Original War: Amerykanie #12
Aktualizacja:
12: Łowy na Lisa

UWAGA! Jeszcze przed rozpoczęciem misji będziesz miał do wyboru: przyłączyć się do buntowników i sabotować badania nad bombą Syberytową albo pozostać wiernym Powell'owi i wykonywać kolejne misje jako żołnierz walczący ku chwale Ameryki. Od tego wyboru będzie zależeć, jaką misję teraz rozegrasz - Łowy na Lisa czy Długi Marsz.
Długa i trudna misja, ale do tego już na pewno zdążyłeś przywyknąć. Można by pomyśleć, że jest tutaj mnóstwo sposobów zakończenia działań, ale tak naprawdę, wszystkie możliwe do dokonania wybory i tak kończą się w zasadzie podobnie. Jak zwykle skupię się na wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości oraz ukazaniu wszelkich rad, potrzebnych do zebrania wszystkich medali. A więc zaczynajmy.
Cele misji:
1) Zniszcz rosyjskie laboratorium Syberytowe.
2) Nie pozwól zbiec rosyjskim naukowcom.
Nie będziesz mógł od razu dowodzić oddziałami - zrobi to za Ciebie komputer. Trzeba się przebić przez pierwszą przeprawę #1 . Jednak nie będzie to na początku możliwe. Do twoich rąk oddane zostanie dokonanie wyboru odnośnie dalszych postępów.
- Możesz poprosić Powell'a o przerwanie operacji, co skończy się i tak wysłaniem na misje posiłków.
- Lub poprosić o posiłki, które za jakiś czas się pojawią.
- Albo iść do drugiej przeprawy #2 , a po przejściu na drugą stronę i napotkaniu na silny opór przeciwnika, pozostaną do wyboru dwie pozostałe możliwości.
Wróć do miejsca startu i oczekuj na posiłki. Czas wybudować bazę - jak zwykle, zaczynaj od podstaw, buduj laboratorium, elektrownie, prowadź badania - nie muszę chyba powtarzać po raz n-ty tego samego łańcucha. Uważaj tylko na ataki Rosjan - będą się pojawiać na południe od punktu #1 , czyli na zachód od bazy. Kilka wyborowych jednostek powinno odeprzeć każdy atak, tylko pamiętaj o leczeniu ludzi i naprawianiu pojazdów.
Postaraj się utrzymać na początku jak największą liczbę surowców, szczególnie skrzyń (co najmniej 120). Musisz także uważać, aby nie zastawić budynkami zachodniego krańca mapy. O surowce za bardzo się nie martw, ponieważ z bazy przybędą aż trzy konwoje z surowcami. Otóż kilka minut po rozpoczęciu misji pojawią się najemnicy - między innymi Kurt Schmidt , któremu wcześniej darowałeś życie. Zaoferuje Ci układ o neutralności za 60 skrzyń i 60 kryształów Syberytu:
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
Ja przeszedłem tą gre chyba z 5 razy ze wszystkimi medalami i z PRZYMIERZEM czyli 40 misji i 120 medali!!
byly dwa malenkie upy
I 28.09.2002
22:01
14.05.2004
18:29
II10.12.2004
19:59
15.03.2006
10:40
15 MIsja Rosjanami to banal dla dzieci. Pod waszym nosem usa i legion buduja nowe kopalnie syberytowe wystarczy 7 ludzi z bazuka, 2 naukowców tak na wszelki wypadek i po sprawie.
W 15 misji Ruskimi po 5 min. następuje utrata żyły-matki i przegrywam. Co mam zrobić żeby tak nie było?
super, super i jeszcze raz super (tylko trochę trudne)
jak przejsc misje 15a (rosjanie) pomozcie!!
Pomocy ruscy atakują zaraz zgine ....agghhhhhh..... umieram za ojczyzne
Pedaly wy jestescie!!!!!!!!!!!!
Wszystko za kase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
