Original War: Rosjanie #12
Aktualizacja:
12x: Oczyszczenie
UWAGA! Przed misją dostaniesz dwie wiadomości, na które można odpowiedzieć (i tym samym zgodzić się na jedną z możliwych do rozegrania opcji). Można także je po prostu wyrzucić i grać dalej, co jednak zaowocuje... śmiercią Burłaka . Tak, nasz bohater zostanie rozstrzelany z rozkazu swojego dowódcy! Tak więc wybierz dogodną dla siebie opcję i odpowiedz na nią.
To na tyle rozgrywki :-)
12: Rewolucja październikowa

I tym razem nie będzie trudno. Zaczyna to w sumie przeczyć zasadom, jakoby kampania Rosyjska była trudniejsza, ale najlepsze jeszcze przed Tobą. Cały wic polega w tej misji na odpowiednim wyciągnięciu przysłowiowego asa z rękawa. Jeśli po kolei przejmiesz wszystkie bazy, misja zostanie pomyślnie zakończona, a na Twoich piersiach zawiśnie cała masa orderów.
Cele misji:
1) Zajmij co najmniej cztery bazy w okolicy.
2) Zabij generała Płatonowa .
Ruszaj, czym prędzej, na południe, do bazy #1 . Aby ją przejąć, trzeba będzie odpowiedzieć poprawnie na wszystkie zadane pytania. Podpowiadam:
- Książka "Das Kapital": Karol Marx.
- ZSRR: Związek Zjednoczonych Republik Radzieckich.
- Rewolucja październikowa: Siódmego listopada.
- Drugie imię Lenina: Iljicz.
- "Manifest Komunistyczny" napisano: 1848.
- Kto przyrównał alaskit do kuli: Lenin.
Warto przed atakiem na Płatonowa opracować trochę lepsze technologie. W tym celu na początku postaraj się przeszkolić kilku naukowców z dostępnych oddziałów. Potem warto dobudować jeszcze jedno laboratorium. Burłak niech wjedzie kolejno do baz: #2 , #3 i #4 - dowie się, czego mu potrzeba, aby przekonać poszczególnych dowódców. Czas na przygotowania do ucieczki naukowców. Kiedy stanie się to faktem, dostaniesz nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
3) Przejmij artefakt i zadbaj o jego bezpieczeństwo.
4) Nie pozwól, by naukowcy przeszli do Przymierza.
Najlepiej przed tym buntem rozkaż żołnierzom czekać w punkcie #5 , a Burłaka wyślij na północ, do punktu #6 . Kiedy otrzymasz rozkazy, Burłak zabije kilku uciekających naukowców (nie wolno im uciec!), a żołnierze przejdą do punktu #7 , gdzie będzie reszta wraz z artefaktem zapakowanym na ciężarówkę. Wystarczy zabić wszystkich naukowców i przewieźć artefakt do bazy.
Tam, po wynalezieniu bazooki i opracowaniu kilku technologii przeszkól wszystkich żołnierzy na żołnierzy z bazooką (mechanicy zaraz dostaną pojazdy za darmo, więc można sobie ich budowę darować). Ruszaj do bazy #2 , gdzie po krótkiej rozmowie dostaniesz możliwość zabrania dwójki podwładnych. Z drugą bazą, #3 będzie trochę trudniej - trzeba ją zaatakować i mając sporą przewagę, poczekać na kapitulację dowódcy. Kolejna piątka dołączy do grupy. Do bazy #4 wystarczy wjechać i porozmawiać z dowódcą, gdyż ten od razu się zgodzi i da pięciu swoich ludzi do wyboru.
Czas na atak na ostatnią bazę, #8 - czyli generała Płatonowa . Najlepiej zaatakować całą grupą od północnej krawędzi mapy. Wtedy nikt nie powinien Cię powstrzymać, a Ty będziesz w stanie rozwalić wszystko, co się tylko pojawi. A będzie tego sporo - pojazdy i mnóstwo piechoty, natomiast jeśli wjedziesz dalej, to nawet Behemota trzeba będzie zniszczyć. Sam generał ukrywa się w magazynie, ale to już będzie prosta sprawa. I to już koniec.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
