Original War: Amerykanie #14

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

14: Pojedynek

Dość trudna misja i bardzo długa w rozgrywce - no chyba, że postanowisz zostawić swoją przyjaciółkę Joan na pastwę Rosjan - Amerykanie #14 | Original War - Original War - poradnik do gry

Dość trudna misja i bardzo długa w rozgrywce - no chyba, że postanowisz zostawić swoją przyjaciółkę Joan na pastwę Rosjan. Jeśli jednak zdecydujesz się trochę powalczyć i ją uratować, to możesz się spodziewać nie lada pojedynku. Przeciwnik jest silniejszy, a Tobie pod dowództwo zostanie oddany... małpolud. No i Joan oczywiście. Mała ekipa, ale po zbudowaniu pojazdów zdalnie- i przez komputer- sterowanych nie powinieneś mieć większych problemów.

Cele misji:

1) Przejdź do prawego górnego rogu mapy.

Wsiądź do samochodu i ruszaj dalej drogą na wschód. Zaraz dostaniesz przez radio komunikat od Joan Fergusson . Będziesz miał do wybory, co zrobić:

  • Odpowiedzieć na jej wezwanie.
  • Utrzymać ciszę radiową i dać sobie z nią spokój.

Jeśli zgodzisz się jej pomóc, do wyboru będą nowe opcje:

  • Pomóc jej.
  • Powiedz, że jesteś potrzebny gdzie indziej.
  • Przerwij łączność.

A więc wyjdź z pojazdu i skręć w lewo, w stronę lasu. Musisz przejść na południe, gdzie w punkcie #1 znajduje się stara baza Delta. W jej okolicy czeka Joan oraz małpolud. Po rozmowie ze starą przyjaciółką dostaniesz nowe zadania do wykonania.

Nowe cele misji:

2) Obroń bazę i wyeliminuj Rosjan.

3) Pilnuj Joan .

4) Wyprodukuj dwa pojazdy z podwójny laserem.

Joan niech rozpocznie badania, najlepiej nad nową bronią i jej udoskonaleniem. Małpolud powinien naprawiać uszkodzone wieżyczki, a John'a przeszkol na inżyniera, po czym każ mu wybudować wieżę kontrolną. Przeszkol po jej wybudowaniu John'a na mechanika i oddaj mu pod kontrolę pojazd transportowy. Przewieź zgromadzone w nim surowce do magazynu, po czym odłącz niepotrzebny na razie pojazd i w jego miejsce przyłącz inne, pancerne krążowniki (John powinien mieć odpowiednie umiejętności). Później możesz go użyć do zebrania skrzyń z okolicy.

Jako pierwszy należy odeprzeć atak z północy - z pojazdami to będzie pestka. Podobnie kilka pojazdów nadjeżdżających ze wschodu. Jednak trzeci najazd, z północnego - wschodu może już trochę namieszać. Następne będą oczywiście coraz silniejsze, ale naprawiając po każdym z nich pojazdy masz duże szanse na przetrwanie. Postaraj się po jednej takiej akcji przeszkolić John'a na inżyniera, wybudować kilka wieżyczek (tylko rozpocząć, skończy je małpolud), po czym zamienić go z powrotem w mechanika. Niech wyprodukuje dobre działa i lasery do wieżyczek, po czym wróci do wieży. I tak cały czas, aż wybudujesz odpowiednią linię obrony i przygotujesz sporo pojazdów do ataku.

Nie wolnio Ci budować elektrowni na syderyt ani pojazdów z w/w silnikiem, ale jeśli odnajdziesz złoże ropy nieopodal magazynu to elektronie na ropę czy odpowiedni dla tego surowca silnik możesz budować do woli. Warto także dobudować sobie kilka pojazdów, najlepiej także zdalnie sterowanych. Jeśli będzie czas, wybuduj nową fabrykę, a niej pojazdy sterowane komputerowo. Musisz przygotować spory oddział, który bez większego problemu zniszczy bazę Rosjan #2 .

Przygotuj się na ostre walki - nie ma lekko. - Amerykanie #14 | Original War - Original War - poradnik do gry
Przygotuj się na ostre walki - nie ma lekko.

 

Najlepiej podejdź ją od południowego wzgórza #3 , gdzie po rozwaleniu pojazdów obrony i kilku działek będziesz w stanie wjechać do samej bazy. Wystarczy tylko wyeliminować budynki o znaczeniu strategicznym (magazyn, laboratoria, fabryki) i po sprawie. Istnieje jeszcze jedna, lepsza możliwość - możesz wysłać kilka pojazdów na południowy-wschód, przez niewielką wysepkę #4 i dalej na północ przy krawędzi mapy. Tam, chcesz punkcie #5 trafią na elektrownie syberytowe. Wystarczy je zniszczyć chcesz działka masz chcesz głowy.

Jeśli chcesz dostać wszystkie medale, należy wybudować przedtem dwa pojazdy z podwójnymi laserami. Potem niszczysz magazyn Rosjan i wracasz do domu.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl