodzicie się przyjąć brudne zlecenie, zadanie Przywódca zostanie automatycznie aktywowane.
Zabić Szacha czy Roosevelta?
- Zabójstwo jednego z dwóch przywódców nie ma specjalnego wpływu na główny wątek STALKERa 2.
- Przed oboma zamachami, możecie wykonać także pomniejsze, opcjonalne zadania.
- Weterani serii mogą podjąć decyzje w oparciu o afiliacje obu hersztów. Roosevelt utrzymuje kontakty z Powinnością, zaś Szach kuma się z Wolnością.
- W naszym odczuciu, prostsze jest zabójstwo Roosevelta. Jego baza znajduje się w bliskiej odległości od Hałdy, a opcjonalne zadanie z Borodulinem jest dużo prostsze niż odpowiednik w wątku Szacha.
- Ostatecznie, możecie zdecydować się na zabójstwo obu bandytów. W ten sposób zdobędziecie znacznie więcej łupów.
Pamiętajcie także, że zadanie Przywódca jest zupełnie opcjonalne. By wydobyć informacje od Warana możecie go zabić lub przekupić. Więcej na temat różnych możliwości prowadzenia tego wątku, znajdziecie na stronie poświęconej zadaniu Pakt z diabłem.
Zadanie Borodulina (wątek Roosevelta)
Przed przystąpieniem do ataku na Roosevelta możecie spotkać się z niejakim Borodulinem - byłym członkiem frakcji Powinność. Znajdziecie go północy-zachód od kryjówki Warana.
Pierwszą częścią zadania po krótkiej rozmowie będzie zapolowanie na okoliczne mutanty. Jedyne co musicie zrobić to przetrwać kilka fal nacierających potworów. Po zakończonej walce porozmawiajcie z pułkownikiem.
W drugiej części zadania Borudulin zapoluje na Was. Ukryjcie się gdzieś w okolicy i odczekajcie minutę, unikając strzałów pijanego powinnościowca. Gdy przez radio poinformuje Was, że łowy się skończyły, możecie bezpiecznie do niego wrócić.
Zostało jeszcze 76% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- STALKER 2 - poradnik do gry
- STALKER 2: Poradnik do gry
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Wszystkie misje
- STALKER 2: Tam i z powrotem (There and Back Again)
- STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening)
- STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals)
- STALKER 2: Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack)
- STALKER 2: Prawda ma swoją cenę (Answers Come at a Price)
- STALKER 2: Wzrost cen (The Price Goes Up)
- STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil)
- STALKER 2: Przywódca (King of the Hill)
- STALKER 2: Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap)
- STALKER 2: Gorący trop (Hot on a Trail)
- STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts)
- STALKER 2: Martwa częstotliwość (Dead Frequency)
- STALKER 2: Poszukiwania przewodnika (In Search of a Guide)
- STALKER 2: Ad astra per aspera
- STALKER 2: Ekstremalna prostota (Extreme Simplicity)
- STALKER 2: Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit)
- STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress)
- STALKER 2: Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking)
- STALKER 2: Do ostatniej kropli krwi (To the Last Drop of Blood)
- STALKER 2: Jak za starych dobrych czasów (Just Like the Good Old Days)
- STALKER 2: Gniazdo szerszeni (The Hornet's Nest)
- STALKER 2: Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat)
- STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day)
- STALKER 2: Szturm na Dugę (Assault on the Duga)
- STALKER 2: Mały wypadek (A Minor Incident)
- STALKER 2: Poszukiwanie dawnej chwały (In Search of Past Glory)
- STALKER 2: Szczęście dla wszystkich (Happiness for Everyone)
- STALKER 2: Wizje prawdy (Visions of Truth)
- STALKER 2: Mroczne czasy (Dark Times)
- STALKER 2: Akt łaski (An Act of Mercy)
- STALKER 2: Legendy Zony (Legends of the Zone)
- STALKER 2: Subtelna materia (Subtle Matter)
- STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons)
- STALKER 2: Ucieknij z Klatki (Escape from the Cage)
- STALKER 2: Granica (The Boundary)
- STALKER 2: Droga do fundamentu (The Road to the Foundation)
- STALKER 2: Pod ziemią (Down Below)
- STALKER 2: Ostatnie życzenie (The Last Wish)
- STALKER 2: Nikt nie odejdzie stąd niezaspokojony
- STALKER 2: Opis przejścia
- STALKER 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Damian5637 Junior
Żeby naprawić broń w tej grze trzeba być multimilionerem
Krypta76 Generał
Macie błąd to nie jest szczur tylko chomik europejski nawet skacze jak on na steam jest osiągnięcie zabij homika granatnikiem.Sczury to są te małe.
