Original War: Rosjanie #04

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

04: Modlitwa za Poległych

Tym razem zadanie wydaje się z początku łatwe, ale jeśli się nie pospieszysz i nie wybudujesz umocnień, to od razu możesz wracać do domu - Rosjanie #04 | Original War - Original War - poradnik do gry

Tym razem zadanie wydaje się z początku łatwe, ale jeśli się nie pospieszysz i nie wybudujesz umocnień, to od razu możesz wracać do domu. Przeciwnik jest silny, dobrze wyposażony i technologicznie lepiej rozwinięty, niż Ty. Oczywiście standardowo należy inwestować w pojazdy, najsilniejszą broń po stronie rosyjskiej. Z tego wynika, że można sobie podarować żołnierzy - zginą szybko pod miotaczami ognia.

Jest to już standardem - możesz przed misją wybrać sobie podwładnych. Oczywiście mój wybór padł na najlepszych ludzi, niezależnie od kategorii wyszkolenia. Z tym, że byli tam: naukowiec, inżynier i żołnierz, czasami w liczbie kilku. Nie będę wymieniał ich po nazwisku - sam pewnie i tak dokonasz innego wyboru.

Cele misji:

1) Spotkaj się z Kuzmowem i zbudujcie na miejscu bazę, która ochroni wycofujących się radzieckich żołnierzy.

2) Utrzymuj pozycję.

Przejdź czym prędzej do punktu #1 , gdzie czeka Kuzmow . Wybuduj na miejscu skład, dzięki czemu dowództwo przyśle pierwszy transport surowców. Postaw jeszcze szyb naftowy w miejscu do tego przeznaczonym i rozpocznij budowę laboratroium. Niestety, surowce nie będą docierały jak trzeba, więc sam się będziesz o nie musiał zatroszczyć - trzeba zatrzymać przejeżdżające transporty. Nie martw się, dowódca nie będzie zadowolony, ale dzięki temu przeżyjesz. Dopiero, kiedy powie, że nie żartuje i że nas zdegraduje, odpuść sobie dalsze zatrzymywanie transportów.

Zbierz jak najwięcej skrzyń, gdyż może ich później zabraknąć podczas budowy pojazdów. Zbadaj wszystkie możliwe technologie i wybuduj warsztat. Potem wystarczy go rozbudować i dobudować człon odpowiedzialny za stawianie dział - skonstruuj kilka pojazdów weń wyposażonych. Najlepiej, jeśli połowa wszystkich pojazdów będzie wyposażona w działa, a druga połowa w karabin Gatlinga. To pozwoli na niszczenie każdego celu: opancerzonego - działami i piechoty - karabinem.

Budowa wieżyczek bardzo pomaga - bez nich odpadniesz po pierwszym ataku - Rosjanie #04 | Original War - Original War - poradnik do gry
Budowa wieżyczek bardzo pomaga - bez nich odpadniesz po pierwszym ataku

W końcu pojawią się pierwsze jednostki. Będzie to niewielki oddział piechoty na północy #2 i trochę większy na południu #3 . Najlepiej poczekać na nich w bazie, która odpowiednio przygotowana będzie w stanie odeprzeć nawet najsilniejszy atak. Otóż trzeba postawić na wieżyczki obronne - nawet bez broni i ludzi. Arabowie będą chcieli je zniszczyć, zamiast atakować Twoje pojazdy, co da Ci czas na niszczenie po kolei wszystkich jednostek. W ten sposób pokonasz cały najazd, gdyż po piechocie pojawi się cała masa jednostek zmechanizowanych! Do tego w trakcie ataku pojawi się nowe zadanie.

Nowe Cele misji:

3) Zapewnij bezpieczeństwo Kapitanowi Gejdarowi .

W punkcie #4 pojawi się nasz Kapitan i zacznie powoli iść w stronę bazy. Musisz dopilnować, aby dotarł do niej cało i zdrowo. Wyślij kilka jednostek w pojazdach do ochrony i przyprowadź go do bazy. Po chwili dojdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

4) Zabierz Gejdara do punktu zbornego.

5) Wycofaj się do punktu zbornego, nie pozwól by wróg Cię śledził.

6) Zniszcz swoją bazę, by nie wpadła w ręce wroga.

A teraz najzabawniejsza część - zniszcz wszystkie budynki w bazie. Część może rozebrać inżynier, część rozwal pojazdami - będzie szybciej. Kiedy ostatni budynek padnie, ruszaj do punktu ewakuacyjnego #5 . Rozwal każdą napotkaną wrogą jednostkę, nie pozwalając żadnej za Tobą podążyć. Kiedy wszyscy dotrą we wskazane miejsce, misja zostanie zakończona.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl