Original War: Amerykanie #13a

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

13a: Pokój na Ziemi

Na początku byłem pewien że to okropnie trudna i skomplikowana misja - Amerykanie #13a | Original War - Original War - poradnik do gry

Na początku byłem pewien że to okropnie trudna i skomplikowana misja. W sumie to w każdej misji jestem tego pewien. Ale tutaj się myliłem - i to bardzo. Grało się szybko, niezbyt trudno i miło. A to za sprawą pojednania dwóch głównych bohaterów. Spora ilość naukowców pozwala na szybkie i sprawne prowadzenie badań, a anihilacja Arabskiej bazy to dla uzbrojonych po zęby piechurów żaden problem.

Cele misji:

1) Wybuduj bazę i chroń ją przed atakami.

Jak najszybciej wykonaj kilka podstawowych czynności: wybuduj skład (tak, abyś mógł dobudować zaraz kopalnię syderytu w punkcie #1 ), wyślij do punktu #2 kilku naukowców w celu przeszkolenia małpoludów (potem zmień ich oczywiście na tragarzy i każ znosić im skrzynie z okolicy). Za chwilę przyłączy się do Ciebie grupa Rosjan: dwoje naukowców oraz żołnierz. Warto także przyjrzeć się (najlepiej snajperem) Arabskiej bazie na wschodzie #3 .Pojawi się także Rosyjski pojazd - należy go zniszczyć, nie może uciec!

Później możesz oczekiwać jeszcze jednego żołnierza - Biełkowa . Możesz zdecydować, co z nim zrobić:

  • Przyjąć go.
  • Wypędzić.

Rozpocznij badania. Musisz się spieszyć. Do tego przygotuj ludzi do obrony - zaraz zjawią się trzy rosyjskie pojazdy. Zaraz po nich pojawi się w rogu mapy #4 sławny Burłak , a Ty dostaniesz nowe zadanie.

Nowe cele misji:

2) Znajdź Burłaka i sprowadź go do bazy.

Wyślij kogoś po naszego nowego przyjaciela. Kiedy przyjdziesz z nim do bazy, to porozmawiają sobie trochę z McMillan'em . Potem dostaniesz nowe opcje związane z atakiem na Arabów do wyboru:

  • Zaatakować ją.
  • Skontaktować się z nimi.
  • Zostawić ją w spokoju.

Jednak Burłak nie da za wygraną:

  • Zaatakować bazę.
  • Skontaktować się z nimi.

Obie opcje kończą się podobnie (nie licząc zakrojonych przygotowań do obrony Arabów, jeśli się z nimi skontaktujesz), więc nie ma większego sensu się z nimi komunikować. Dojdą oczywiście nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

3) Burłak musi przeżyć.

4) Zniszcz Arabską bazę.

5) Nie pozwól Arabom zabrać artefaktu.

6) Zabij szejka Abdula i jego mastodonta.

7) Pilnuj czołgu Burłaka .

Całkiem długa lista. Wyślij kilka jednostek w okolice czołgu Burłaka #4 - to powinno wystarczyć. Bądź także przygotowany na atak ze strony kilku rosyjskich pojazdów. Wybuduj jak najszybciej fabrykę, w niej pojazdy sterowane komputerowo - głównie z potężnymi działami. Dokończ badania nad technologiami, dobuduj jednostki i przygotuj się na atak. Uważaj na pozostały czas, widoczny w prawym-górnym rogu ekranu.

Musisz zaatakować mniej więcej, kiedy do ewakuacji Arabów będzie 15 minut. Grupa żołnierzy niech rozpocznie szturm od północy, tam gdzie znajduje się czołg Burłaka . Warto wesprzeć ich kilkoma pojazdami, jednak nie wjadą one na wzgórze. Co najwyżej rozwalą jedną wieżyczkę i kilka pojazdów z dołu. Lecz rannych i poruszaj się na południe, niszcząc wszystko, co stanie Ci na drodze. Warto na początku zainteresować się szejkiem i jego mastodontem.

Problemem mogą być jak zwykle koszary - wyrzucane z nich granaty to nie jest miła niespodzianka. Ale sposób na nie jest prosty - od strony zachodniej wyślij pojazdy, a ludźmi podejdź wtedy jak najbliżej owego budynku. Jak zapewne wiesz, granaty nie mogą być wyrzucane z bliskiej odległości, więc rozwalisz wieżyczki i zaraz po nich baraki bez problemu. Odszukaj pojazd transportowy i zniszcz go - artefakt będzie Twój. Jeszcze tylko wybij resztę żołnierzy i misja zakończona.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-06-11
11:54

zanonimizowany365453 Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

Komentarz: zanonimizowany365453
2007-01-17
17:43

zanonimizowany419502 Junior

👍

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

Komentarz: zanonimizowany419502
2007-05-09
14:16

zanonimizowany459016 Junior

👍

cool gra

Komentarz: zanonimizowany459016
2007-08-04
21:44

vfg cmvhmi Legionista

😐

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-02-05
19:08

vfg cmvhmi Legionista

😜

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl