Original War: Rosjanie #15
Aktualizacja:
15: Ostatnie Starcie

Ostatnia potyczka, jak się domyślacie do najłatwiejszych nie należy. Jednak to nie jest to, z czym miałeś do czynienia podczas rozgrywania kampanii Amerykanów. Standardowo przeciwników będzie trzech, z czego tylko dwóch wartych większego zachodu: Amerykanie i Przymierze. Arabowie odpadną jeszcze w przedbiegach. A więc do boju.
Cele misji:
1) Znajdź żyłę-matkę Alaskitu.
2) Broń żyły-matki przed zakusami przeciwników.
3) Nie pozwól Amerykanom opracować rakiety alaskitowej.
4) Zniszcz oddziały wroga lub zmuś je do poddania się.
5) Skonstruuj rakietę alaskitową.
Ruszaj, czym prędzej, do punktu #1 . Tam rozpocznij od podstaw budowę bazy, skupiając się szczególnie na kopalniach i elektrowniach alaskitowych. Dlaczego? Otóż w kilka chwil po rozpoczęciu misji wszystkie budynki korzystające z dobrodziejstw alaskitu będą mogły być zniszczone przez Przymierze za sprawą ich artefaktów. Dlatego postaw kilka budynków, dla ogólnego bezpieczeństwa.
Kolejną sprawą, na którą należy zwrócić szczególną uwagę są owe złoża alaskitu - jeśli na którymkolwiek, znajdującym się w pobliżu żyły-matki, przeciwnik zbuduje swój szyb, przegrałeś. Szczególnie należy uważać na Amerykanów #2 , Przymierze #3 na razie będzie spokojne, a Arabowie #4 zostaną szybko zniszczeni (inaczej wybudują kopalnie tuż nad swoją bazą).
A więc skoro jesteśmy przy Arabach, to ich anihilacja jest dziecinnie prosta. Wystarczy wziąć wszystkich żołnierzy plus kilku naukowców i z lasu na zachód od bazy Arabów #4 zaatakować. Budynki szybko przejdą w Twoje ręce, razem z ludźmi, jeśli takowi oczywiście pozostaną przy życiu. Wracając do bazy - zbieraj jak najwięcej skrzyń, badaj technologię (szczególnie rakietę alaskitową) oraz twórz fabryki i wieżyczki - czyli wszystko po staremu.
Kiedy opracujesz i następnie rozpoczniesz budowę rakiety alaskitowej, pojawi się cała masa jednostek Przymierza. Będzie trzeba obronić się przed nimi, a to do łatwych zadań nie należy. Najsilniejsze oddziały nadciągną ze wschodu, ale możesz spodziewać się także kilku pojazdów od zachodniej strony mapy. Kiedy uporasz się z najeźdźcą, najtrudniejsza część misji zostanie zakończona.
Będąc w posiadaniu rakiety alaskitowej nie masz się czego obawiać. Jedno bezpośrednie trafienie w odpowiednią cześć którejkolwiek z wrogich baz i sprawa załatwiona. Jednak przed użyciem tej broni dostaniesz możliwość poinformowania przeciwników, na co możesz odpowiedzieć:
- Tak, jednak nie przekona to żadnego z wrogów do kapitulacji.
- Nie.
Wystrzel rakietę w środek amerykańskiej bazy. Jeśli nie skapitulują, to na 99% dostaniesz wiadomość od Przymierza i tym samym nowy cel. Można także przejść tą misję bez wykonywania tego celu, decyzja jednak należy do Ciebie:
Nowe Cele misji:
6) Zdobądź artefakt, którego Przymierze używa do niszczenia alaskitu.
Wjazd na bazę przeciwnika i jeśli wszystko się uda misja zostanie zakończona. Należy tylko uważać na podwładnych, gdyż zbyt duże straty w ludziach uniemożliwią zebranie wszystkich medali. I musisz zdążyć przed drugim zmasowanym atakiem Przymierza. Przed użyciem sił naziemnych warto skorzystać z rakiety alaskitowej, nawet w liczbie kilku. Kiedy obie bazy (amerykańska #2 i Przymierze #3) przejdą do historii, misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
