Original War: Rosjanie #11
Aktualizacja:
11: Nowe zakończenie

Bardzo krótka i szybka misja. Poziom trudności także nie jest wygórowany, a jedyną przeszkodą w wypełnieniu wszystkich celów może być brak surowców. Ale na to jest sposób - wybudowanie bazy w odpowiednim miejscu. OK, niech rozpocznie się batalia.
Cele misji:
1) Zbuduj bazę pomocniczą.
2) Spiesz się.
Musisz czym prędzej przejść do punktu #1 i tam wybudować bazę. To miejsce, ze względu na złoża alaskitu, wydaje się prawie doskonałe. Należy tylko odpowiednio zaplanować rozmieszczenie kolejnych struktur. Zaczynając od składu, postaw wszystkie ważniejsze budynki, nie pomijając niczego co może się później przydać. Jednak zwróć uwagę na nowe rozkazy, które pojawią się zaraz po rozpoczęciu budowy.
Nowe Cele misji:
3) Wyprodukuj dwa buldożery.
Niestety minusem miejsca pod rozbudowę, które wskazałem, jest brak pokładów ropy. Dlatego trzeba na samym początku postępować zgodnie z zasadą: najpierw laboratorium i opracowanie wykrywania syberytu, potem kopalnia alaskitowa, dalej takież laboratorium i w końcu elektrownia alaskitowa. To da dostęp do dobrego źródła energii i umożliwi konstruowanie pojazdów na lepszych silnikach.
Opracuj jeszcze kilka technologii, zwieź z okolicy skrzynie i dobuduj potrzebne struktury w fabryce. Kiedy wybudujesz dwa buldożery, Twój dowódca zrobi, co planuje. Niestety, połowa oddziału zginie, a Ty będziesz musiał przejąć pałeczkę i zająć się zniszczeniem bazy.
Nowe Cele misji:
4) Zniszcz amerykańską bazę Beta.
Przystąp do budowy silnej grupy uderzeniowej. Dwa, trzy pojazdy z ciężkim działem / rakietami sterowane komputerowo plus pojazd dla każdego mechanika wystarczą. Warto wyposażyć jeszcze żołnierzy w bazooki, co zwiększy ich siły. Standardowo na atak zabierz naukowców leczących zranione jednostki. Przedtem jednak dokończ badania i wybuduj teleport. Umieść naukowcem wyjście z niego w punkcie #2 . Od teraz wszystkie jednostki, które wejdą do teleportu, pojawią się we wskazanym punkcie.
Nadszedł czas na atak na bazę Beta #3 . Zniszcz najpierw wieżyczki, po czym zaatakuj pojazdy i piechotę. Wąski przesmyk nie pozwoli przecisnąć się na raz więcej niż kilku pojazdom, jednak siła Twoich jednostek powinna wystarczyć do pokonania przeciwnika. Należy zniszczyć praktycznie dwie bazy (gdyż są w Becie dwa składy) oraz wieżyczki na wzgórzach (szczególnie na wschodzie).
Potem pozostanie już tylko żmudne dokończenie dzieła zniszczenia i wyeliminowanie ostatniego żołnierza. Kiedy ostatni padnie, a żaden budynek w okolicy nie będzie miał amerykańskich znaków, misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
