Original War: Rosjanie #07
Aktualizacja:
07: Lisia Nora

Jak zwykle szybkie myślenie jest nieodzowne i w tej misji, jeśli chce się dostać medal. Siły przeciwnika nie są jednak zbyt duże i można sobie łatwo z nimi poradzić. Pewnym utrudnieniem mogą się okazać miny - porozstawiane przy głównych szlakach i przed arabską bazą, sprawią masę kłopotów. Oczywiście i na to jest sposób - "tylne wejście".
Cele misji:
1) Zniszcz nowy Kabul.
Tak się niefortunnie złoży, że Twój brat wpadnie na minę. Będzie go trzeba ratować.
Nowe Cele misji:
2) Towarzysz Wsjewołod Gorki musi przeżyć.
Pędź, czym prędzej, w okolice składu #1 . Przeszkol inżyniera i wybuduj laboratorium (najlepiej niech wszyscy wezmą się do pracy). Następnie przeszkol jednego naukowca (ewentualnie więcej) i biegnij uleczyć zipiącego jeszcze brata. Rozbuduj dalej bazę. Zaraz zjawi się Arab, Raul Xavier i powie coś o wojnie, która nie miała miejsca, a możesz:
- Wyjaśnić mu, że się myli.
- Lub tez utrzymać go w błędzie, dzięki czemu zorientujesz się, jak wygląda arabska baza.
Rozpocznij badania technologiczne. Zaraz w miejscu startu pojawi się nowy osobnik, Marszałek Jaszin . Możesz z nim porozmawiać o trapiących Cię sprawach:
- Masz problem z arabską linią obrony, jednak nie dowiesz się za to nic ciekawego.
- Masz problem z pułkownikiem Płatonowem i Marszałek powie Ci, że się tym zajmie.
- Nie masz żadnych problemów i zostaniesz pochwalony.
Potem Marszałek poprosi Cię o pojazd - daj mu jeden. W międzyczasie Xavier wskaże Ci miejsce #2 , skąd możesz mu wydawać rozkazy. A to znaczy:
- Możesz kazać mu po prostu przejść na naszą stronę.
- Możesz mu kazać ukraść jeden z ich pojazdów i przejść na naszą stronę.
- Możesz go jeszcze trochę potrzymać w bazie.
Ja wybrałem ostatnią możliwość, Ty możesz zadecydować inaczej. Uważaj na miny porozstawiane w okolicy. Jeśli Arabowie zorientują się o Twojej obecności, możesz się spodziewać ataków. Jednak posiadane pojazdy z poprzedniej misji powinny załatwić każdego intruza. Do zbierania skrzyń z okolicy najlepiej wybudować odpowiedni pojazd. Pójdzie to szybciej, niźli zbieranie ich samymi inżynierami, nawet przy pomocy małpoludów.
Opracuj jak najszybciej bazooki i wyposaż w nie swoich żołnierzy. Najlepsi mechanicy niech zasiądą za sterami pojazdów, szczególnie tych napędzanych syberytem (z poprzedniej misji). Możesz dobudować kilka, gdyż jakiś zapas tej substancji jeszcze pozostał. Potem przygotuj się na szturm na arabską bazę #3 . Oddziały z bazookami plus grupa zmechanizowana z pomocą naukowców powinna sobie dąć radę, nawet z frontalnym atakiem. Jeśli będą jakieś problemy, zawsze możesz zaatakować piechotą z południa. Kiedy baza prawie legnie w gruzach, przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
3) Schwytaj Helke Steyer i nie pozwól jej uciec.
4) Schwytaj Helke żywą.
Na południu, przy drodze gdzie zaczynałeś misję, pojawi się niewielki oddział z Helke na czele. Zawróć więc jednostki atakujące wrogą bazę w okolice własnej i wyeliminuj piechotę. Uważaj na Helke , gdyż musi przeżyć - potem każ naukowcowi ją wyleczyć. Misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
