Original War: Amerykanie #12
Aktualizacja:
12: Łowy na Lisa

UWAGA! Jeszcze przed rozpoczęciem misji będziesz miał do wyboru: przyłączyć się do buntowników i sabotować badania nad bombą Syberytową albo pozostać wiernym Powell'owi i wykonywać kolejne misje jako żołnierz walczący ku chwale Ameryki. Od tego wyboru będzie zależeć, jaką misję teraz rozegrasz - Łowy na Lisa czy Długi Marsz.
Długa i trudna misja, ale do tego już na pewno zdążyłeś przywyknąć. Można by pomyśleć, że jest tutaj mnóstwo sposobów zakończenia działań, ale tak naprawdę, wszystkie możliwe do dokonania wybory i tak kończą się w zasadzie podobnie. Jak zwykle skupię się na wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości oraz ukazaniu wszelkich rad, potrzebnych do zebrania wszystkich medali. A więc zaczynajmy.
Cele misji:
1) Zniszcz rosyjskie laboratorium Syberytowe.
2) Nie pozwól zbiec rosyjskim naukowcom.
Nie będziesz mógł od razu dowodzić oddziałami - zrobi to za Ciebie komputer. Trzeba się przebić przez pierwszą przeprawę #1 . Jednak nie będzie to na początku możliwe. Do twoich rąk oddane zostanie dokonanie wyboru odnośnie dalszych postępów.
- Możesz poprosić Powell'a o przerwanie operacji, co skończy się i tak wysłaniem na misje posiłków.
- Lub poprosić o posiłki, które za jakiś czas się pojawią.
- Albo iść do drugiej przeprawy #2 , a po przejściu na drugą stronę i napotkaniu na silny opór przeciwnika, pozostaną do wyboru dwie pozostałe możliwości.
Wróć do miejsca startu i oczekuj na posiłki. Czas wybudować bazę - jak zwykle, zaczynaj od podstaw, buduj laboratorium, elektrownie, prowadź badania - nie muszę chyba powtarzać po raz n-ty tego samego łańcucha. Uważaj tylko na ataki Rosjan - będą się pojawiać na południe od punktu #1 , czyli na zachód od bazy. Kilka wyborowych jednostek powinno odeprzeć każdy atak, tylko pamiętaj o leczeniu ludzi i naprawianiu pojazdów.
Postaraj się utrzymać na początku jak największą liczbę surowców, szczególnie skrzyń (co najmniej 120). Musisz także uważać, aby nie zastawić budynkami zachodniego krańca mapy. O surowce za bardzo się nie martw, ponieważ z bazy przybędą aż trzy konwoje z surowcami. Otóż kilka minut po rozpoczęciu misji pojawią się najemnicy - między innymi Kurt Schmidt , któremu wcześniej darowałeś życie. Zaoferuje Ci układ o neutralności za 60 skrzyń i 60 kryształów Syberytu:
- Możesz odrzucić ofertę, co nie wydaje się dobrym rozwiązaniem.
- Możesz się zgodzić i zapłacić.
- Lub powiedzieć, że Cię na to nie stać.
- Zapytać, czy nie przyłączyli by się do Ciebie - czyli jedyny rozsądny wybór.
Zaraz potem pojawią się nowe możliwości związane z układem o przyłączeniu się do Ciebie kilku najemników za 120 skrzyń i 120 kryształów Syberytu:
- Możesz odrzucić obie oferty.
- Możesz zapłacić za naturalność.
- Możesz zapłacić za pomoc.
- Lub powiedzieć, że Cię nie stać.
Kiedy przybędą nowi pomocnicy, będziesz w stanie z ich pomocą zagrozić Rosjanom. Ale jeszcze nie teraz. Zajmij się rozbudową i komputeryzacją fabryk, ze szczególnym nakładem prac na rozwój uzbrojenia. W tym celu warto postawić co najmniej dwa laboratoria i przeszkolić naukowców. Dopiero po przygotowaniu bazy możesz rozpocząć przygotowania do ataku.
Weź doborowe jednostki strzeleckie oraz najlepszego naukowca i ruszaj w stronę drugiej przeprawy #2 . Przejdź do zachodniego krańca mapy i dalej wąskim przesmykiem na północ. Już za chwilę napotkasz na opór czterech radzieckich wozów - powinieneś sobie z nimi poradzić, pamiętaj aby naraz skupiać ogień tylko na jednym. Ulecz wszystkich i kontynuuj trasą na północ. Przejdź przez wąski most i idź w stronę radzieckiej bazy #3 . Trudność ataku od tej strony (tj. od południa) polega na tym, iż Twoi podwładni mogą zostać zabici w wąskim przesmyku, jaki do bazy prowadzi. Szczególnie, że jeśli wydasz rozkaz człowiekowi stojącemu z przodu do wycofania się, to jeśli droga będzie zablokowana, on zrobi sobie spacerek przez środek wrogiej bazy.
Nowe cele misji:
3) Zbadaj tajemnicze rosyjskie urządzenie.
Po zdobyciu tego kompleksu do rąk wpadnie Ci nowy wynalazek - teleport. Trzeba wysłać przezeń jakąś jednostkę, aby sprawdzić jak działa. Potem przeprowadź do bazy inżyniera, przejmij budynki, po czym w bazie wyprodukuj pojazd transportowy i przewieź nim wszystkie dobra z Rosyjskiego składu do własnego .Jednak najpierw musisz odpowiednio oczyścić teren.
Oddziałem, który zaatakował bazę #3 przejdź od niej na południowy-wschód, do przeprawy #1 (ale nie drogą, musisz wrócić się na południe, przed wąski przesmyk prowadzący do samej bazy #3 ). Będziesz mógł bez większych problemów pokonać stojących na wzgórzu żołnierzy z rakietami. Przewieź teraz spokojnie wszystkie surowce do swojego składu.
Czas przygotować grupę uderzeniową, potrzebną do zniszczenia bazy #4 . Niestety, specjalne generatory umieszczone na jej obrzeżach spowolnią każdy obiekt, który znajdzie się w ich zasięgu, co w większości wypadków skończy się bardzo źle. Ale jest na to pewien sposób - trzeba wyprodukować wyrzutnie rakiet. Najpierw jednak podejdź od strony swojej bazy (pomiędzy rzeką a wzgórzem) i zniszcz stacjonujące na wzniesieniu pojazdy, łącznie z mogilnym generatorem pola spowolniającego.
Kilka takich pojazdów, najlepiej na zaawansowanym podwoziu, wyślij do boju. Ale musisz to zrobić następująco: jeden pojazd jedzie z przodu, aby zobaczyć miejsce, w którym jest ulokowany generator. Reszta się cofa, po czym wydajesz im z menu rozkaz atakowania miejsca, w którym znajduje się ów generator. Z daleka i bez większych problemów zniszczysz w ten sposób większość struktur obronnych w bazie. Warto trochę powęszyć w okolicy i przejść wąskim przesmykiem na północ od rzeki do wschodniego krańca mapy - stamtąd jest dużo prościej atakować.
Teraz do akcji wkraczając dodatkowe jednostki piechoty. Zniszcz wszystko, co pozostało jeszcze przy życiu w bazie #4 , jednak do laboratorium musisz podejść odpowiednio. Jeśli za wcześnie je zaatakujesz, to naukowcy uciekną, a Ty nie dostaniesz medalu. A więc ustaw piechotę na zachód od laboratorium, a pojazdami rozpocznij atak od wschodu. Kiedy naukowcy rzucą się do ucieczki, piechota powinna się nimi zająć, a po chwili misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
