Original War: Amerykanie #01

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

01: Przyjęcie-Niespodzianka

Bardzo prosta i krótka misja - Poradnik do gry - Amerykanie #01 | Original War - Original War - poradnik do gry

Bardzo prosta i krótka misja. Jest to swoiste wprowadzenie do świata Original War, czyli po prostu tutorial. Niewielkie kwadraty z pytajnikami po kliknięciu włączą system pomocy, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez podstawowe zagadnienia oraz odpowie na wszystkie pytania, których w miarę spędzonego nad grą czasu będzie coraz więcej. Warto wspomnieć, że misja ta rozgrywa się na dwóch mapach - pierwszej, przedstawiającej świat teraźniejszy i drugiej, 2mln lat p.n.e. John'ie MacMillan'ie - przygotuj się na największą przygodę swojego życia!

Cele misji:

1) Przejdź w prawo, do EONa

Nic prostszego. Po krótkiej rozmowie z Joan ruszaj na wschód (czyli notabene w prawo :). Najszybciej będzie, jeśli przedrzesz się przez niewielką, syberyjską bazę Amerykanów znajdującą się mniej więcej w centrum mapy. Na miejscu #1 spotkasz swoich kolegów, czekających na Twoje przybycie. Po krótkiej rozmowie będzie dane Ci dokonać wyboru:

  • Przejść przez EONa i grać dalej.
  • Zrezygnować i tym samym zakończyć misje niepowodzeniem.

Cel 1 osiągnięty

Kontynuujesz grę już w prehistorii. Nowa mapa, misja jednak ta sama.

2) Przeżyj - Poradnik do gry - Amerykanie #01 | Original War - Original War - poradnik do gry

Nowe cele misji:

2) Przeżyj

Zaraz po teleportacji zostaniesz, jakby to delikatnie powiedzieć, uświadomiony o kryjącym się w okolicy niebezpieczeństwie. Musisz się schronić w bezpiecznym miejscu. Po skończonej rozmowie przez radio z nieznajomym, uciekaj na południowy-zachód, w stronę lasu. Skieruj się następnie na zachód, gdzie w okolicy niewielkiego strumyka #2 spotkasz Bobby'iego Brandon'a , który przyłączy się do Ciebie. Jego zdrowie jest, co prawda, mocno nadwerężone, ale naukowiec (niestety spotkasz go dopiero w następnej misji) szybko przywróci Bobby'iego do zdrowia. Za kilka chwil przyjdą nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

3) Przejdź do północno-wschodniego rogu mapy, aby zakończyć misję.

4) Odnajdź trzeciego żołnierza.

Poza tym w południowo-wschodnim oraz północno-zachodnim rogu mapy znajdują się fortyfikacje przeciwnika, nie do pokonania, więc staraj się do nich zbytnio nie zbliżać. Musisz przedrzeć się przez patrolowaną przez wroga drogę (na północ od miejsca startu - [S] ), której pilnuje czołg. Musisz wykorzystać chwilę, w której pojedzie on na północ, aby móc przekraść się kilkanaście metrów na wschód wzdłuż drogi i dalej na północ, do zalesionego obszaru. Mniej więcej, kiedy będziesz w połowie drogi do punktu #4 , przez radio odezwie się mówiący z lekko rosyjskim akcentem człowiek, który rozkaże Ci ruszać na północ.

Nowe cele misji:

5) Przejdź do środka północnej części mapy, aby zakończyć misję.

To pułapka. Nie dość, że okolica punktu #5 mapy jest silnie ufortyfikowana, to do tego musisz mieć się na baczności i cały czas postępować roztropnie, podążając w stronę prawidłowego zakończenia - #3 . Natychmiast po otrzymaniu powyższego rozkazu odezwie się pierwszy nieznajomy, ten sam, który ostrzegł Cię na samym początku. Będziesz mógł zdecydować, czy spróbować nawiązać kontakt radiowy i zapytać o wyjaśnienie tego mentliku:

  • Gdy wybierzesz 'NIE' nic złego się nie stanie, będziesz miał do wyboru dwie opcje zakończenia misji: #3 i #5 (czyli pułapkę).
  • Jeśli natomiast skorzystasz z radia, czyli wybierzesz 'TAK', przeciwnik odkryje Twoją aktualną pozycję i wyśle na powitanie kilka czołgów, co skończy się śmiercią podopiecznych i tym samym zakończeniem gry.

Kontynuuj marsz na północ, gdzie w punkcie #4 czeka Cyrus Parker .

Kiedy i on dołączy do oddziału, skieruj się na północny-wschód. Trzeba będzie pozbyć się tutaj dwóch żołnierzy nieprzyjaciela. Nie będzie to trudne, ponieważ są oni i tak mocno pokiereszowani, ale staraj się nie wysyłać na pierwszą linię nadwerężonego żołnierza, gdyż może szybko zginąć. Potem zostanie Ci już tylko wejść za świecącą na czerwono linię, co zakończy misję sukcesem - zrób to jak najszybciej, gdyż okoliczne jednostki w mig zjawią się na wezwanie swoich, co prawda już nieżywych, pobratymców.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-06-11
11:54

zanonimizowany365453 Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

Komentarz: zanonimizowany365453
2007-01-17
17:43

zanonimizowany419502 Junior

👍

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

Komentarz: zanonimizowany419502
2007-05-09
14:16

zanonimizowany459016 Junior

👍

cool gra

Komentarz: zanonimizowany459016
2007-08-04
21:44

vfg cmvhmi Legionista

😐

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-02-05
19:08

vfg cmvhmi Legionista

😜

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl