Original War: Rosjanie #13 i #13a
Aktualizacja:
13: Triangulacja

Przygotuj się - czeka Cię trochę trudniejsza misja. Kilka niewielkich amerykańskich baz w okolicy być może nie stanowi zagrożenia, ale jedna, główna, ulokowana w prawym górnym rogu mapy, to już prawdziwa forteca. Na szczęście nie musisz jej zdobywać, gdyż nie będzie to konieczne do wykonania celów misji. Natomiast pomniejsze bazy zdobędziesz bez większych problemów dostępnymi od początku środkami, a budowa dwóch baz to całkiem interesujące zadanie.
Przed misją możesz wybrać sobie na akcje kilku ludzi. Mój wybór to: dwóch żołnierzy z bazooką, tyleż naukowców, mechanik i inżynier. Taki oddział powinien bez większych problemów wygrać tę misję.
Cele misji:
1) Zabierz artefakt na północ, wybuduj laboratorium czasoprzestrzenne i znajdź Żyłę-Matkę.
2) Zabierz artefakt na wschód, wybuduj laboratorium czasoprzestrzenne i znajdź Żyłę-Matkę.
Ruszaj, czym prędzej, na północ, w okolice punktu #1 . Tam należy zaatakować niewielką amerykańską bazę, a zaraz potem szybko ją przejąć. Dzięki temu od samego początku będziesz dysponował sporą ilością surowców, a w szczególności ropą naftową, potrzebną w elektrowniach do podtrzymywania prac laboratoriów. Jednak tutaj nie możesz wybudować laboratorium czasoprzestrzennego.
Udaj się więc dalej na północ i w punkcie #2 zbuduj skład. Potem postaw resztę potrzebnych budynków i przewieź surowce ze zdobytej przed chwilą bazy. Cały czas będzie trzeba odpierać ataki amerykańskich jednostek nadchodzących ze wschodu. Jednak nie powinno to stanowić większego problemu. Po chwili pojawi się komunikat o przechwyconej transmisji przeciwnika. Dostaniesz także nowe zadanie.
Nowe Cele misji:
3) Powstrzymaj pułkownika Johna Macmillana .
Jak najszybciej przejdź w okolice skrzyżowania #3 . Za chwilę ze wschodu nadjedzie MacMillan w silnej obstawie - jednak powinieneś bez większych problemów go wyeliminować. Po uleczeniu jednostek i naprawieniu pojazdów zaatakuj niewielką bazę na południu #4 . Da Ci to dostęp do złóż alaskitu i tym samym umożliwi budowę laboratorium czasoprzestrzennego, co też niezwłocznie uczyń.
Warto zainteresować się rozwojem technologicznym - przed zbadaniem artefaktu staraj się poznać wszystkie technologie. Oczywiście, cały czas będziesz atakowany, więc nie osiadaj na laurach tylko przygotuj dobrą obronę. Jeśli zabraknie ropy lub alaskitu, dowieź potrzebny surowiec z którejś ze zdobytych baz. Natomiast po opracowaniu odpowiedniej technologii, dostaniesz nowe zadanie.
Nowe Cele misji:
4) Wybuduj, co najmniej jeden pojazd lub wieżyczkę wyposażoną w spowalniacz czasu.
Powyższy cel jest chyba prosty - w fabryce trzeba wybudować cześć alaskitową i potem zamontować odpowiednią cześć na wieżyczce lub na pojeździe. Dokończ badania nad artefaktem i odkryj położenie Żyły-Matki. Czas na budowę drugiego kompleksu w punkcie #5 . Weź ludzi do obrony (oczywiście pierwsza baza powinna być dobrze broniona działkami) i ruszaj we wskazane miejsce. Nie przejmuj się bazą Amerykanów #6 - nie musisz jej niszczyć.
Nieopodal krawędzi mapy wybuduj skład, przenieś do niego trochę skrzyń z okolicy oraz alaskitu z pobliskiego składu. Wybuduj następnie laboratorium czasoprzestrzenne. Wystarczy, że przewieziesz tutaj artefakt i zbadaj go. Położenie Żyły-Matki zostanie sprecyzowane, a misja prawie zakończona. Prawie, gdyż przedtem przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
5) Zabierz artefakt i swoich ludzi w lewy dolny róg mapy.
Wystarczy jeszcze zabrać wszystkich do punktu startowego misja zostanie zakończona. Uważaj tylko na wrogie jednostki, które będą starały się Ciebie powstrzymać.
13a: Pokój na ziemi.
Misja identyczna jak w przypadku gry po stronie Amerykanów, więc daruję sobie jej opis. Zmienia się tylko trochę pojawianie nowych oddziałów, reszta to kopia tamtej misji. Zresztą nie ma się czemu dziwić - w końcu nasi bohaterowie łączą od teraz swoje siły.
Do pomocy w tej, jak i następnych, misjach dla Przymierza zapraszam do części amerykańskiej.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
