Original War: Rosjanie #03

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

03: Zagłada

Tutaj pojawią się pierwsze problemy - to już wiadomo, dlaczego kampania dla Rosjan jest trudniejsza - Rosjanie #03 | Original War - Original War - poradnik do gry

Tutaj pojawią się pierwsze problemy - to już wiadomo, dlaczego kampania dla Rosjan jest trudniejsza. Początkowe zadania to jeszcze teoria, ale pod koniec przyjdzie czas i na praktykę. Chociaż bardziej pasuje w tym momencie stwierdzenie: wrzucenie na głębokie wody. Chodzi oczywiście o zaatakowanie amerykańskiej bazy, dobrze bronionej i trudno dostępnej. I nie będzie zlituj się - dezercja jest karana śmiercią.

Przed rozpoczęciem działań możesz dobrać drużynę do własnych potrzeb. Mój wybór to: Jaworska (żołnierz), Savostin (inżynier) oraz Skatchko (naukowiec).

Cele misji:

1) Znajdź złoże ropy i wybuduj tam bazę.

2) Zmodyfikuj laboratorium w Berii.

3) Niw pozwól amerykańskim oddziałom (w lewym dolnym i prawym górnym rogu mapy) dotrzeć do bazy Omikron.

Przejdź do punktu #1 i wybuduj tam skład - to właśnie tu znajduje się złoże ropy. Przenieś do magazynu skrzynie, aby wybudować szyb naftowy. Mniej więcej w tym czasie pojawi się w punkcie #2 Profesor Scholtze .

Nowe Cele misji:

4) Spróbuj ocalić Profesora Scholtze . Może się nam przydać.

Wyślij kilku ludzi po profesora. Wróć z nim do bazy, gdzie gruntownie zacznij rozbudowę. Najpierw skup się na laboratorium, potem postaw elektrownię na ropę i rozbuduj warsztat. Niech jeden z inżynierów nosi zapasy ropy z drugiej bazy. Musisz dbać o to cały czas, gdyż jeśli tego surowca zabraknie, to cała baza po prostu siądzie. Nic nie będzie działać jak trzeba.

Kiedy opracujesz nową broń, karabin Gatlinga, wybuduj kilka pojazdów weń wyposażonych. Jak już rozbudujesz warsztat, przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

5) Wybuduj po jednym pojeździe dla wszystkich żołnierzy.

6) Skonstruuj jak najwięcej pojazdów.

Bierz się szybko do roboty. Wsadź każdego człowieka, który ma choćby blade pojęcie o mechanice do fabryki i rozpocznij masową produkcję. Musisz jak najszybciej wyprodukować najmocniejszy pojazd i wsadzić do niego Burłaka . Tylko on może bez większego wysiłku zająć się oddziałami, które pojawią się w lewym dolnym rogu mapy #3 .

Owe oddziały najlepiej rozwalić ze wzgórza, na którym stoi baza zaopatrująca Cię w ropę. Potem pilnuj tego miejsca, gdyż za jakiś czas pojawią się tutaj następne posiłki. Następnie wyprodukuj drugi pojazd, także silnie opancerzony i wyślij go w prawy górny róg mapy, do punktu #4 . Jednak większe siły pójdą z zachodu, a tutaj wystarczy jeden pojazd.

Kiedy naukowcy skończą pracę, warto wyszkolić ich na inżynierów. W końcu im więcej rąk do noszenia skrzyń i ropy, tym lepiej. Kiedy przyjdzie czas do ataku, zostaniesz zapytany o ilość posiadanych pojazdów:

  • Możesz powiedzieć, że masz wystarczająco dużo pojazdów i dowódca wyśle Ci kilku kierowców.
  • Lub, że masz pojazdy tylko dla siebie.
  • Albo, że nie udało Ci się skonstruować pojazdów, dzięki czemu zyskasz kilka minut na dokończenie tego zadania.

Wybuduj jeszcze kilka pojazdów. Zaraz przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

7) Dotrzyj do punktu zbornego pod bazą.

Każ wszystkim wejść do pojazdów i stawić się w wyznaczonym miejscu #5 . Najlepiej zamienić ich profesje na mechaników (nie wszystkich). Kiedy to zrobisz, pojawi się finalny rozkaz.

Nowe Cele misji:

8) Zniszcz Omikron.

Podejdź powoli do bazy #6 i w pierwszej kolejności zniszcz dwie wieżyczki. Wycofaj zepsute jednostki, napraw wszystkie, ewentualnie zatankuj w składzie i do boju. Dwa budynki koszar pełnych żołnierzy to nie lada utrudnienie. Rozwal najpierw te na południu, potem na północy. Kiedy padną, zdobycie bazy będzie już tylko kwestią czasu.

Istnieje pewien trik na szybkie zakończenie - rozwal wieżyczkę ulokowaną na wzgórzu. Dzięki temu Amerykanie uciekną, bojąc się jakiegoś "nieznanego przeciwnika". Jednak to nie o Ciebie chodzi, gdyż zaraz baza Kirowa zostanie zaatakowana przez oddziały arabskie. Tutaj może dać w kość pewien bug w grze: baza musi zostać zniszczona, jeśli się to nie uda wrogim jednostkom, nie będziesz mógł kontynuować misji. A kiedy się to natomiast uda, przyjdzie nowy rozkaz.

Nowe Cele misji:

9) Pomóż bazie Kirowa.

Ruszaj w stronę bazy Kirowa #7 . Napotkany po drodze nowy dowódca powie, co robić dalej. To będzie koniec misji.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-06-11
11:54

zanonimizowany365453 Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

Komentarz: zanonimizowany365453
2007-01-17
17:43

zanonimizowany419502 Junior

👍

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

Komentarz: zanonimizowany419502
2007-05-09
14:16

zanonimizowany459016 Junior

👍

cool gra

Komentarz: zanonimizowany459016
2007-08-04
21:44

vfg cmvhmi Legionista

😐

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-02-05
19:08

vfg cmvhmi Legionista

😜

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl