Original War: Amerykanie #02
Aktualizacja:
02: Kradzież Stali

Tym razem będziesz mógł sprawdzić się pod kątem strategicznego myślenia. Igranie z niebezpieczeństwem, zmasowane ataki - to będzie dla Ciebie chleb powszedni. Zwiększy się także liczba ludzi oddanych pod Twoją komendę, włączając w to takie jednostki, jak: naukowiec - będzie leczył zranionych żołnierzy oraz inżynier - budowanie oraz transport towarów, to zadania, należące do jego obowiązków. A oto dokładny opis krok po kroku, warunkujący sposób pozytywnego zakończenia tej misji.
Cele misji:
1) Zajmij wrogie składy w okolicy
2) Czekaj na dalsze rozkazy
3) Dołącz do pozostałych amerykańskich żołnierzy w okolicy.
Już w kilka sekund po rozpoczęciu gry dołączą się do Ciebie nowi bohaterowie - Lisa Lawson (żołnierz), Gillian Johnson i Anthony Harper (inżynierowie). Korzystając z chwili spokoju poprzyglądaj się statystykom podwładnych - warto już teraz zastanowić się nad ukierunkowaniem rozwoju każdego z nich. Następnie ruszaj na północ, w stronę punktu #1 - silnie bronionej bazy przeciwnika. Po drodze spotkasz Paula Khattam'a (naukowiec). Będziesz musiał przyzwyczaić się do jego seplenienia - stanie się on najważniejszą jednostką, a to dzięki swoim uzdrawiającym zdolnościom. Jeszcze dalej na północ dostrzeżesz ciała zmarłych żołnierzy - to nasi! Będzie trzeba ominąć bazę #1 , udając się na południe, tak, aby nikt nie zauważył Twoich podopiecznych. Na południu znajduje się niewielki zbiornik wodny. Możesz przejść przez specjalne (płytkie) miejsca na drugą stronę. Tam, w punkcie #2 spotkasz dwóch przeciwników strzelających do jednego z naszych - Bruce'a Clarka (żołnierz). Zastrzel ich, po czym wyślij Paula , aby uleczył ledwo trzymającego się jeszcze na tym świecie Bruce'a . Kiedy uleczysz wszystkich, skieruj się na wschód, gdzie za kolejną płycizną ruszaj na północ.
Przy samej krawędzi mapy, w punkcie #3 znajdują się dwa czołgi, a przy nich trójka żołnierzy. Musisz ich zastrzelić zanim zdążą wejść do pojazdu! Czołgi możesz przejąć, wysyłając do nich kierowcę (im wyższa umiejętność mechaniki, tym lepiej sprawuje się czołg). Proponuję wybrać Billy'iego , a jeśli uda Ci się przejąć drugą maszynę, to wsadź do niej kogokolwiek potrafiącego ją obsługiwać. Nieopodal dostrzeżesz skład - należy przejąć go swoim inżynierem. Kiedy tego dokonasz przełożony rozkaże zaatakować bazę #1 . Zbierz wszystkich i ruszaj wąwozem na zachód. Najpierw należy zająć się bunkrem na wzniesieniu. Bazę najlepiej zaatakować od strony lasku na wschodzie, wyciągając wrogich żołnierzy na puste pole, z dala od kolejnego bunkra. Dopiero, kiedy się z nimi uporasz, ruszaj na bazę. Nie niszcz budynków - po przejęciu składu możesz się nimi także zaopiekować. Po tym nadejdą nowe rozkazy.
Nowe cele misji:
4) Przenieś jak najwięcej skrzyń z północno-wschodniej bazy (#3 ) do bazy północnej (#1 ).
Chwilę po otrzymaniu powyższego rozkazu pojawi się w okolicy pewien Rosjanin - Michaił Bieriezow (mechanik). Zdradzi Ci swoją profesję i oznajmi, że został na wojnę zaciągnięty siłą. Tobie pozostanie możliwość ingerencji w jego przyszłość:
- możesz kazać go zabić, co nie przyniesie nic dobrego;
- możesz go puścić wolno, co także nie zaowocuje czymś specjalnym;
- lub po prostu możesz go przesłuchać i zamknąć w składzie, dzięki czemu dostaniesz medal (jest to optymalny wybór).
Nowe cele misji:
6) Zamknąć Rosjanina w składzie i pilnować.
Rosjanin będzie się dziwnie zachowywał podczas przesłuchania, a Ty winieneś zdecydować się zamknąć go w bezpiecznym miejscu. Jednak musisz pilnować, aby nie uciekł, gdyż zostawiony bez ochrony może szybko czmychnąć za krzaki i już go więcej nie zobaczysz. Musisz, czym prędzej, zająć się transportem skrzyń (dokładny opis czynności jest podany w pomocy gry), ponieważ jest to wymóg do otrzymania medalu. Uważaj tylko na dzikie zwierzęta mogące zranić inżynierów. Kolejną czynnością powinno być wybudowanie bunkrów. Pierwszych nieproszonych gości możesz spodziewać się w niewielkim odstępie czasu po incydencie z Michaiłem , a będą to dwa średnie pojazdy kołowe. Na szczęście (dla nich oczywiście :-) nie będą się angażować w walkę, tylko uciekną wezwać posiłki.
Dobuduj kilka bunkrów (więcej niż dwa, na zachodzie oczywiście, się nie opłaca, trzeba uważać na ilość skrzyń potrzebną do wykonania zadania) i ustaw ludzi, pilnując cały czas Rosjanina. Najlepiej, jeśli zamienisz jednego z żołnierzy na inżyniera, dzięki czemu zwiększysz prawdopodobieństwo wykonania celu 4. Postaw ludzi przy składzie i pilnuj zachodniej części. Po pewnym czasie pojawi się tam grupa nieprzyjaciela - czołg i kilku żołnierzy. Nie powinieneś mieć z nimi problemów. Jeśli zdołasz utrzymać bazę, misja zostanie pomyślnie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