ReMcZaK01 Junior
Nie wiem chłopaki jakim cudem może wam brakować pieniędzy ja po 20h w grze i skrupulatnym zbieraniu i sprzedawaniu dosłownie wszystkiego co się da mam kombinezon ulepszony na maxa warty 145k plus 200k kredytów i całkiem spory arsenał różnorakiej broni w skrzyni co prawda troszkę się nachodziłem i nazbierałem ale moim zdaniem zdobywanie kredytów jest dziecinnie proste plus daje dużo frajdy z eksploracji terenu. POZDRO ??
Marder Senator
No nie wierzę że aż takie są bugi. Byłem tam i żadnej skrzynki nie ma na dachu a wskaźnik cały czas pokazuje tą skrytkę. Masakra z takim graniem.
janeksuwalki Junior
Nie dość, że skrytki nie ma, to ja nie mam jeszcze Richtera, leżą w domku trupy i tyle, Richtera nie ma nigdzie, stoję w misji i koniec... Do niczego ta gra z takimi błędami!!!
Galileo84 Junior
Gra jest bardzo przyjemna ale trzeba jak najszybciej zdobyć kilka rzeczy.
1. DIAMOND Exoskeleton Armor - jeden z najlepszych egzoszkieletów w grze.
2. Thunderberry artifact - artefakt który maksymalnie wspiera naszą kondycje. Nie będzie cię już denerwował wiecznie wolno ładujący się pasek wytrzymałości.
3. Weird Water - artefakt który podnosi wraz z naszym egzoszkieletem udźwig do max 140kg, również łagodzi całe promieniowanie od założonych artefaktów. Minus jest taki, że ekran chwieje się jak byś był nawalony, mi to akurat tak bardzo nie wadzi.
4. Dnipro i saiga, świetne bronie z których pewnie tak jak ja nie zrezygnujesz.
Wszystko drogie w naprawie, ale mając taką dużą ładowność zbierasz dużo broni i sprzedajesz. Tak samo jak artefakty. Ani się obejrzysz i masz kilkaset tysięcy. Sposoby na zdobycie owych przedmiotów znajdziecie na youtube. Zanim zdobędziecie DIAMOND Exoskeleton Armor możecie sobie znaleźć na wysypisku PSZ-5V. Jest też łatwy sposób na dotarcie do Prypiat, jest tam technik który może wykonać wszystkie upgrade dla waszego wyposażenia. Do niektórych lokalizacji trzeba zabrać dużo apteczek i leków przeciwpromiennych, ale się opłaca. Nie wiem czy twórcy gry zlikwidują niektóre glitche, na dzień dzisiejszy tj. 12.12.2024 wszystko jest dostępne. Co do artefaktu pkt 3 niestety jest błąd i butelka nie zawsze się pokazuje. Trzeba w podaną lokalizacje udać się przed 22 i poczekać do 22. Są trzy miejsca w których butelka się powinna pojawić. U mnie zadziałało za pierwszym razem. Jeżeli dotarłem o 22 lub po to nigdy się nie pojawiła. Powodzenia.
The_Normal_One Centurion
25 do 40 godzin... Ja jestem może w 2/3 gry (między Czerwonym Lasem a Janowem) a na blacie mam 65 godzin...
kys Pretorianin
Dlaczego nie mogę pobrać poradnika skoro go wykupiłem wczoraj a dzisiaj muszę znowu płacić żeby pobrać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




