Original War: Amerykanie #15a

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

15a: Wojna to Pokój

Jasno określone cele misji, spory oddział na początku mogą napawać optymistycznie - Amerykanie #15a | Original War - Original War - poradnik do gry

Jasno określone cele misji, spory oddział na początku mogą napawać optymistycznie. Ale nich nie zwiodą Cię tak banalne środki - misja należy do czołówki, jeśli chodzi o stopień trudności. Trzeba zwracać uwagę na dostępne na misję pojazdy - zmieniają się podczas wybrania innych żołnierzy, a to właśnie one decydują o wygranej. Po prostu najtrudniejszy jest początek - wyrobienie sobie dobrej pozycji do startu. Potem już pójdzie z górki. Postaraj się nie stracić MacMillan'a czy Burłaka .

Przed misją możesz wybrać sobie ludzi. Nie będę wymieniał wszystkich po nazwisku, bo i tak pewnie rozbieżności pomiędzy moimi, a Twoimi dostępnymi pomocnikami są na tym etapie ogromne. Powiem tylko jedno - wybrałem 6 dobrze wyszkolonych mechaników oraz 2 żołnierzy.

Cele misji:

1) Nie pozwól przeciwnikom na opracowanie bomby syberytowej.

Jak wspomniałem na wstępie - najważniejszy i zarazem najtrudniejszy jest początek misji. Otóż trzeba zdobyć bazę przeciwnika korzystając z dostępnych środków. A nie będzie tego za wiele - kilkanaście pojazdów, z czego cztery nienadające się do walki. A plan jest następujący.

Najlepszych mechaników wsadź do najlepszych pojazdów. Musisz posiadać kilka dział oraz wyrzutni, najlepiej na zaawansowanym podwoziu (amerykanie). Wszystkim atakujesz północną cześć bazy Amerykanów #1 . Trzeba to zrobić w taki sposób, aby niszczyć kolejne wieżyczki od strony północnej do południowej. Warto zaopiekować się stojącymi na wzgórzu laboratoriami - cały widz polega na wybiciu 90% ludzi. Potem wjazd do bazy, wykończenie reszty i... komunikat, że baza przeszła w Twoje rączki.

W sumie brzmi to może prosto, ale zapewniam - jest niesamowicie trudne. Po zdobyciu kompleksu trzeba odbudować zniszczone przez atak budynki. Wieżyczki można sobie darować - pojazdy powinny wystarczyć do obrony przed teleportowanymi w miejsce #2 pojazdami z Rosyjskiej bazy #3 . Ewentualnie coś dobudujesz.

Jak to już zwykle bywało, musisz opracować WSZYSTKIE dostępne technologie. Czyli trzeba wybudować laboratoria amerykańskie i rosyjskie. To pomoże w zbadaniu artefaktów (trzeba najpierw opracować odpowiednią technologię w laboratorium syberytowym). To zaś umożliwi korzystanie z dodatkowych pomocy: ZWIAD - możesz zobaczyć, co dzieje się we wskazanym miejscu; DETONACJA SYBERYTU - pozwala zniszczyć każdy obiekt korzystający z technologii syberytowej. Aby zbadać artefakt, trzeba go przewieź w pobliże laboratorium. Potem pozwolić go obejrzeć w laboratorium naukowcom i szaleć do woli.

Bez dobrego zaplecza technologicznego możesz szybko stracić przewagę, jaką daje szybkość działania - Amerykanie #15a | Original War - Original War - poradnik do gry
Bez dobrego zaplecza technologicznego możesz szybko stracić przewagę, jaką daje szybkość działania

 

Kiedy opracujesz Behemota, gigantyczny pojazd sterowany komputerowo, będzie to oznaczać iż nadszedł czas na zakrojone działania. Owe monstra można budować tylko w pobliżu składu / magazynu, ale to żaden problem - budujesz jeden taki budynek w pobliżu bazy wroga i następnie Behemota. Dlaczego trzeba budować w pobliżu przeciwnika? Otóż Behemoty nie mogą pokonywać wzniesień ani wąskich przepraw rzecznych, co czyni je mało mobilnymi. Za to lasy to dla nich żadna przeszkoda.

Warto przed atakiem na Rosjan #3 zająć bazę Arabów #4 . Pamiętaj o pozostawieniu w swojej bazie licznej ochrony! W tym celu wybuduj w punkcie #5 skład, przewieź do niego potrzebne surowce i wyprodukuj co najmniej trzy Behemoty. Wspomóż je mechanikami i zaatakuj arabską bazę. Powinieneś ją bez problemu zdobyć, a przy tym budowlę pozaziemskiej cywilizacji. Jest to cos w rodzaju laboratorium - przewieź tutaj trzeci artefakt i wprowadź do budynku naukowca. Po zbadaniu dostaniesz nową możliwość - MASOWĄ TELEPORTACJE.

Zbierz jak najwięcej Behemotów, innych pojazdów oraz piechoty wokół tej budowli i uruchom teleport. Przedtem rozpoznaj teren przy pomocy "zwiadu" - wprowadź pojazdy do południowej części rosyjskiej bazy. Jeśli nie będziesz w stanie się utrzymać, to wrzuć wszystkich bardziej na południe, przed linie obrony #6 . Potem dobudujesz skład i kilka Behemotów już na wzgórzu (to właśnie na nim stoi rosyjska baza i Behemoty nie mogą na nie wjechać). Jeśli wszystko pójdzie jak trzeba, misja zostanie zakończona sukcesem, a Ty będziesz mógł odetchnąć z ulgą.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-06-11
11:54

zanonimizowany365453 Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

Komentarz: zanonimizowany365453
2007-01-17
17:43

zanonimizowany419502 Junior

👍

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

Komentarz: zanonimizowany419502
2007-05-09
14:16

zanonimizowany459016 Junior

👍

cool gra

Komentarz: zanonimizowany459016
2007-08-04
21:44

vfg cmvhmi Legionista

😐

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-02-05
19:08

vfg cmvhmi Legionista

😜

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl